Dusi się na 3 i 4 biegu

R55, R56, R57, R58, R59, R60 & R61

Moderatorzy: flapjck1, Drail

laloom
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Gdańsk

Dusi się na 3 i 4 biegu

Post autor: laloom »

Cooper S , czasem zadławi, przerwya zadusi się na 3 i 4 biegu jak wcisnę pedał do końca, 1-3 sekundy i jedzie dalej. Kontrolki się nie świecą. Jakiś pomysł od czego by zacząć?
Awatar użytkownika
Bzyq
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 481
Rejestracja: 16 cze 2012, 18:27
Posiadane auto: MC R50
Lokalizacja: SC

Re: Dusi się na 3 i 4 biegu

Post autor: Bzyq »

To, że kontrolki nie świecą to nie znaczy, że czegoś nie pokaże. Myślę, że standardowo filtr paliwa, przewody, świece, a może jakieś lipne paliwo się trafiło.
Bzyku
laloom
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Dusi się na 3 i 4 biegu

Post autor: laloom »

świece wymieniane jakoś we Wrześiniu, przewody to nie wiem kiedy były wymieniane, filtr paliwa to ponoć u Mnie jest ta metalowa siateczka :P

paliwo zatankowane wczorajna Shelu Vpower Racing
alan
Wiarus
Wiarus
Posty: 789
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:20
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Re: Dusi się na 3 i 4 biegu

Post autor: alan »

Jakie przewody chcecie wymieniać ?
laloom
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Dusi się na 3 i 4 biegu

Post autor: laloom »

właśnie, jakie przewody? :)

jakieś jeszcze inne pomysły?
Awatar użytkownika
Bzyq
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 481
Rejestracja: 16 cze 2012, 18:27
Posiadane auto: MC R50
Lokalizacja: SC

Re: Dusi się na 3 i 4 biegu

Post autor: Bzyq »

Poczytaj, zanim rozpoczniesz nowy temat.
Bzyku
laloom
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Dusi się na 3 i 4 biegu

Post autor: laloom »

wczoraj podłączyłem Moje mini pod kompa - był tylko błąd KNOCKOUT SENSOR, żadnych błędów na cylindrach jak to wskazał Bzyku.

Mechanik który sprawdzał błędy stwierdził. że jeszcze nigdy nie zdarzyło mu się, aby ten sensor padł więc stawia na słabą jakoś paliwa... ale paliwo jakie jest w baku to Shell Vpover Racing :P

Od czego zacząć? problem pojawia się dopiero przy ostrym depnięciu w podłogę od 3 biegu! Przy normalnej jeździe i stopniowym przyspieszaniu problemu nie ma. Przecież nie zostawię auta maechanikowi i powiem, aby przy każdej ewentualnej wymianie czegoś jechał na autostradę i rozpędzał się ponad 100-140 aby sprawdził czy nie przerywa :P

Poza tym, to nie jest tak, że przerywa i koniec, będą 2-3 szarpnięcia - przerwania i później nie ma problemu...
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Dusi się na 3 i 4 biegu

Post autor: flapjck1 »

a moze byc malo paliwa tez, niekoniecznie slaba jakosc

a malo paliwa jest kiedy?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Bzyq
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 481
Rejestracja: 16 cze 2012, 18:27
Posiadane auto: MC R50
Lokalizacja: SC

Re: Dusi się na 3 i 4 biegu

Post autor: Bzyq »

Kiedyś czytałem (gdzieś tu na forum), że właśnie po zalaniu "za dobrego paliwa" pojawił się check. Na Twoim miejscu spalił bym to co jest i zalał zwykłą 95.

P.S. Ten Shell Vpower Racing to jest to 100 oktanowe?
Bzyku
laloom
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Dusi się na 3 i 4 biegu

Post autor: laloom »

Jak się to pokawiło to miałem prawie pełny bak :-( paliwo tankuje na przemian, raz 95 raz lepsze..

Jakieś pomysły? Ponoć nie mam zwykłego filtra paliwa tylko aluminiową siateczkę, ale jedyne co Mi przychodzi na myśl to ją wyciągnąć i przeczyścić...

Jakieś inne pomysły?
laloom
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Dusi się na 3 i 4 biegu

Post autor: laloom »

no dobra, poprzednie paliwo wyjeździłem do końca i od dwóch dni jeżdżę na zwykłej 95. Problem nie ustąpił a do mechanika na wyczyśczenie lub wymianę filtra w zależności czy jest aluminiowa siateczka czy zwykły jestem umówiony dopiero na środę :(

Komp wywalił jedynie błąd "knockout sensor". Jakieś pomysły co to może być?

Przypomnę, że problem występuje dopiero jak chce mu dać nagłego kopa - wciśnięcie pedału do podłogi z niskich obrotów. podławi się chwilkę i idzie dalej. Problem nie występuje w ogóle jeśli jest ciśnięty na maksymalnych obrotach.

Może to pompa wysokiego ciśnienia?
alan
Wiarus
Wiarus
Posty: 789
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:20
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Re: Dusi się na 3 i 4 biegu

Post autor: alan »

Bzyq pisze:Kiedyś czytałem (gdzieś tu na forum), że właśnie po zalaniu "za dobrego paliwa" pojawił się check. Na Twoim miejscu spalił bym to co jest i zalał zwykłą 95.

P.S. Ten Shell Vpower Racing to jest to 100 oktanowe?
Pomysł życia ,szczególnie lać do mini 95
laloom
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Dusi się na 3 i 4 biegu

Post autor: laloom »

flapjck1 - zwracam honor. W moim R56 okazało się, że jest zwykły filtr paliwa a nie aluminiowa siateczka jak wskazał poprzedni mechanik. Mea Culpa.

Wymiana filtra poprawiła nieco "żwawność" auta, ale niestety jak chcę mu dać kopa z niskich obrotów to nadal się zadusza...

jakieś kolejne pomysły co i jak?
laloom
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Dusi się na 3 i 4 biegu

Post autor: laloom »

alan pisze: Pomysł życia ,szczególnie lać do mini 95
Alan
Radzisz lać tylko PB98? U Mnie to się stało jak mały dostał Racinga 100 oktanowego...
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Dusi się na 3 i 4 biegu

Post autor: flapjck1 »

laloom pisze:flapjck1 - zwracam honor. W moim R56 okazało się, że jest zwykły filtr paliwa a nie aluminiowa siateczka jak wskazał poprzedni mechanik. Mea Culpa.

Wymiana filtra poprawiła nieco "żwawność" auta, ale niestety jak chcę mu dać kopa z niskich obrotów to nadal się zadusza...

jakieś kolejne pomysły co i jak?

jeszcze nie widzialem silnika na wtrysku bez filtra paliwa
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
ODPOWIEDZ