cisnienie sprezania masz OK, motor rokuje

Moderator: flapjck1
W/g podanych wcześniej informacji pomiar wykonany był na rozgrzanym silniku. Silnik nie dymi.lilek pisze:To czy ten wykonany pomiar jest miarodajny to ja bym się z tym nie zgodził.
Zrób pomiar na zimnym silniku i zapisz poszczególne wartości. Następnie wszczyknij do każdego cylindra 20 ml oleju i jezeli różnica na każdym cylindrze pomiędzy pomiarem na "sucho" i z olejem nie będzie większa niż 0,5 bara to wówczas można by domniemywać że motor jest ok, chociaż i tak przeprowadzony pomiar nie daje 100% pewności sprawności silnika.
Czy przestawiłeś trójnik z czujnikiem bliżej obudowy termostatu ?. Sprawdź też, czy tak jak sugeruje Flap termostat założony jest prawidłowo. Powinien być "na piętrze"barkas01nw pisze:...musi być troszeczkę otwarty zawór ogrzewania, żeby wskaźnik pokazywał prawidłową temp.Przy zamkniętym zaworze wskazówka leży cały czas na dole.
Pierwsza myśl to zapowietrzony układ sterowania sprzęgła. Zacznij od odpowietrzenia siłownika na obudowie sprzęgła.barkas01nw pisze: ...trochę ciężko biegi wchodzą i nie wiem dla czego(raz wchodzą lekko raz ciężko czasami zgrzytnie przy wkładaniu wstecznego). Jak wcisnę kilka razy sprzęgło to jakby lżej wchodziły. Co może być tego powodem?