HALOGENY W MINI
Moderator: flapjck1
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: HALOGENY W MINI
a schemtat z forum syrenkowego
nic już nie kumam
nic już nie kumam
masa
"+" czy "-" na masie nie ma w przypadku świeteł i przekaźnika najmniejszego znaczenia o ile stosujemy przekaźnik w którym nie ma fabrycznie montowanej diody, jeśli w przekaźniku jest dioda to już ma znaczenie bo przy odwrotnym podłączeniu skopcimy diode w przekaźniku !!! Jeśli zastosujemy przkaźnik ze standardowych instalacji gdzie "-" jest na masie to nie bedzie problemu, pozostaje tylko kwestia odpowiedniego podłączenia przewodów do przekaźnika (o ile ma fabrycznie wmontowana diode) jeśli nie ma diody to cała sprawa plusów i minusów nie ma znaczenia. Aha zawsze należy pamiętać ze przekaźnik ma dwie linie, wysoko i nisko prądową w żadnym razie nie należy ich pomylić. Jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości co do przekaźników to służę pomocą
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: HALOGENY W MINI
już ustalilśmy, że chodzi o halogeny przeciwmgielne a nie dalekosiężne, więc załączenie tych akurat nie ma sensu wraz z długimi, bo we mgle widać białą ścianę, tak jak to jest w przytoczonej skodzie jest dobrze.
Inna sprawa, że faktycznie halogeny powinny sie wyłączać przy zgaszeniu świateł (tak samo jak tylne przeciwmgielne), nawet na przeglądzie to sprawdzają, ale przy odłączeniu całkowitym światel a nie długich tylko.
Pozdrawiam
Adam
Inna sprawa, że faktycznie halogeny powinny sie wyłączać przy zgaszeniu świateł (tak samo jak tylne przeciwmgielne), nawet na przeglądzie to sprawdzają, ale przy odłączeniu całkowitym światel a nie długich tylko.
Pozdrawiam
Adam
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: HALOGENY W MINI
Ani słowa o przeglądach... drażliwy temat.
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: HALOGENY W MINI
Sadam pisze:Ani słowa o przeglądach... drażliwy temat.
A czy ja coś powiedziałem?
Re: HALOGENY W MINI
Tak więc halogeny już zamontowane i działają. Ale podłączone są tak, że żaden ze schematów, które załączyłem nie pasuje
Krótko - włącza się je osobnym włącznikiem tylko wtedy, kiedy włączone są światła główne (mijania). Czyli zgodnie ze sztuką (cały czas mowa o halogenach przeciwmgłowych, nie dalekosiężnych).
Kabel do włącznika halogenów jest wypuszczony z niebieskiego kabelka przy włączniku świateł głównych i zabezpieczony 15A bezpiecznikiem. Drugi kabel w włącznika halogenów leci do przekaźnika. Jak to jest dalej rozkminione postaram się przedstawić na jakimś schemacie, który stworzę ku pomocy przyszłym pokoleniom
Krótko - włącza się je osobnym włącznikiem tylko wtedy, kiedy włączone są światła główne (mijania). Czyli zgodnie ze sztuką (cały czas mowa o halogenach przeciwmgłowych, nie dalekosiężnych).
Kabel do włącznika halogenów jest wypuszczony z niebieskiego kabelka przy włączniku świateł głównych i zabezpieczony 15A bezpiecznikiem. Drugi kabel w włącznika halogenów leci do przekaźnika. Jak to jest dalej rozkminione postaram się przedstawić na jakimś schemacie, który stworzę ku pomocy przyszłym pokoleniom
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: HALOGENY W MINI
a przekażnik skąd zasiliłś?
Re: HALOGENY W MINI
A ze zabezpieczonego gniazdem bezpiecznikowym 15A przewodu podłączonego do rozrusznika