Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"
Moderator: flapjck1
-
- Swój Człowiek
- Posty: 324
- Rejestracja: 11 sty 2005, 18:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Dąbrówka
Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"
Jak w temacie,
Jakie piasty powinny być przy zmianie kół z 12 na 10 ?
21A1270MS czy takie z Minispares podejdą
Panowie wszelkie sugestie mile widziane, dzięki
Marcin
Jakie piasty powinny być przy zmianie kół z 12 na 10 ?
21A1270MS czy takie z Minispares podejdą
Panowie wszelkie sugestie mile widziane, dzięki
Marcin
MJ
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"
Eeeee ale jakie hamulce?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 324
- Rejestracja: 11 sty 2005, 18:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Dąbrówka
Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"
Tarcze 7,5"
Zaciski Innocenti 1300 z 76r Lockheed
Reszta std z mayfair 91r tz. zwrotnice i przeguby.
Zaciski Innocenti 1300 z 76r Lockheed
Reszta std z mayfair 91r tz. zwrotnice i przeguby.
MJ
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"
tarcza tego typu
http://minispares.com/product/Classic/B ... 0to%20shop
i flansze takiego typu
http://minispares.com/product/Classic/B ... |Back%20to
http://minispares.com/product/Classic/B ... 0to%20shop
i flansze takiego typu
http://minispares.com/product/Classic/B ... |Back%20to
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"
a nie wiem poszukaj, ja ci podeslalem przykladowa
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 324
- Rejestracja: 11 sty 2005, 18:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Dąbrówka
Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"
Znalazłem na minispares takie
21A270 - EN24T
21A270MS - EN8
Nie bardzo wiem co oznacza EN ?
21A270 - EN24T
21A270MS - EN8
Nie bardzo wiem co oznacza EN ?
MJ
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"
Klasa stali
Te en24 to lepszy material
Te en24 to lepszy material
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 450
- Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Scotland, UK
Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"
ale w tym drugim liknu masz cały zestaw na samochód w komplecie z tarczami i śrubami - wychodzi minimalnie taniej niż kupować oddzielnie no i sruby jeszcze sąMinis pisze:Nie ma zamienników tych flansz ?
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
-
- Swój Człowiek
- Posty: 450
- Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Scotland, UK
Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"
wiem bo kupowałem i mam w aucie zamontowane
a "real mini" is definitely not big, plastic and german