Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
-
- Wiarus
- Posty: 587
- Rejestracja: 26 cze 2016, 16:56
- Posiadane auto: Cooper S r56
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
137kkm i nic. Więc się nie przejmuj aż tak
- Saguaro
- Swój Człowiek
- Posty: 492
- Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
- Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
- Lokalizacja: Malopolska
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
pocieszyłeś mnie może nie wszystkie wadliwe
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
SZYBKIE PYTANIE:
Wg info pompa odpowiednia do mojego auta została zamieniona na inne.
Czy jeżeli kupię tą o numerach po zmianie - to to podejdzie? Czy nie? Musi być konkretnie stara pompa do silnika z 2011 czy nowsza jest kompatybilna?
Screen z realoem dot. tej pompy
Wg info pompa odpowiednia do mojego auta została zamieniona na inne.
Czy jeżeli kupię tą o numerach po zmianie - to to podejdzie? Czy nie? Musi być konkretnie stara pompa do silnika z 2011 czy nowsza jest kompatybilna?
Screen z realoem dot. tej pompy
R60 | since 2006.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
dawid pisze:SZYBKIE PYTANIE:
Wg info pompa odpowiednia do mojego auta została zamieniona na inne.
Czy jeżeli kupię tą o numerach po zmianie - to to podejdzie? Czy nie? Musi być konkretnie stara pompa do silnika z 2011 czy nowsza jest kompatybilna?
Screen z realoem dot. tej pompy
Według mnie będzie pasować tylko ta poliftowa pompa continentala z końcówką 429, pozostała to pompa boscha zupełnie inna i nie da się jej zamontować P&P.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
I jak pompa kupiłeś?dawid pisze:Ja też 1920RT i stoje na niczym, oprócz tego, że firma regenerująca potwierdziła, że nie da się jej naprawić (przez telefon mówili, że się naprawi).Jaśnie Panicz pisze:dawid pisze:W starszej dyskusji na temat pomp - http://www.mini.org.pl/viewtopic.php?f=72&t=15638
użytkownik "zeb" podał ich numery tj:
Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT
z adnotacją "Są to te same pompy, różnią się tylko mocowaniem" oraz, że przez różnice w mocowaniu "musiałbyś wymienić silnik".
Więc czy ktoś montował te pompy z Peugeot w końcu czy nie? Jak z nimi jest, bo Peugeot nie daje możliwości zwrotu części zatem bez sensu wydawać na marne 2+ k pln. Proszę o rozwianie wątpliwość
No to wszyscy wiemy, ponoć są osoby, które montowały 1920LL do N14 i jest ok. Ja niestety muszę mieć 1920RT i jakoś nie ma nikogo kto by potwierdził, że ona działa i można śmiało brać. Trzecia najnowsza pompa do n18 boscha ponoć się nie psuje:)
Także teraz muszę kupić coś jak najszybciej a nie chcę wtopiś ponad 2k na złą pompę
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
jutro będę dzwonił za tym, bo już mam dość. Dziś trasa i pod górkę byłem zawalidrogą większą, niż tiry wyładowane drewnemJaśnie Panicz pisze:I jak pompa kupiłeś?dawid pisze:Ja też 1920RT i stoje na niczym, oprócz tego, że firma regenerująca potwierdziła, że nie da się jej naprawić (przez telefon mówili, że się naprawi).Jaśnie Panicz pisze:
No to wszyscy wiemy, ponoć są osoby, które montowały 1920LL do N14 i jest ok. Ja niestety muszę mieć 1920RT i jakoś nie ma nikogo kto by potwierdził, że ona działa i można śmiało brać. Trzecia najnowsza pompa do n18 boscha ponoć się nie psuje:)
Także teraz muszę kupić coś jak najszybciej a nie chcę wtopiś ponad 2k na złą pompę
R60 | since 2006.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
I jak pompa kupiłeś?[/quote]
jutro będę dzwonił za tym, bo już mam dość. Dziś trasa i pod górkę byłem zawalidrogą większą, niż tiry wyładowane drewnem [/quote]
Wymieniłeś? działa?
jutro będę dzwonił za tym, bo już mam dość. Dziś trasa i pod górkę byłem zawalidrogą większą, niż tiry wyładowane drewnem [/quote]
Wymieniłeś? działa?
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
jutro będę dzwonił za tym, bo już mam dość. Dziś trasa i pod górkę byłem zawalidrogą większą, niż tiry wyładowane drewnem [/quote]Jaśnie Panicz pisze:I jak pompa kupiłeś?
Wymieniłeś? działa?[/quote]
Tak, brałem z ASO. Znów można przyjemnie jeździć, a nie zawali droga.
R60 | since 2006.
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
A koszt tej w ASO tak jak było wcześniej około 4kpln?
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
3.5 klocka brutto + przewód doprowadzający paliwo 360zł
R60 | since 2006.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
Czyli nadal nikt nie jeździ z pompą z PSA 1920RT i potwierdzi czy mu działa, czekamy na tego pierwszego więc.dawid pisze:3.5 klocka brutto + przewód doprowadzający paliwo 360zł
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
To sporo kasy. Tez jestem ciekawy tego pierwszego z PSA:-)
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
Wolałem zapłacić 3.5 za pewniaka z ASO niż 2.3 za niewiadomą z PSA (bez możliwości zwrotu więc w razie wtopy masz prawie 6 koła w plecy)
R60 | since 2006.
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
Zdaje sobie sprawę ze to fura kasy, absolutnie to nie był jakikolwiek wyrzut. Zwyczajnie jestem ciekawy ale zupełnie się nie dziwie ze nie zaryzykowałeś
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)
dawid pisze:Wolałem zapłacić 3.5 za pewniaka z ASO niż 2.3 za niewiadomą z PSA (bez możliwości zwrotu więc w razie wtopy masz prawie 6 koła w plecy)
Miałeś jakieś zniżki na to 3.5? bo widzę cenę 4.5