Okmdsuperstar pisze:Dziękuję Wam za pomoc,
pewnie się zdecyduję, więc spodziewajcie się pytań "technicznych" za około miesiąc.
P.S. "szukajkę" znam i chętnie korzystam.



Okmdsuperstar pisze:Dziękuję Wam za pomoc,
pewnie się zdecyduję, więc spodziewajcie się pytań "technicznych" za około miesiąc.
P.S. "szukajkę" znam i chętnie korzystam.
a no to w takim razie nic tylko brać i ujeżdzaćmdsuperstar pisze:Wg. strony podanej prze Inferno, wszystko się zgadza.
Kierownica z naklejką jest w opcjach. Poza tym znam właściciela już prawie 10 lat i wiem że dzwona nie było (dzięki za czujność)
Na OEMowej obudowie R56 pre-LCI nie ma logo JCW. Tyle mogę powiedzieć na 100% w temacie obudowy.mdsuperstar pisze: Tylko pytanie, czy to jest JCW czy Cooper S z pakietem JCW?
Moje wątpliwości wzbudza obudowa filtra powietrze, czy ona nie powinna mieć logo JCW?
[/img]
Nie każde JCW ma bodykit.Saguaro pisze: no to wszystko wygląda że to po prostu JCW, bo wlasnie oprócz mocy różnił się bodykitem, heblami i wydechem, logo na nakładkach progów itd, a na kierownicy nie ma logo JCW?
[/img]
Rozwiń proszę Paniczu!Jaśnie Panicz pisze:N14 to cykająca bomba, zastanów się.
mdsuperstar pisze:Rozwiń proszę Paniczu!Jaśnie Panicz pisze:N14 to cykająca bomba, zastanów się.
mdsuperstar pisze:Wczoraj przejechałem sie tym JCW i mam mieszane uczucia. Dźwięk i prowadzenie (zakręty) są świetne, natomiast kompletnie ten samochód nie radzi sobie z oddawaniem mocy na asfalt. Na suchym jeszcze jest jako tako, natomiast na mokrym on się nie odpycha (wina FWD). Trochę jestem w kropce z decyzją.
W ramach off topu:
Od 4 lat jeżdżę subarowym EJ257, któremu teoretycznie jakieś 40 tysięcy temu powinna paść uszczelka pod głowicą i panewka... Poza regularną wymianą oleju (Motul 300v, Millers CFS) jakiś znaczących napraw nie mam...