Maksymalny skręt i gumowe hałasy?
- treash
- Swój Człowiek
- Posty: 338
- Rejestracja: 02 cze 2016, 17:51
- Posiadane auto: Mini Cooper S 2.0 192km (na razie:)
- Lokalizacja: Wrocław
Maksymalny skręt i gumowe hałasy?
Witam, mam taki problem że przy maksymalnym skręcaniu kierownicą czy to w lewo czy w prawo słychać takie gumowe dźwięki strzały/brzdęki, zwał jak zwał czy to mogą być zużyte końcówki drążków kierowniczych czy coś innego? Czy samemu trudno to zrobić?
Re: Maksymalny skręt i gumowe hałasy?
Obstawiłbym, że to zużyte górne mocowane amortyzatorów (poduszki). One lubią sobie głośno postrzelać przy skręcaniu kołami.
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Maksymalny skręt i gumowe hałasy?
Popatrzyłem na Real OEM i jest tam sporo różnych połączeń gumowych. Końcówki drążków, mocowania stabilizatorów , gumy na półosiach, mocowania amortyzatorow. Jeszcze się spotkałem z takim elementem gumowym który zapewniał utrzymanie kół na wprost. Przy maksymalnym skręcie się naciągał i dopowiadał za odbicie kierownicy. Tu tego nie widzę.treash pisze:Witam, mam taki problem że przy maksymalnym skręcaniu kierownicą czy to w lewo czy w prawo słychać takie gumowe dźwięki strzały/brzdęki, zwał jak zwał czy to mogą być zużyte końcówki drążków kierowniczych czy coś innego? Czy samemu trudno to zrobić?
Najlepszy byłby kanał, albo najazd i łom żeby zobaczyć co jest luźne. Drążki kiedyś robiłem sam, obliczyłem ilość zwojów śruby itd.. wydawało mi się ze wszystko zrobiłem tak jak było przedtem, wymierzone, wyliczone. I tak sciągał w lewo i pojechałem na zbieżność. Było i tak taniej ale co do zbieżności to nie miałem pomysłu jak to zrobić w garażu.
- treash
- Swój Człowiek
- Posty: 338
- Rejestracja: 02 cze 2016, 17:51
- Posiadane auto: Mini Cooper S 2.0 192km (na razie:)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Maksymalny skręt i gumowe hałasy?
No to chyba nie będę kombinować i wybiorę się do moich mechaniorów;(
- treash
- Swój Człowiek
- Posty: 338
- Rejestracja: 02 cze 2016, 17:51
- Posiadane auto: Mini Cooper S 2.0 192km (na razie:)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Maksymalny skręt i gumowe hałasy?
Sprawa rozwiązana wymienione górne poduszki amortyzatorów.
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 9
- Rejestracja: 08 lip 2017, 06:19
- Posiadane auto: Cooper S r53 2006 GB
- Lokalizacja: LLB
Re: Maksymalny skręt i gumowe hałasy?
A u mnie nie ustało, wymienione łożyska amortyzatorów i nadal coś trze, zgrzyta, ocieranie kół wykluczone, macie jakąś koncepcję? Skrzypi przy skręcie w obie strony. Irytująca usterka i dlatego podłączam się do tematu.