Nasilające się problemy
- lookee94
- Swój Człowiek
- Posty: 496
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:40
- Posiadane auto: R55 Clubman S
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Nasilające się problemy
A jaki olej masz zalany?
- ganwilk
- Swój Człowiek
- Posty: 197
- Rejestracja: 16 maja 2017, 19:06
- Posiadane auto: MINI COOPER S R56
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Nasilające się problemy
5w30 Castrola
-
- Nowy
- Posty: 34
- Rejestracja: 19 maja 2016, 22:12
- Posiadane auto: Mini Cooper S R56'08
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Nasilające się problemy
Czy udało się jakoś rozwiązać problem?
Ps. Jaki koszt za termostat z wymianą? - może być na priv
Ps. Jaki koszt za termostat z wymianą? - może być na priv
- ganwilk
- Swój Człowiek
- Posty: 197
- Rejestracja: 16 maja 2017, 19:06
- Posiadane auto: MINI COOPER S R56
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Nasilające się problemy
Niestety problem pozostał na tym samym poziomie cały czas. Po drodze wymieniony zawór upustowy od turbo. Nadal to samo. Myślę nad kombinowaniu dalej z cewkami ewentualnie wymianą filtra paliwa chociaż może już ma tak być :P
a wymiana termostatu około 500 zł
a wymiana termostatu około 500 zł
Re: Nasilające się problemy
Mam podobny problem. Mini R56 S, 2007 rok, automat. Wymieniony rozrząd, świece, olej, przewód od odmy (był cały połamany i wyrzucało błąd "sucking tube"). Samochód ma 112 tyś przebiegu. Na zimnym silniku chodzi nie równo, szarpie, potrafi zgasnąć (najczęściej podczas manewrowania na parkingu i wrzucaniu wstecznego). Czasami przy dojeżdżaniu do świateł prawie przygasa tak że wszystko się trzęsie. Pomocy bo mam już dość tego auta, ten francuski reaktor jądrowy pod maską to jakiś dramat.
- ganwilk
- Swój Człowiek
- Posty: 197
- Rejestracja: 16 maja 2017, 19:06
- Posiadane auto: MINI COOPER S R56
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Nasilające się problemy
Autko jest super jak wszystko działa. Jak się zepsuje coś nie standardowego to szukanie to jak igła w stogu siana
-
- Nowy
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 wrz 2017, 11:19
- Posiadane auto: Mini Cooper Clubman 1.6
- Lokalizacja: Toruń
Re: Nasilające się problemy
Może to wina skrzynia? Kiedy wymieniłeś olej i filtr?
- ganwilk
- Swój Człowiek
- Posty: 197
- Rejestracja: 16 maja 2017, 19:06
- Posiadane auto: MINI COOPER S R56
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Nasilające się problemy
Olej w skrzyni to jakieś 5 tys temu raczej nie to odczucie jest jakby zapłon wypadał jakiś
Re: Nasilające się problemy
Dziś pojawił się nowy błąd - 2880 low pressure in high pressure system. Zapewne pompa hfpf do wymiany - czy ktoś ma jakieś sugestie ?
Re: Nasilające się problemy
Diagnoza pokrywa się z opisanymi powyżej problemami. Jest na forum temat o wymienności (lub niewymienności, już nie pamiętam) pomp Mini i Citroena/Peugeota, ale wydatki są nieuniknione. O ile HPFP nie była wymieniana wcześniej, to przebieg 112 tys. km można określić jako "czas najwyższy".
-
- Nowy
- Posty: 34
- Rejestracja: 19 maja 2016, 22:12
- Posiadane auto: Mini Cooper S R56'08
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Nasilające się problemy
Witam, może też podepnę się pod temat...
Pacjent to Cooper S z 2008r, przebieg 81kkm.
Auto po wymianie pompy wody i uszczelniacza wału zaczęło dziwnie pracować, falują delikatnie obroty i zachowuje się jakby wypadał mu zapłon co jakiś czas. W sterowniku zapisany błąd 287D - ruch siłownika wlotu układu Vanos.
Przed wymianą wszystko było OK, gdzie szukać przyczyny takiego zachowania?
Świece, olej, filtr paliwa i uszczelka pod pokrywą zaworów wymieniona 3 dni przed oddaniem auta na wymianę pompy wody i tego uszczelniacza...
Pacjent to Cooper S z 2008r, przebieg 81kkm.
Auto po wymianie pompy wody i uszczelniacza wału zaczęło dziwnie pracować, falują delikatnie obroty i zachowuje się jakby wypadał mu zapłon co jakiś czas. W sterowniku zapisany błąd 287D - ruch siłownika wlotu układu Vanos.
Przed wymianą wszystko było OK, gdzie szukać przyczyny takiego zachowania?
Świece, olej, filtr paliwa i uszczelka pod pokrywą zaworów wymieniona 3 dni przed oddaniem auta na wymianę pompy wody i tego uszczelniacza...
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Nasilające się problemy
jaki olej wlany?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- ganwilk
- Swój Człowiek
- Posty: 197
- Rejestracja: 16 maja 2017, 19:06
- Posiadane auto: MINI COOPER S R56
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Nasilające się problemy
U mnie castrol 5W30
Re: Nasilające się problemy
U mnie shell 5w30.
Mierzyłem aplikacją Carly ciśnienie, już nie pierwszy raz.
Przed odpaleniem pokazuje 0,12 MPa, po odpaleniu skacze od 4,5 do 5,2. Po wrzuceniu wstecznego auto gaśnie. Odpalam jeszcze raz - chodzi znowu ledwo ledwo, ciśnienie 0,6-1,1-2,6. Zamawiać pompę ?
Mierzyłem aplikacją Carly ciśnienie, już nie pierwszy raz.
Przed odpaleniem pokazuje 0,12 MPa, po odpaleniu skacze od 4,5 do 5,2. Po wrzuceniu wstecznego auto gaśnie. Odpalam jeszcze raz - chodzi znowu ledwo ledwo, ciśnienie 0,6-1,1-2,6. Zamawiać pompę ?
Re: Nasilające się problemy
Wypada dokończyć temat, może przyda się potomnym.
Po wymianie pompy filtra paliwa w baku (wyglądał koszmarnie), pompy wysokiego ciśnienia oraz wyczyszczeniu zaworów auto powróciło do normalności i zaczęło znów przynosić frajdę Ganwilk a Twój udało się ogarnąć do końca ?
Po wymianie pompy filtra paliwa w baku (wyglądał koszmarnie), pompy wysokiego ciśnienia oraz wyczyszczeniu zaworów auto powróciło do normalności i zaczęło znów przynosić frajdę Ganwilk a Twój udało się ogarnąć do końca ?