R53 John Cooper Works
R53 John Cooper Works
Witam
Przymierzam się do zakupu r53 JCW.
Mam kilka pytań jak jest później z dostępnością części?
Czy do JCW można założyć normalnie LPG jak do zwykłej S-ki?
Przymierzam się do zakupu r53 JCW.
Mam kilka pytań jak jest później z dostępnością części?
Czy do JCW można założyć normalnie LPG jak do zwykłej S-ki?
Re: R53 John Cooper Works
Ma ktoś może doświadczenie z zakupem części do takiego modelu?
Np klocki, tarcze, inne?
Np klocki, tarcze, inne?
- satyr88
- Swój Człowiek
- Posty: 271
- Rejestracja: 08 lut 2012, 02:14
- Posiadane auto: MCS R53
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: R53 John Cooper Works
To oczywiste, że utrzymanie JCW będzie o wiele droższe niż zwykłej Ski, a części będą trudniej dostępne, gaz założyć możesz, ale po co? Chcesz kupić jedne z najdroższych i najrzadszych r53 i przerabiać je na gaz dla oszczędności?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 140
- Rejestracja: 31 mar 2016, 18:52
- Posiadane auto: brak MINI :-(
- Lokalizacja: Tu i Tam
Re: R53 John Cooper Works
Hej, części są w podobnej cenie ja w "S"
Ceny możesz sobie sprawdzić w każdym sklepie internetowym .
Różnice masz tylko w głowicy , inne wtryski , świece , filtr powietrza , wydech + ewentualny pakiet AREO
Spalanie +/- 2 litry PB więcej
Gazować JCW ???
Ceny możesz sobie sprawdzić w każdym sklepie internetowym .
Różnice masz tylko w głowicy , inne wtryski , świece , filtr powietrza , wydech + ewentualny pakiet AREO
Spalanie +/- 2 litry PB więcej
Gazować JCW ???
- Borówa
- Swój Człowiek
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 lut 2015, 07:04
- Posiadane auto: R53 JCW
- Lokalizacja: Kielce
Re: R53 John Cooper Works
Tak ja napisal ghost. Mam JCW i czesci prawie wszystkie takie same jak do Ski. Dodam, ze sprzeglo, docisk itd dokladnie takie samo jak w R50 Co do gazu to... lepiej nic nie bede pisal.
Ubezpieczenia komunikacyjne i inne. Korzystne ceny. Wiele Towarzystw Ubezpieczeniowych. 794411003
Re: R53 John Cooper Works
W R53 JCW jeszcze zaciski i tarcze z przodu są takie jak w Cooper S R56
-
- Nowy
- Posty: 74
- Rejestracja: 13 lut 2016, 16:35
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53 200+PS
- Lokalizacja: Polska Wschodnia
Re: R53 John Cooper Works
Można jeszcze dodać, że JCW ma indywidualne strojenie kompa zrobione, mniejsze kółko na kompresorze a co do głowicy to popychacze, zawory i sama głowica jest taka sama jak w zwykłym S tylko wałek rozrządu jest ostrzejszy niż seria.
- satyr88
- Swój Człowiek
- Posty: 271
- Rejestracja: 08 lut 2012, 02:14
- Posiadane auto: MCS R53
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: R53 John Cooper Works
Głowica w jcw jest inna. Tutaj macie co wchodzi w skład kitu 210HP :
http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts ... Id=03_0021
a tutaj ogólnie reszta wyposażenia jcw:
http://www.realoem.com/bmw/pl/partgrp?i ... er_S&mg=03
http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts ... Id=03_0021
a tutaj ogólnie reszta wyposażenia jcw:
http://www.realoem.com/bmw/pl/partgrp?i ... er_S&mg=03
-
- Nowy
- Posty: 74
- Rejestracja: 13 lut 2016, 16:35
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53 200+PS
- Lokalizacja: Polska Wschodnia
Re: R53 John Cooper Works
Oczywiście wg katalogu jest inna ale numer odlany na głowicy jest taki sam jak w zwykłym S a numer JCW jest wypalony laserowo lub wybity poniżej numeru "standardowego". Kolejna sprawa to wymiary zaworów - identyczne w JCW i S, dźwigienki z popychaczami identyczne, jedynie wałek rozrządu ostrzejszy. Nie wiem co ze sprężynami zaworowmi bo nie miałem jak sprawdzić. Obstawiam, że tylko wałek rozrządu jest inny ale to tylko moje spostrzeżenia.satyr88 pisze:Głowica w jcw jest inna. Tutaj macie co wchodzi w skład kitu 210HP :
http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts ... Id=03_0021
a tutaj ogólnie reszta wyposażenia jcw:
http://www.realoem.com/bmw/pl/partgrp?i ... er_S&mg=03