R53 John Cooper Works

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

lobito
Nowy
Nowy
Posty: 22
Rejestracja: 01 wrz 2016, 08:27
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznań

R53 John Cooper Works

Post autor: lobito »

Witam
Przymierzam się do zakupu r53 JCW.
Mam kilka pytań jak jest później z dostępnością części?
Czy do JCW można założyć normalnie LPG jak do zwykłej S-ki?
lobito
Nowy
Nowy
Posty: 22
Rejestracja: 01 wrz 2016, 08:27
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznań

Re: R53 John Cooper Works

Post autor: lobito »

Ma ktoś może doświadczenie z zakupem części do takiego modelu?
Np klocki, tarcze, inne?
Awatar użytkownika
satyr88
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 271
Rejestracja: 08 lut 2012, 02:14
Posiadane auto: MCS R53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: R53 John Cooper Works

Post autor: satyr88 »

To oczywiste, że utrzymanie JCW będzie o wiele droższe niż zwykłej Ski, a części będą trudniej dostępne, gaz założyć możesz, ale po co? Chcesz kupić jedne z najdroższych i najrzadszych r53 i przerabiać je na gaz dla oszczędności?
ghost
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 140
Rejestracja: 31 mar 2016, 18:52
Posiadane auto: brak MINI :-(
Lokalizacja: Tu i Tam

Re: R53 John Cooper Works

Post autor: ghost »

Hej, części są w podobnej cenie ja w "S"
Ceny możesz sobie sprawdzić w każdym sklepie internetowym .
Różnice masz tylko w głowicy , inne wtryski , świece , filtr powietrza , wydech + ewentualny pakiet AREO
Spalanie +/- 2 litry PB więcej
Gazować JCW ??? facepalm
Awatar użytkownika
Borówa
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 220
Rejestracja: 28 lut 2015, 07:04
Posiadane auto: R53 JCW
Lokalizacja: Kielce

Re: R53 John Cooper Works

Post autor: Borówa »

Tak ja napisal ghost. Mam JCW i czesci prawie wszystkie takie same jak do Ski. Dodam, ze sprzeglo, docisk itd dokladnie takie samo jak w R50 :) Co do gazu to... lepiej nic nie bede pisal.
Ubezpieczenia komunikacyjne i inne. Korzystne ceny. Wiele Towarzystw Ubezpieczeniowych. 794411003
Awatar użytkownika
STi77
Wiarus
Wiarus
Posty: 748
Rejestracja: 23 lis 2012, 22:16
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Olkusz

Re: R53 John Cooper Works

Post autor: STi77 »

W R53 JCW jeszcze zaciski i tarcze z przodu są takie jak w Cooper S R56
fishuennt
Nowy
Nowy
Posty: 74
Rejestracja: 13 lut 2016, 16:35
Posiadane auto: Mini Cooper S R53 200+PS
Lokalizacja: Polska Wschodnia

Re: R53 John Cooper Works

Post autor: fishuennt »

Można jeszcze dodać, że JCW ma indywidualne strojenie kompa zrobione, mniejsze kółko na kompresorze a co do głowicy to popychacze, zawory i sama głowica jest taka sama jak w zwykłym S tylko wałek rozrządu jest ostrzejszy niż seria.
Awatar użytkownika
satyr88
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 271
Rejestracja: 08 lut 2012, 02:14
Posiadane auto: MCS R53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: R53 John Cooper Works

Post autor: satyr88 »

Głowica w jcw jest inna. Tutaj macie co wchodzi w skład kitu 210HP :

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts ... Id=03_0021

a tutaj ogólnie reszta wyposażenia jcw:

http://www.realoem.com/bmw/pl/partgrp?i ... er_S&mg=03
fishuennt
Nowy
Nowy
Posty: 74
Rejestracja: 13 lut 2016, 16:35
Posiadane auto: Mini Cooper S R53 200+PS
Lokalizacja: Polska Wschodnia

Re: R53 John Cooper Works

Post autor: fishuennt »

satyr88 pisze:Głowica w jcw jest inna. Tutaj macie co wchodzi w skład kitu 210HP :

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts ... Id=03_0021

a tutaj ogólnie reszta wyposażenia jcw:

http://www.realoem.com/bmw/pl/partgrp?i ... er_S&mg=03
Oczywiście wg katalogu jest inna ale numer odlany na głowicy jest taki sam jak w zwykłym S a numer JCW jest wypalony laserowo lub wybity poniżej numeru "standardowego". Kolejna sprawa to wymiary zaworów - identyczne w JCW i S, dźwigienki z popychaczami identyczne, jedynie wałek rozrządu ostrzejszy. Nie wiem co ze sprężynami zaworowmi bo nie miałem jak sprawdzić. Obstawiam, że tylko wałek rozrządu jest inny ale to tylko moje spostrzeżenia.
ODPOWIEDZ