Pomoc
Moderator: flapjck1
-
- Nowy
- Posty: 37
- Rejestracja: 05 lip 2017, 18:50
- Posiadane auto: Mini 1.3 SPI
- Lokalizacja: Dębica
Re: Pomoc
na ostatnim widać te dodatkowe bezpieczniki
- Załączniki
-
- IMG_1500-min.jpg
- (149 KiB) Pobrany 332 razy
-
- IMG_1503-min.jpg
- (159.32 KiB) Pobrany 332 razy
-
- IMG_1504-min.jpg
- (154.71 KiB) Pobrany 332 razy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Pomoc
Nie o ten rejon mi chodzilo - zrob fote tak zeby bylo widac co jest,pod,kolektorem dolotowym
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Pomoc
Silnik i tak musisz wyjąć (flap zaraz powie, że nie musisz tylko trochę więcej pracy wymaga ), ale prawda jest taka, żeby to porządnie wszystko ogarnąć tak jak powinno być to :
1. Wyjąć
2. Porządnie wymyć
3. Poddać weryfikacji mechanicznej
4. Jeśli weryfikacja ok (choć nie sądzę) to uszczelnić
5. Odmalować
6. Przeinstalować osprzęt pod gaźnik od razu weryfikując sprzęgło,docisk i łożysko (ewentualna wymiana)
7. wywalić całą zbędną instalację od SPI i dostosować elektrykę pod zasilanie gaźnikiem
8. Zainstalować w aucie i uzbroić w osprzęt
To tak z grubsza i bardzo lakonicznie.
Flap ta moja dygresja to jeno żart i nie bież je do serca
1. Wyjąć
2. Porządnie wymyć
3. Poddać weryfikacji mechanicznej
4. Jeśli weryfikacja ok (choć nie sądzę) to uszczelnić
5. Odmalować
6. Przeinstalować osprzęt pod gaźnik od razu weryfikując sprzęgło,docisk i łożysko (ewentualna wymiana)
7. wywalić całą zbędną instalację od SPI i dostosować elektrykę pod zasilanie gaźnikiem
8. Zainstalować w aucie i uzbroić w osprzęt
To tak z grubsza i bardzo lakonicznie.
Flap ta moja dygresja to jeno żart i nie bież je do serca
- Tramborgini
- Nowy
- Posty: 51
- Rejestracja: 05 sie 2010, 10:27
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Warszawa
- Tramborgini
- Nowy
- Posty: 51
- Rejestracja: 05 sie 2010, 10:27
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Warszawa
- Tramborgini
- Nowy
- Posty: 51
- Rejestracja: 05 sie 2010, 10:27
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pomoc
jak to w Nadarzynie?? kto, co, jak?Tramborgini pisze:Witam, sorry, że zakładam nowy temat do pytań na które pewnie znalazłbym odpowiedzi, ale nie wiedziałem pod co się podpiąć, a więc do sedna.
Jakoś na wakacjach zostałem posiadaczem czarnego pierdziocha Mini 1.3 SPI 1994r. zakupionego w Nadarzynie...
Pierdzioch?
sky is the limit
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Pomoc
Kacper jak pijesz to nie pisz
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Nowy
- Posty: 37
- Rejestracja: 05 lip 2017, 18:50
- Posiadane auto: Mini 1.3 SPI
- Lokalizacja: Dębica
Re: Pomoc
update.
filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=NJFXpK-1lBs
kable WN 1 i 2 (licząc od wiatraka) mają chyba przebicie, co jest dziwne bo są nowe.
świece wyglądają tak, każda jedna
filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=NJFXpK-1lBs
kable WN 1 i 2 (licząc od wiatraka) mają chyba przebicie, co jest dziwne bo są nowe.
świece wyglądają tak, każda jedna
- Załączniki
-
- IMG_1528.jpg
- (114.04 KiB) Pobrany 262 razy
-
- IMG_1529.jpg
- (119.54 KiB) Pobrany 262 razy
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Pomoc
Czarne świece = zły skład mieszanki paliwowo-powietrznej - jest za bogata w paliwo.
Przyczyn może być kilka:
1. Zatkany filtr powietrza
2.Awaria układu zapłonowego
3.Awaria układu wtryskowego
ale to dywagacje.
Jeśli przy okazji nie pali na jeden cylinder, zrób po pierwsze pomiar ciśnienia sprężania. Fabryka to 14 barów, norma to ok 12.
Różnica pomiędzy cylindrami < 0,5 bara
Jeśli ciśnienia będą ok, trzeba szukać dalej...
Przyczyn może być kilka:
1. Zatkany filtr powietrza
2.Awaria układu zapłonowego
3.Awaria układu wtryskowego
ale to dywagacje.
Jeśli przy okazji nie pali na jeden cylinder, zrób po pierwsze pomiar ciśnienia sprężania. Fabryka to 14 barów, norma to ok 12.
Różnica pomiędzy cylindrami < 0,5 bara
Jeśli ciśnienia będą ok, trzeba szukać dalej...
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Pomoc
Zresztą jak już pisałem, to nie jest silnik pod wtrysk.
Ktoś zrobił nieprofesjonalną przeróbkę i stąd problemy
Wywal układ wtryskowy, czujnik prędkości obrotowej wału (otwór w obudowie trzeba zaślepić), aparat zapłonowy (masz nowy - sprawdzony),
instalację elektryczną silnika pod wtrysk, komputer, dostosuj instalację elektryczną do zasilania gaźnikiem, zbiornik z pompą i trochę innych drobiazgów w komorze.
Silnik brzmi nie najgorzej, jeśli ciśnienia wyjdą dobrze, skrzynia nie hałasuje i synchronizatory nie zgrzytają to ja bym wyciągał jednostkę,mył, uszczelniał, malował, przezbrajał osprzęt i odpalał na gaźniku.
I nie brnij dalej w tą rzeźbę, to nie ma sensu
Ktoś zrobił nieprofesjonalną przeróbkę i stąd problemy
Wywal układ wtryskowy, czujnik prędkości obrotowej wału (otwór w obudowie trzeba zaślepić), aparat zapłonowy (masz nowy - sprawdzony),
instalację elektryczną silnika pod wtrysk, komputer, dostosuj instalację elektryczną do zasilania gaźnikiem, zbiornik z pompą i trochę innych drobiazgów w komorze.
Silnik brzmi nie najgorzej, jeśli ciśnienia wyjdą dobrze, skrzynia nie hałasuje i synchronizatory nie zgrzytają to ja bym wyciągał jednostkę,mył, uszczelniał, malował, przezbrajał osprzęt i odpalał na gaźniku.
I nie brnij dalej w tą rzeźbę, to nie ma sensu
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Pomoc
A przy okazji uszczelniania jednostki dobrze było by sprawdzić ciśnienie oleju, to bardzo ważne bo olej gęsty - ten sam do smarowania skrzyni i silnika i jeśli nie był wymieniany systematycznie to mógł spowodować przytkanie kanałów olejowych oraz przytarcie pompy olejowej, a co za tym idzie złe smarowanie.
- Tramborgini
- Nowy
- Posty: 51
- Rejestracja: 05 sie 2010, 10:27
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pomoc
Tramborgini pisze:jak to w Nadarzynie?? kto, co, jak?Tramborgini pisze:Witam, sorry, że zakładam nowy temat do pytań na które pewnie znalazłbym odpowiedzi, ale nie wiedziałem pod co się podpiąć, a więc do sedna.
Jakoś na wakacjach zostałem posiadaczem czarnego pierdziocha Mini 1.3 SPI 1994r. zakupionego w Nadarzynie...
Pierdzioch?
Tomasz, oczywiście - Paździoch z Kiepskich miałem powiedzećflapjck1 pisze:Kacper jak pijesz to nie pisz
sky is the limit