Ktoś się bawił w ustawianie zbieżności domowym sposobem?
Bez laserów i komputerów tylko zwykły sznurek albo kawał deski?
Wiem, że pewnie precyzja będzie kowala ale chodzi mi o z grubsza poprawny nastaw.
Wiecie z Poznania jestem
EE... tam.... śnurek, poziomica, regulowany kątomierz , dwa worki piasku, taśma przylepna, kobyłki, marker, .... Tylko jest jeden problem. Trza wiedzieć jak robić.. Dokładność do 0.10 stopnia Czyli nie polecam..........
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Czy przy okazji mógłbym prosić o wklejenie nastawów dla kół 13 cali ze sportpackiem?
Czy regulowane drążki reakcyjne to standard w MPI? Mam takie i w mojej ocenie w moim samochodzie przednie koła są za bardzo przesunięte do przodu. Przez to mam problem na geometrii bo po założeniu na koła tych elementów do ustawiania geometrii nie jest możliwe skręcenie kół do punktów granicznych - zapierają się o nadkola. Czy skracając drążki dojdzie do przesunięcia koła w tył samochodu?
Jakie powinny być nastawy na tyle? Zbieżność i kąt pochylenia.