
Na foto wygląda to tak, jakby stary przewód miał końcówkę gwintowaną o znacznie większej średnicy. Ale to złudzenie optyczne

Jest to przewód C-AJJ4026BLACK i gwint jest właściwy. Problem jest gdzie indziej. Końcówka przewodu ze stożkiem dostosowana jest do gniazda jakie mają z przodu cylinderki hamulcowe układu bębnowego. W przypadku zacisków końcówka nie może mieć stożka bo po pierwsze wchodziła by zbyt głęboko ograniczając skok tłoka a po drugie po wepchnięciu tłoka do końca dopływ płynu został by zablokowany. Efekt - brak możliwości odpowietrzenia po montażu i zalaniu płynu i problem z montażem nowych ( nie wytartych jeszcze klocków).
Rozwiązanie : zmierzyć dostępną głębokość otworu po wciśnięciu do końca tłoka. Obciąć wystający poza gwintem fragment ze stożkiem "na płasko" jak w starym przewodzie, wkręcić przewód bez podkładki ( dla sprawdzenia czy wkręca się do końca / do oporu ) , podłożyć podkładkę miedzianą i wkręcić.
W razie potrzeby można oczyścić / poprawić gwint w zacisku gwintownikiem (calowym).
To nie są teoretyczne rozważania. Miałem takich przypadków już kilka, montując zaciski (zamienniki) różnych producentów