Witajcie, od kilku dni jestem posiadaczem R60 w wersji US. Dotąd były zawsze auta JP ale ile można nic nie naprawiać? Nudy. Nie wiem jak to R60 przeszło badanie techniczne. Reflektory to jakiś dramat. Jedno oko na Maroko drugie na Kaukaz.
Zastanawiam się nad wymianą na EU. To zwykle halogeny i mi to wystarczy. Byle świeciły normalnie. Nie wiem czy będą pasować plug&play? I czy da się dodać regulację wysokości. Nawet nie wiem gdzie powinno być pokrętło.
Czy ktoś się orientuje w temacie?
Wymiana reflektorów US na EU?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 354
- Rejestracja: 22 sty 2015, 19:25
- Posiadane auto: F60 SD, R55 JCW
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wymiana reflektorów US na EU?
pokretlo powinno byc po lewej stronie kolumny kierownicy. Dziwne, ze masz halogeny a nie ma pokretla? Moze sprawdz po vin wyposazenie fabryczne samochodu, zeby sie nie okazalo ze samochod mial fabrycznie ksenony:)
A co do samych lamp to mysle, ze nie powinno byc problemu z montazem europejskich
A co do samych lamp to mysle, ze nie powinno byc problemu z montazem europejskich
-
- Nowy
- Posty: 74
- Rejestracja: 01 maja 2021, 22:05
- Posiadane auto: Countryman R60
- Lokalizacja: Białystok
Re: Wymiana reflektorów US na EU?
Wszystko jest możliwe, to auto z przygodami. Rozbite lekko w USA i tam naprawione. Dopiero po roku trafiło na drugą aukcję z nieznanych powodów bo nie miało uszkodzeń. Są zamontowane amerykańskie reflektory na H13. Chcę zmienić na normalne H4 EU. Najwyżej zostanie bez regulacji. Przez półtora miliona km różnymi autami, może że dwa razy jej użyłem.
-
- Nowy
- Posty: 74
- Rejestracja: 01 maja 2021, 22:05
- Posiadane auto: Countryman R60
- Lokalizacja: Białystok
Re: Wymiana reflektorów US na EU?
Już wiem, że sama wymiana reflektorów jest pług&play jednak dorobienie regulacji wysokości świecenia już nie. Brakuje przewodów do silniczków w wiązce między reflektorami a footwell module. Pokrętło do regulacji jest zintegrowane z przełącznikiem zespolonym przy kierownicy i tu też może brakować przewodów do footwell module ale jeszcze nie miałem kiedy sprawdzić. Przewody to jednak niewielki problem. Można je dodać. Gorzej z samym footwell module. Nie wiem czy w mojej wersji US nie jest fizycznie inny niż EU i czy się nie okaże, że pomimo montażu przewodów, reflektorów z silniczkami i modułu przełączników zespolonych z pokrętłem, footwell module będzie sterował?
Czy ktoś, kto wersję EU z około 2013-2014 roku mógłby sprawdzić jaki numer katalogowy footwell module wyrzuca mu RealOEM po wpisaniu VIN? Albo podać mi VIN to sam sprawdzę.
Czy ktoś, kto wersję EU z około 2013-2014 roku mógłby sprawdzić jaki numer katalogowy footwell module wyrzuca mu RealOEM po wpisaniu VIN? Albo podać mi VIN to sam sprawdzę.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 354
- Rejestracja: 22 sty 2015, 19:25
- Posiadane auto: F60 SD, R55 JCW
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wymiana reflektorów US na EU?
maly hint: mozesz wejsc na ogloszenia Mini na otomoto, znalezc podobny samochod i sprawdzic jego VIN. Teraz coraz czesciej ludziej podają
-
- Nowy
- Posty: 74
- Rejestracja: 01 maja 2021, 22:05
- Posiadane auto: Countryman R60
- Lokalizacja: Białystok
Re: Wymiana reflektorów US na EU?
Tak też zrobiłem i już wiem, że większość R60 EU ma ten sam footwell module. Tak jak u mnie w wersji US. Niezależnie czy mają halogeny czy ksenony. To oznacza, że musi obsługiwać zarówno brak regulacji, regulację pokrętłem jak i samopoziomowanie. Niektóre mają inny ale nie udało mi się dojść od czego to zależy.Enemy pisze:maly hint: mozesz wejsc na ogloszenia Mini na otomoto, znalezc podobny samochod i sprawdzic jego VIN. Teraz coraz czesciej ludziej podają
Będę relacjonował jak idzie wymiana i dołożenie regulacji.