Wymiana sworzni
Moderator: flapjck1
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Wymiana sworzni
Witam. Po udanej reanimacji tylnych hamulców przyszedł czas na wymiane swirzni.Kupilem nowe, ale one jakos tak lekko sie ruszają, nie są sztywne. Czy tak ma być ? Czy potrzebne mi będą jakieś klucze calowe ? Czy sworzeń górny jest taki sam jak dolny ? Czy smaruje sie je co jakiś czas ?
dzięki i narrra...
dzięki i narrra...
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2007, 20:22 przez Gibki Staruszek, łącznie zmieniany 1 raz.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Wymiana sworzni
musisz je skrecic do tego potrzebny jest klucz 38 albo kombinujesz francuzem czy innym szwedem
luz regulujesz podkladkami z cienkich blaszek ktore powinny byc w zestawie ( moze byc ze bedzie ich za malo, wykorzystaj wtedy stare ) , ma ci w miare ciezko chodzic bez zadnych luzow i blokowan, regulujesz na sucho, potem rozkrecasz wsadzasz smar i skrecasz na stele i zaklepujesz blaszki
smaruje sie 2x w roku lub co 6000 km
w dolnym sworzniu jest extra sprezynka poza tym bez roznic
edit by autor
luz regulujesz podkladkami z cienkich blaszek ktore powinny byc w zestawie ( moze byc ze bedzie ich za malo, wykorzystaj wtedy stare ) , ma ci w miare ciezko chodzic bez zadnych luzow i blokowan, regulujesz na sucho, potem rozkrecasz wsadzasz smar i skrecasz na stele i zaklepujesz blaszki
smaruje sie 2x w roku lub co 6000 km
w dolnym sworzniu jest extra sprezynka poza tym bez roznic
edit by autor
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2007, 16:17 przez flapjck1, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Wymiana sworzni
Podkładek nie bylo... Klucz sie załatwi...(może jednak kupić cały zestew ? co ?) Reszta wyjdzie w praniu więc jeszcze będę miał pytania ...hehe Dięki za cenne rady !
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Wymiana sworzni
to co ty za sworznie kupiles?????
zrob zdjecia i pokaz
zrob zdjecia i pokaz
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- rogal
- Super użytkownik
- Posty: 1069
- Rejestracja: 05 sty 2005, 15:10
- Posiadane auto: 6 x MINI
- Lokalizacja: EŁK
- Kontakt:
Re: Wymiana sworzni
Robi się tak jak Flapjack opisał.
W jednym opakowaniu jest komplet na jedną stronę auta. W nim też 4-5 podkładek , które w zależności od potrzeby mocuje się na górny i dolny sworzeń. Zdarzają się sytuacje że luz jest większy i wtedy dorzuca sie te ze zdemontowanego zestawu.
W jednym opakowaniu jest komplet na jedną stronę auta. W nim też 4-5 podkładek , które w zależności od potrzeby mocuje się na górny i dolny sworzeń. Zdarzają się sytuacje że luz jest większy i wtedy dorzuca sie te ze zdemontowanego zestawu.
pozdrawiam
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Wymiana sworzni
a klucz ma rozmiar 38
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Wymiana sworzni
tak tak masz racje a za to do sworzni metro jest potrzebny 46
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- rogal
- Super użytkownik
- Posty: 1069
- Rejestracja: 05 sty 2005, 15:10
- Posiadane auto: 6 x MINI
- Lokalizacja: EŁK
- Kontakt:
Re: Wymiana sworzni
a najlepsze narzędzie do tego to klucz do rozrządu Bardzo poręczny
pozdrawiam
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Wymiana sworzni
to co ty za sworznie kupiles?
a no takie u kolegi Rogala.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Wymiana sworzni
heheheh no to te beda luzne
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Wymiana sworzni
regulujesz na sucho, potem rozkrecasz wsadzasz smar i skrecasz na stele i zaklepujesz blaszki
Nie bardzo kumam... Myślałem ,że mam stary wywalić,wsadzić nowy i skęcić dając podkładki...poco smarować jak kupione są ze smarem? co i jak mam regulować ?
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Wymiana sworzni
heheheh no to te beda luzne
To co ? są złe? da rade coś z tym zrobić czy kiszka-miszka?
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Wymiana sworzni
to są sworznie wahacza, a te o których mówiliśmy to sworznie zwrotnicy, zupełnie inny temat
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Wymiana sworzni
W te rowki ma iść jakiś pierścień czy coś aby smar nie nawiał ? ...chyba nie ,bo go trzeba uzupełniać...
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Wymiana sworzni
te o których mówiliśmy to sworznie zwrotnicy
UFFFF....