British Racing Green z 1993
Moderator: flapjck1
- PiotrW
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Cooper 2019, Mini Cooper 1993
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
British Racing Green z 1993
Pragnę się przywitać, mam na imię Piotr mieszkam w Gorzowie, od 3 lat jeżdżę F56 z 2019 roku. Przyszedł czas na spełnienie marzenia z młodości. 2 tygodnie temu kupiłem od Sebastiana Coopera z 1993 i zaczynam remont. Mam cichą nadzieję na wszelką pomoc.
- Załączniki
-
- 12.jpg
- (349.74 KiB) Pobrany 354 razy
- PiotrW
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Cooper 2019, Mini Cooper 1993
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: British Racing Green z 1993
Mam pytanie. Plastikowe nadkola na błotnikach mocowanie w błotniku się okręca razem ze śrubą i nie idzie rozwiercić. Macie na to jakiś pomysł?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: British Racing Green z 1993
siegnij od srodka, jak jest sruba to musi byc nakretka
a fabrycznie to tam nity wogole byly, a potem na przestrzeni wiekow to sie pojawialy blachowkrety, drewnowkrety, srubki itp radosna tworczosc
a fabrycznie to tam nity wogole byly, a potem na przestrzeni wiekow to sie pojawialy blachowkrety, drewnowkrety, srubki itp radosna tworczosc
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- PiotrW
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Cooper 2019, Mini Cooper 1993
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: British Racing Green z 1993
W błotniku jest osadzone aluminiowe mocowanie i kręci się razem z wkrętem, rozwiercić nie idzie, a nie chcę połamać nadkoli. Jutro coś będę próbował robić, dzięki.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: British Racing Green z 1993
Aaaa nitonakretka, musisz ja czymś złapać, kombinerkami, morsem itp
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- PiotrW
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Cooper 2019, Mini Cooper 1993
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: British Racing Green z 1993
Z przodu jest tak, jak mówisz, ale tył ma nadkole i nie ma jak się dostać, chyba muszę lekko naciąć nadkole plastikowe i później dać do pospawania.
-
- Nowy
- Posty: 76
- Rejestracja: 01 sty 2018, 08:11
- Posiadane auto: Austin mini 1000 . Austin Van 62
- Lokalizacja: Szczecin
Re: British Racing Green z 1993
Witamy w gronie . Masz do mnie nie daleko więc jak będziesz miał jakieś większe problemy z remontem chętnie pomogę merytorycznie i praktycznie.
- PiotrW
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Cooper 2019, Mini Cooper 1993
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: British Racing Green z 1993
@garazowiec cześć, daj na priv kontakt do ciebie.
- PiotrW
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Cooper 2019, Mini Cooper 1993
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: British Racing Green z 1993
Mam kolejne pytanie, czy usuwać izolację z podłogi jak nie ma rdzy i wymienić na nową?
- Załączniki
-
- 274855413_667964331204600_786571042562784469_n.jpg
- (139.24 KiB) Pobrany 301 razy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: British Racing Green z 1993
musisz oszacowac czy na pewno nie ma rdzy - szukaj jej w korytku prowadzacym przewod pradowy ale nie z tej strony tylko "od spodu"
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- PiotrW
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Cooper 2019, Mini Cooper 1993
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: British Racing Green z 1993
Trochę ciekawiło mnie czy pod tą oryginalną izolacją może się kryć ruda i czy izolacje nowej generacji nie są lepsze i warto byłoby wymienić?flapjck1 pisze:musisz oszacowac czy na pewno nie ma rdzy - szukaj jej w korytku prowadzacym przewod pradowy ale nie z tej strony tylko "od spodu"
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: British Racing Green z 1993
Jak jest rdza to od dołu będzie ja lepiej widać
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- PiotrW
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Cooper 2019, Mini Cooper 1993
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: British Racing Green z 1993
Od dołu jest cały w baranku i rudej nie widać, ale nie jest to jakaś stara struktura, więc nie wiadomo kiedy wyjdzie ruda. Dla pewności zerwę, będę spał spokojniej
- PiotrW
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Cooper 2019, Mini Cooper 1993
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: British Racing Green z 1993
Jaki klucz do odkręcania filtra oleju polecacie?
-
- Nowy
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 gru 2020, 15:21
- Posiadane auto: Mini 1275
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: British Racing Green z 1993
Ja używam Tagred TA1052, sprawdził mi się na naprawdę mocno dociągniętym filtrze, gdzie nawet wbity do puszki śrubokręt nie dał rady.