monsterk pisze:stożek bezpośrednio na gażnik w moim przypadku niesprawdzał się
Czyli co - Mamy kolejny głos za wkładką K&N
Moderator: flapjck1
monsterk pisze:stożek bezpośrednio na gażnik w moim przypadku niesprawdzał się
icemac pisze:j
mój problem (może to nie problem) jest taki, samochód pali bezproblemowo, trzyma bezproblemowo obroty, nie gaśnie, ale dopiero "zbiera się" porządnie od 2000rpm.
tak ma być, czy coś mam nie tak
flapjck1 pisze:icemac pisze:j
mój problem (może to nie problem) jest taki, samochód pali bezproblemowo, trzyma bezproblemowo obroty, nie gaśnie, ale dopiero "zbiera się" porządnie od 2000rpm.
tak ma być, czy coś mam nie tak
albo masz rozrzad zle zlozony albo zaplon zle ustawiony, tak by mi sie wydawalo
icemac pisze:flapjck1 pisze:icemac pisze:j
mój problem (może to nie problem) jest taki, samochód pali bezproblemowo, trzyma bezproblemowo obroty, nie gaśnie, ale dopiero "zbiera się" porządnie od 2000rpm.
tak ma być, czy coś mam nie tak
albo masz rozrzad zle zlozony albo zaplon zle ustawiony, tak by mi sie wydawalo
ale tak mam tylko na jedynce na pozostałych biegach staram sie nie schodzić poniżej 2k
może tak ma być, jak wpadnę do Sadama to mi naświetli bliżej sytuację
Poniżej dwóch tysięcy to ciągną diesle, benzynowe silniki za takimi obrotami raczej nie przepadają.
P.S.
może przesadzam
Poniżej dwóch tysięcy to ciągną diesle, benzynowe silniki za takimi obrotami raczej nie przepadają.