Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Wujek_sknerus

Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...

Post autor: Wujek_sknerus »

Wlasnie sprawdzalem, szarpalem za ta pokrywe we wszytskie strony ;) i zadnych luzow sztywno siedzi - jak pociągnąłem to caly miniak sie przysunal hehehe :P ale silnik siedzi sztywno nic nie czulem zeby nawet minimalnie byly jakies luzy
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...

Post autor: Sadam »

no to od góry trzyma, jeszcze sprawdź od dołu jak sprawa wygląda
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Wujek_sknerus

Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...

Post autor: Wujek_sknerus »

No tego już nie sprawdze bo nie mam jak, ewentualnie w piatek powiem żeby sprawdzili ci tłumikarze którzy będą poprawiali, tak na wszelki wypadek zapytam... dużo roboty z wymianą tych gum?
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...

Post autor: Sadam »

tych dolnych nie, górnych więcej, bo w SPI za dużo rzeczy pod maską jest :) ale tragedii też nie ma
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...

Post autor: Konrad K_2 »

a ja mam problem bo mocowanie wydechu i dolotu jest na innej wysokosci i jakbym mocno dokrecil to skosi sruby a jak mocno nie dokrece to puszcza i co tu poczac
Awatar użytkownika
rambo_3m
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 203
Rejestracja: 02 mar 2007, 20:46
Posiadane auto: Mini 1,3Spi, Mini 1300 Racing, Vespa PK50, Vespa PX125, Vespa T5
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...

Post autor: rambo_3m »

Uszczelnić silikonem wysokotemperaturowym - taki czerwony - do dostania w sklepach motoryzacyjnych - w razie czego taki silikon zastępuje każdą uszczelkę w samochodzie. W maluchu kiedyś używałem go jako uszczelki pod głowicą i pod kolektorem - nigdy nie było problemów, przedmuchów i działało doskonale.
Wróciłem po x latach nieobecności :)
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...

Post autor: flapjck1 »

Konrad K_2 pisze:a ja mam problem bo mocowanie wydechu i dolotu jest na innej wysokosci i jakbym mocno dokrecil to skosi sruby a jak mocno nie dokrece to puszcza i co tu poczac


musisz wyrownac wysokosci flansz, albo spilowac albo nadspawac inaczej bedzie ci wyrywac szpilki
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...

Post autor: Saint »

flapjck1 pisze:
musisz wyrownac wysokosci flansz, albo spilowac albo nadspawac inaczej bedzie ci wyrywac szpilki

Albo wyrzeźbić sobie odpowiednie podkładki- schodkowe.
Zawodowy Szyderca
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...

Post autor: monsterk »

rambo_3m pisze:Uszczelnić silikonem wysokotemperaturowym - taki czerwony - do dostania w sklepach motoryzacyjnych - w razie czego taki silikon zastępuje każdą uszczelkę w samochodzie. W maluchu kiedyś używałem go jako uszczelki pod głowicą i pod kolektorem - nigdy nie było problemów, przedmuchów i działało doskonale.


Chciałem mocno przekląć, ale się powstrzymałem, największą krzywdą jest nie stosować uszczelek tylko silikon.Jeżeli ty w maluchu zakładałeś głowice na silikon to Ty jesteś niezły Rambo - ciekawi mnie po co? żeby ci powietrzegdzieś nie doleciało?
Awatar użytkownika
minimaniak
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1828
Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...

Post autor: minimaniak »

monsterk pisze:
rambo_3m pisze:Uszczelnić silikonem wysokotemperaturowym - taki czerwony - do dostania w sklepach motoryzacyjnych - w razie czego taki silikon zastępuje każdą uszczelkę w samochodzie. W maluchu kiedyś używałem go jako uszczelki pod głowicą i pod kolektorem - nigdy nie było problemów, przedmuchów i działało doskonale.


Chciałem mocno przekląć, ale się powstrzymałem,


Ja też :wink:
Pozdrawiam Adam

TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
Awatar użytkownika
rambo_3m
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 203
Rejestracja: 02 mar 2007, 20:46
Posiadane auto: Mini 1,3Spi, Mini 1300 Racing, Vespa PK50, Vespa PX125, Vespa T5
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...

Post autor: rambo_3m »

Ja nie jestem zwolennikiem takich rozwiązań ale gdy zawodzą inne sposoby.. A doświadczenia wiem że sprawdza się lepiej od nie jednej uszczelki. Zwłaszcza w przypadku wydechu. Jakby ktoś chciał spróbować to ja używałem preparatu Kleen-flo Gasket Maker RED 477. Aha - używałem tego ponieważ mój maluch to była bestia przygotowana do KJS-ów i zwykłe uszczelki po jednym KJS-ie były do wymiany.
Wróciłem po x latach nieobecności :)
sidi
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 319
Rejestracja: 19 wrz 2007, 22:07
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...Szczecin...
Kontakt:

Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...

Post autor: sidi »

To i ja się zapytam, jeśli jest temat o tulejkach i mocowaniach silnika.
Jakie poduszki beda mi potrzebne żeby silnik trzymał sie samochodu?
Awatar użytkownika
minimaniak
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1828
Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...

Post autor: minimaniak »

sidi pisze:To i ja się zapytam, jeśli jest temat o tulejkach i mocowaniach silnika.
Jakie poduszki beda mi potrzebne żeby silnik trzymał sie samochodu?


A co się z nim dzieje :?:

ps
prawdopodobnie masz wyrobione tulejki stabilizatora silnika

trochę do wyboru jest - nawet można zamocować 2 stabilizator
Pozdrawiam Adam

TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
Wujek_sknerus

Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...

Post autor: Wujek_sknerus »

No więc byłem dziś rano i teraz twierdzą że jak zamocowali tą nową uszczelkę itp to delikatnie pękła dwuruka... chcą to teraz spawać i coś tam wzmacniać żeby dobrze trzymało... cena 100zł powiedziałem, że się zastanowie. Nie wiem teraz czy to ich wina i czy cena jest OK... spaliny niby nie uciekają, stwierdzili to po tym, że jest tam trochę osadu :| no i miniacz chodzi trochę głośniej (ciszej niż przed wymianą uszczelki, no ale nie tak cicho jak zaraz po tej wymianie kiedy wszystko było idealnie)
Tak myślę, że chyba pojadę do innego warsztatu i zobacze co tam powiedzą...
ODPOWIEDZ