Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...
Moderator: flapjck1
Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...
Wlasnie sprawdzalem, szarpalem za ta pokrywe we wszytskie strony i zadnych luzow sztywno siedzi - jak pociągnąłem to caly miniak sie przysunal hehehe ale silnik siedzi sztywno nic nie czulem zeby nawet minimalnie byly jakies luzy
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...
no to od góry trzyma, jeszcze sprawdź od dołu jak sprawa wygląda
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...
No tego już nie sprawdze bo nie mam jak, ewentualnie w piatek powiem żeby sprawdzili ci tłumikarze którzy będą poprawiali, tak na wszelki wypadek zapytam... dużo roboty z wymianą tych gum?
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...
tych dolnych nie, górnych więcej, bo w SPI za dużo rzeczy pod maską jest ale tragedii też nie ma
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...
a ja mam problem bo mocowanie wydechu i dolotu jest na innej wysokosci i jakbym mocno dokrecil to skosi sruby a jak mocno nie dokrece to puszcza i co tu poczac
- rambo_3m
- Klubowicz
- Posty: 203
- Rejestracja: 02 mar 2007, 20:46
- Posiadane auto: Mini 1,3Spi, Mini 1300 Racing, Vespa PK50, Vespa PX125, Vespa T5
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...
Uszczelnić silikonem wysokotemperaturowym - taki czerwony - do dostania w sklepach motoryzacyjnych - w razie czego taki silikon zastępuje każdą uszczelkę w samochodzie. W maluchu kiedyś używałem go jako uszczelki pod głowicą i pod kolektorem - nigdy nie było problemów, przedmuchów i działało doskonale.
Wróciłem po x latach nieobecności
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...
Konrad K_2 pisze:a ja mam problem bo mocowanie wydechu i dolotu jest na innej wysokosci i jakbym mocno dokrecil to skosi sruby a jak mocno nie dokrece to puszcza i co tu poczac
musisz wyrownac wysokosci flansz, albo spilowac albo nadspawac inaczej bedzie ci wyrywac szpilki
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...
flapjck1 pisze:
musisz wyrownac wysokosci flansz, albo spilowac albo nadspawac inaczej bedzie ci wyrywac szpilki
Albo wyrzeźbić sobie odpowiednie podkładki- schodkowe.
Zawodowy Szyderca
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...
rambo_3m pisze:Uszczelnić silikonem wysokotemperaturowym - taki czerwony - do dostania w sklepach motoryzacyjnych - w razie czego taki silikon zastępuje każdą uszczelkę w samochodzie. W maluchu kiedyś używałem go jako uszczelki pod głowicą i pod kolektorem - nigdy nie było problemów, przedmuchów i działało doskonale.
Chciałem mocno przekląć, ale się powstrzymałem, największą krzywdą jest nie stosować uszczelek tylko silikon.Jeżeli ty w maluchu zakładałeś głowice na silikon to Ty jesteś niezły Rambo - ciekawi mnie po co? żeby ci powietrzegdzieś nie doleciało?
- minimaniak
- Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
- Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...
monsterk pisze:rambo_3m pisze:Uszczelnić silikonem wysokotemperaturowym - taki czerwony - do dostania w sklepach motoryzacyjnych - w razie czego taki silikon zastępuje każdą uszczelkę w samochodzie. W maluchu kiedyś używałem go jako uszczelki pod głowicą i pod kolektorem - nigdy nie było problemów, przedmuchów i działało doskonale.
Chciałem mocno przekląć, ale się powstrzymałem,
Ja też
Pozdrawiam Adam
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
- rambo_3m
- Klubowicz
- Posty: 203
- Rejestracja: 02 mar 2007, 20:46
- Posiadane auto: Mini 1,3Spi, Mini 1300 Racing, Vespa PK50, Vespa PX125, Vespa T5
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...
Ja nie jestem zwolennikiem takich rozwiązań ale gdy zawodzą inne sposoby.. A doświadczenia wiem że sprawdza się lepiej od nie jednej uszczelki. Zwłaszcza w przypadku wydechu. Jakby ktoś chciał spróbować to ja używałem preparatu Kleen-flo Gasket Maker RED 477. Aha - używałem tego ponieważ mój maluch to była bestia przygotowana do KJS-ów i zwykłe uszczelki po jednym KJS-ie były do wymiany.
Wróciłem po x latach nieobecności
-
- Swój Człowiek
- Posty: 319
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 22:07
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...Szczecin...
- Kontakt:
Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...
To i ja się zapytam, jeśli jest temat o tulejkach i mocowaniach silnika.
Jakie poduszki beda mi potrzebne żeby silnik trzymał sie samochodu?
Jakie poduszki beda mi potrzebne żeby silnik trzymał sie samochodu?
- minimaniak
- Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
- Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...
sidi pisze:To i ja się zapytam, jeśli jest temat o tulejkach i mocowaniach silnika.
Jakie poduszki beda mi potrzebne żeby silnik trzymał sie samochodu?
A co się z nim dzieje
ps
prawdopodobnie masz wyrobione tulejki stabilizatora silnika
trochę do wyboru jest - nawet można zamocować 2 stabilizator
Pozdrawiam Adam
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
Re: Problem z uszczelką między dwururką a kolektorem...
No więc byłem dziś rano i teraz twierdzą że jak zamocowali tą nową uszczelkę itp to delikatnie pękła dwuruka... chcą to teraz spawać i coś tam wzmacniać żeby dobrze trzymało... cena 100zł powiedziałem, że się zastanowie. Nie wiem teraz czy to ich wina i czy cena jest OK... spaliny niby nie uciekają, stwierdzili to po tym, że jest tam trochę osadu no i miniacz chodzi trochę głośniej (ciszej niż przed wymianą uszczelki, no ale nie tak cicho jak zaraz po tej wymianie kiedy wszystko było idealnie)
Tak myślę, że chyba pojadę do innego warsztatu i zobacze co tam powiedzą...
Tak myślę, że chyba pojadę do innego warsztatu i zobacze co tam powiedzą...