jaki silnik
Moderator: flapjck1
jaki silnik
jak narazie jezdze 1.0, ale ostatnio zaczalem sie zastanawiac nad wiekszym sinikiem
ale napewno nie jakims od hondy czy opla.
co powinienem kupic?
co daje najwieksza frajde z jazdy i nie psuje sie co chwile?
ale napewno nie jakims od hondy czy opla.
co powinienem kupic?
co daje najwieksza frajde z jazdy i nie psuje sie co chwile?
Re: jaki silnik
a koszt kompletnego silnika mpi oscyluje kolo???
a np. na gazniku pojedynczym czy podwojnym??
a np. na gazniku pojedynczym czy podwojnym??
- Wojtello
- Wiarus
- Posty: 539
- Rejestracja: 04 sty 2005, 21:36
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: jaki silnik
wtrysk a gaznik to co innego kolego. Wogole jak znajdziesz 1.3 to bedziesz mial szczescie wiem cos o tym.
Powodzenia trzymam kciuki
Powodzenia trzymam kciuki
Re: jaki silnik
budzet jest plynny szczegolnie (lecz bez przesady mam nadzieje ze cala operacja zamknie sie w 3k) ze mam zamiar swapowac sie najszybciej wiosna a zapewne latem. a chce osiagnac 70-80hp i rozsadne spalanie. narazie mam litrowke i jest ok jezeli chodzi o jezdzenie ale jezeli cieniasy mnie biora z pod swiatel to zniewaga dla mojego auta
[ Dodano: Pon 19 Lis, 2007 ]
zauwazam te subtelna roznice, ale dziekuje za troske
[ Dodano: Pon 19 Lis, 2007 ]
Wojtello pisze:wtrysk a gaznik to co innego kolego. Wogole jak znajdziesz 1.3 to bedziesz mial szczescie wiem cos o tym.
Powodzenia trzymam kciuki
zauwazam te subtelna roznice, ale dziekuje za troske
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: jaki silnik
jedrzej1 pisze:
zauwazam te subtelna roznice, ale dziekuje za troske
MPI to podwójny wtrysk, a Twoje pytanie było pod postem doktora "pojedynczy czy podwójny gaźnik" stąd sprostowanie... tak przynajmiej ja to zrozumiałem
w każdym razie budżet 3k to remont silnika 1,3 który jeszcze trzeba znaleźć... swap z innego samochodu w takiej kwocie może być ciężki, z kolei wysilanie 1000 do takiej mocy na pewno odbije się na spalaniu... szczerze mówiąc ciężko mi coś od ręki wymyśleć w danym budżecie i przedziale mocy...
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: jaki silnik
jedrzej1 pisze:budzet jest plynny szczegolnie (lecz bez przesady mam nadzieje ze cala operacja zamknie sie w 3k) ze mam zamiar swapowac sie najszybciej wiosna a zapewne latem. a chce osiagnac 70-80hp i rozsadne spalanie. narazie mam litrowke i jest ok jezeli chodzi o jezdzenie ale jezeli cieniasy mnie biora z pod swiatel to zniewaga dla mojego auta
[ Dodano: Pon 19 Lis, 2007 ]Wojtello pisze:wtrysk a gaznik to co innego kolego. Wogole jak znajdziesz 1.3 to bedziesz mial szczescie wiem cos o tym.
Powodzenia trzymam kciuki
zauwazam te subtelna roznice, ale dziekuje za troske
Kompletny zespół napędowy w dobrej specyfikacji od 1500-3000 funtów.
Chcesz w Polsce kupić 1,3 70-80km w dobrym stanie za 3000zł - raczej o tym zapomnij. Być może uda ci się trafić ale do remontu.
Re: jaki silnik
Piotr Topór pisze:jedrzej1 pisze:budzet jest plynny szczegolnie (lecz bez przesady mam nadzieje ze cala operacja zamknie sie w 3k) ze mam zamiar swapowac sie najszybciej wiosna a zapewne latem. a chce osiagnac 70-80hp i rozsadne spalanie. narazie mam litrowke i jest ok jezeli chodzi o jezdzenie ale jezeli cieniasy mnie biora z pod swiatel to zniewaga dla mojego auta
[ Dodano: Pon 19 Lis, 2007 ]Wojtello pisze:wtrysk a gaznik to co innego kolego. Wogole jak znajdziesz 1.3 to bedziesz mial szczescie wiem cos o tym.
Powodzenia trzymam kciuki
zauwazam te subtelna roznice, ale dziekuje za troske
Kompletny zespół napędowy w dobrej specyfikacji od 1500-3000 funtów.
Chcesz w Polsce kupić 1,3 70-80km w dobrym stanie za 3000zł - raczej o tym zapomnij. Być może uda ci się trafić ale do remontu.
nie mowilem ze chce kupic i wkladac.
raczej kupic, zrobic i wtedy wlozyc. domyslam sie ze goly silnik w stanie w miare dobrym kupie ponizej tysiaca.
CHYBA ZE SIE MYLE???
[ Dodano: Pon 19 Lis, 2007 ]
Sadam pisze:jedrzej1 pisze:
zauwazam te subtelna roznice, ale dziekuje za troske
MPI to podwójny wtrysk, a Twoje pytanie było pod postem doktora "pojedynczy czy podwójny gaźnik" stąd sprostowanie... tak przynajmiej ja to zrozumiałem
w każdym razie budżet 3k to remont silnika 1,3 który jeszcze trzeba znaleźć... swap z innego samochodu w takiej kwocie może być ciężki, z kolei wysilanie 1000 do takiej mocy na pewno odbije się na spalaniu... szczerze mówiąc ciężko mi coś od ręki wymyśleć w danym budżecie i przedziale mocy...
mozna zalozyc pojedynczy gaznik podwojny albo wtrysk pojedynczy lub podwojny. to wiem i widzialem nawet w niemczech 4 gazniki w miniaku od jakiegos motoru juz nie pamietam jakiego
[ Dodano: Pon 19 Lis, 2007 ]
czy jestesci mi w stanie nakreslic jaka jest moc standardowych silnikow 1.3 na wtrysku czy tez na gazniku i z jakimi kosztami musze sie liczyc jezeli bede remontowal silnik na wlasna reke
- minimaniak
- Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
- Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: jaki silnik
Poniżej 1000 zł za silnik 1,3 to okazja (do remontu) kwestia jakiego remontu
Standardowe 1,3 były 53 KM oraz 63 KM (wtrysk jedno lub wielo punktowy)
Standardowe 1,3 były 53 KM oraz 63 KM (wtrysk jedno lub wielo punktowy)
Pozdrawiam Adam
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: jaki silnik
remont to remont - jak dla mnie:
nowe tloki ( albo chociaz pierscienie + honowanie, jesli wzglednie parametry trzyma )
szlif walu + nowe panewki
nowa pompa oleju
nowy rozrzad
oczywiscie nowe uszczelki
dodatkowo zawsze trzeba zweryfikowac stan skrzyni biegow, mechanizmu roznicowego i sprzegla
te 3 k to moze byc na to wszystko malo ( nawet na nierasowany silnik ) ... zwlaszcza jak sie zleca robote dalej
nowe tloki ( albo chociaz pierscienie + honowanie, jesli wzglednie parametry trzyma )
szlif walu + nowe panewki
nowa pompa oleju
nowy rozrzad
oczywiscie nowe uszczelki
dodatkowo zawsze trzeba zweryfikowac stan skrzyni biegow, mechanizmu roznicowego i sprzegla
te 3 k to moze byc na to wszystko malo ( nawet na nierasowany silnik ) ... zwlaszcza jak sie zleca robote dalej
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: jaki silnik
w takim razie z jakimi kosztami powinienem sie liczyc??
kolo 5k za silnik + rasowanie?
w takim razie moze zajac to troszke dluzej
kolo 5k za silnik + rasowanie?
w takim razie moze zajac to troszke dluzej
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: jaki silnik
tloki 1200 szlifowanie cylindrow 200 szlifowanie walu ok 300 panewki 300 uszczelki 150 tulejki pod walek rozrzadu 100 pompa oleju standard 100 ( wydajniejsza 200 ) kompletny rozrzad seryjny 100 ( dwurzedowy 150, regulowany okolo 500 )
jakis dobry walek rozrzadu to od 40 do 200 gbp
przy tuningu zalecane byloby wywazenie ukladu korbowego
nowe sprzeglo do 1,3 to ok 500-600 pln seria , wyczynowe ok 2* drozsze
do tego dochodza pierdoly do zaplonu
skrzynia biegow i mechanizm roznicowy to kolejne pole do popisu
jakis dobry walek rozrzadu to od 40 do 200 gbp
przy tuningu zalecane byloby wywazenie ukladu korbowego
nowe sprzeglo do 1,3 to ok 500-600 pln seria , wyczynowe ok 2* drozsze
do tego dochodza pierdoly do zaplonu
skrzynia biegow i mechanizm roznicowy to kolejne pole do popisu
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow