Koszt przerobienia SPI na gaźnik...

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Wujek_sknerus

Koszt przerobienia SPI na gaźnik...

Post autor: Wujek_sknerus »

...oczywiście szacunkowo - same części potrzebne do tego, używane... powoli dochodzę do wniosku że wtrysk i komputer to nienajlepsze rozwiązanie w Mini - szczególnie gdy ktoś ma zamiar sam przy nim grzebać... Jeżeli ktoś z Was bawił się w taką przeróbkę albo może pomóc to byłbym wdzięczny bo się nad tym poważnie zastanawiam a nie wiem czy jest sens (zalezy od kosztu)
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...

Post autor: flapjck1 »

potrzebne ci bedzie ( ceny szacunkowe ):
gaznik 150
kolektor dolotowy 50
obudowa filtra powietrza 50
aparat zaplonowy 100-150

no i ktos musi to poskladac i popodpinac
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...

Post autor: AleXander »

Flap Ty to zawsze tak ostrożnie... załóż że koło 500zł Cię to będzie kosztowało ;)

i zainteresuj się sprzedażą części wtrysku...
Wujek_sknerus

Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...

Post autor: Wujek_sknerus »

500zł same czesci rozumiem... a co do wtrysku to wiadomo ze jak bym przerobił to pojda for sell bo na co mi one :P
innocenti

Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...

Post autor: innocenti »

Pompa paliwa by się może też przydała....
500zł to wersja optymistyczna. Bardzo.... :wink:
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...

Post autor: flapjck1 »

przesadzasz a pompa paliwa moze zostac z spi
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
innocenti

Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...

Post autor: innocenti »

flapjck1 pisze:przesadzasz a pompa paliwa moze zostac z spi



A ciśnienia za dużego aby nie wytwarza? :roll:
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...

Post autor: flapjck1 »

sa sposoby :D baaardzo tanie :P
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
innocenti

Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...

Post autor: innocenti »

flapjck1 pisze:sa sposoby :D baaardzo tanie :P


Np. :?:
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...

Post autor: flapjck1 »

dajesz trojnik przed gaznikiem spinasz go z powrotem do baku i dziala

przynajmniej u mnie z gaznikami weber/dellorto :D

nie przelewa gaznika, cisnienie wystarczajace przy wysokich ( 7500 ) obrotach paliwa nie brakuje
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Szpaku

Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...

Post autor: Szpaku »

Tak z ciekawości zapytam dlaczego sądzisz ,że wtrysk to słabe rozwiązanie w mini?
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...

Post autor: Saint »

Tak Witek, nie wali paliwem w środku :D
Zawodowy Szyderca
Wujek_sknerus

Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...

Post autor: Wujek_sknerus »

Ulver pisze:
Szpaku pisze:Tak z ciekawości zapytam dlaczego sądzisz ,że wtrysk to słabe rozwiązanie w mini?


Wtrysk jednak daje dużo większe możliwości, o których użytkownicy gaźnika mogą tylko pomarzyć.

Pozdrawiam
Witek


jakie możliwości? Jakiś przykład? Bo wciąż jestem na etapie wahania chociaż na dziś na 85% zmieniam na gaźnik...
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...

Post autor: flapjck1 »

Ulver pisze:
2. Fatalna jakość instalacji elektrycznej.

Punkt drugi w wersji gaźnikowej nie rzutuje na jakość pracy gaźnika i stąd ta opinia, że gaźnik lepszy. Gaźniki też są łatwiejsze do ogarnięcia i grzebania samemu w garażu i stąd ich popularność. Wtrysk jednak już wymaga i większej wiedzy i większego zasobu pieniędzy, aby go dobrze zrobić. Wtrysk jednak daje dużo większe możliwości, o których użytkownicy gaźnika mogą tylko pomarzyć.


witek wszystko jest prawda :) ale powiedz mi jedna rzecz :D jak w mini!! uzyskasz przewage wtryskiem nad gaznikiem? bo jedyny zysk bedzie taki ze auto bedzie ekonomiczniejsze ale tak jak sam piszesz trzeba bedzie duuuzo wiecej wydac zeby uzyskac ta przewage

a i tak podwojne gazniory beda lepiej brzmialy niz wtrysk :P


a poza tym to wszystko i tak bylo :D :lol: :lol: :lol:
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...

Post autor: Saint »

Ulver pisze:
Jedyny :?: To skoro gaźnik jest takim cudem, to czemu teraz nie ma samochodów na gaźnikach :?:


Racja, ale teraz też kto przy rzędowym silniku zrobi Ci takie cudo jak 5 portowa głowica w dodatku z portami po tej samej stronie? No właśnie
Zawodowy Szyderca
ODPOWIEDZ