Koszt przerobienia SPI na gaźnik...
Moderator: flapjck1
Koszt przerobienia SPI na gaźnik...
...oczywiście szacunkowo - same części potrzebne do tego, używane... powoli dochodzę do wniosku że wtrysk i komputer to nienajlepsze rozwiązanie w Mini - szczególnie gdy ktoś ma zamiar sam przy nim grzebać... Jeżeli ktoś z Was bawił się w taką przeróbkę albo może pomóc to byłbym wdzięczny bo się nad tym poważnie zastanawiam a nie wiem czy jest sens (zalezy od kosztu)
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...
potrzebne ci bedzie ( ceny szacunkowe ):
gaznik 150
kolektor dolotowy 50
obudowa filtra powietrza 50
aparat zaplonowy 100-150
no i ktos musi to poskladac i popodpinac
gaznik 150
kolektor dolotowy 50
obudowa filtra powietrza 50
aparat zaplonowy 100-150
no i ktos musi to poskladac i popodpinac
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...
Flap Ty to zawsze tak ostrożnie... załóż że koło 500zł Cię to będzie kosztowało
i zainteresuj się sprzedażą części wtrysku...
i zainteresuj się sprzedażą części wtrysku...
Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...
500zł same czesci rozumiem... a co do wtrysku to wiadomo ze jak bym przerobił to pojda for sell bo na co mi one
Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...
Pompa paliwa by się może też przydała....
500zł to wersja optymistyczna. Bardzo....
500zł to wersja optymistyczna. Bardzo....
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...
przesadzasz a pompa paliwa moze zostac z spi
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...
flapjck1 pisze:przesadzasz a pompa paliwa moze zostac z spi
A ciśnienia za dużego aby nie wytwarza?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...
sa sposoby baaardzo tanie
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...
flapjck1 pisze:sa sposoby baaardzo tanie
Np.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...
dajesz trojnik przed gaznikiem spinasz go z powrotem do baku i dziala
przynajmniej u mnie z gaznikami weber/dellorto
nie przelewa gaznika, cisnienie wystarczajace przy wysokich ( 7500 ) obrotach paliwa nie brakuje
przynajmniej u mnie z gaznikami weber/dellorto
nie przelewa gaznika, cisnienie wystarczajace przy wysokich ( 7500 ) obrotach paliwa nie brakuje
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...
Tak z ciekawości zapytam dlaczego sądzisz ,że wtrysk to słabe rozwiązanie w mini?
Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...
Ulver pisze:Szpaku pisze:Tak z ciekawości zapytam dlaczego sądzisz ,że wtrysk to słabe rozwiązanie w mini?
Wtrysk jednak daje dużo większe możliwości, o których użytkownicy gaźnika mogą tylko pomarzyć.
Pozdrawiam
Witek
jakie możliwości? Jakiś przykład? Bo wciąż jestem na etapie wahania chociaż na dziś na 85% zmieniam na gaźnik...
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...
Ulver pisze:
2. Fatalna jakość instalacji elektrycznej.
Punkt drugi w wersji gaźnikowej nie rzutuje na jakość pracy gaźnika i stąd ta opinia, że gaźnik lepszy. Gaźniki też są łatwiejsze do ogarnięcia i grzebania samemu w garażu i stąd ich popularność. Wtrysk jednak już wymaga i większej wiedzy i większego zasobu pieniędzy, aby go dobrze zrobić. Wtrysk jednak daje dużo większe możliwości, o których użytkownicy gaźnika mogą tylko pomarzyć.
witek wszystko jest prawda ale powiedz mi jedna rzecz jak w mini!! uzyskasz przewage wtryskiem nad gaznikiem? bo jedyny zysk bedzie taki ze auto bedzie ekonomiczniejsze ale tak jak sam piszesz trzeba bedzie duuuzo wiecej wydac zeby uzyskac ta przewage
a i tak podwojne gazniory beda lepiej brzmialy niz wtrysk
a poza tym to wszystko i tak bylo
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Koszt przerobienia SPI na gaźnik...
Ulver pisze:
Jedyny To skoro gaźnik jest takim cudem, to czemu teraz nie ma samochodów na gaźnikach
Racja, ale teraz też kto przy rzędowym silniku zrobi Ci takie cudo jak 5 portowa głowica w dodatku z portami po tej samej stronie? No właśnie
Zawodowy Szyderca