Sułtan 1275
Moderator: flapjck1
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Sułtan 1275
Oto zdjęcia naszego miniaka 1,3 SPI z 1996 roku - model Kensington - kolor British Racing Green
Foty robione przy słabej pogodzie, "na szybko" bo zaczynało padać
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3
Zdjęcie 4
Zdjęcie 5
Zdjęcie 6
Zdjęcie 7
Zdjęcie 8
pozdrawiamy i czekamy na opinie
Foty robione przy słabej pogodzie, "na szybko" bo zaczynało padać
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3
Zdjęcie 4
Zdjęcie 5
Zdjęcie 6
Zdjęcie 7
Zdjęcie 8
pozdrawiamy i czekamy na opinie
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2010, 09:07 przez humin, łącznie zmieniany 8 razy.
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
no właśnie odnośnie modelu - jest na klapie Kensington ale nie mogliśmy na jego temat nic znaleźć i najbardziej pasował nam City Sprite..
Czy macie jakieś szczegóły odnośnie tego modelu?
Czy macie jakieś szczegóły odnośnie tego modelu?
Re: Sułtan 1275
Autohaus Hinz... Czy któreś Mini sprowadzane z Niemiec nie pochodzi z tego salonu?
Piękny wózek! Oby się bezproblemowo sprawował!
Piękny wózek! Oby się bezproblemowo sprawował!
- minimaniak
- Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
- Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Sułtan 1275
Ze zdjęć wydaje mi się, że to dobry wybór, bogato wyposażona wersja, ładnie wygląda
Co do Kensingtona to wersja wzorowana na British Open - tylko lepiej wyposażona od niego, z tego co pamiętam oferowana na rynku niemiecki w 3 kolorach. Myślę, że mam gdzieś prospekt tej wersji
Co do Kensingtona to wersja wzorowana na British Open - tylko lepiej wyposażona od niego, z tego co pamiętam oferowana na rynku niemiecki w 3 kolorach. Myślę, że mam gdzieś prospekt tej wersji
Pozdrawiam Adam
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
- minimaniak
- Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
- Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Sułtan 1275
Wedymin pisze:Autohaus Hinz... Czy któreś Mini sprowadzane z Niemiec nie pochodzi z tego salonu?
Wszystkie z 3 MINI 1,3i które posiadałem kupowałem właśnie u Wolganga HINZa - świetny człowiek
Tylko szkoda, że już Auto Haus Hinz nie istnieje
Pozdrawiam Adam
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Stage 1 ready to fit
po wymianie całego zawieszenia oraz remoncie skrzyni nadszedł czas na wydech więc poleciał cały stage 1
w planie przed i po montażu jest hamownia by stwierdzić na ile to poprawi osiągi auta
w planie przed i po montażu jest hamownia by stwierdzić na ile to poprawi osiągi auta
- Załączniki
-
- stage_1.jpg (64.15 KiB) Przejrzano 8639 razy
Re: Sułtan 1275
humin a gdzie jedziesz na hamownię ? pytam bo może kiedyś wiadomośc ta mi się przyda
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
Mayon pisze:humin a gdzie jedziesz na hamownię ? pytam bo może kiedyś wiadomośc ta mi się przyda
łukasz vel rambo_3m ma się umówić z chłopakami w Gdyni bo już do nich jeździł - nie wiem dokładnie ale chyba chodzi o V-TECH
- rambo_3m
- Klubowicz
- Posty: 203
- Rejestracja: 02 mar 2007, 20:46
- Posiadane auto: Mini 1,3Spi, Mini 1300 Racing, Vespa PK50, Vespa PX125, Vespa T5
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Sułtan 1275
humin pisze:Mayon pisze:humin a gdzie jedziesz na hamownię ? pytam bo może kiedyś wiadomośc ta mi się przyda
łukasz vel rambo_3m ma się umówić z chłopakami w Gdyni bo już do nich jeździł - nie wiem dokładnie ale chyba chodzi o V-TECH
Dokładnie to chodzi o V-tech pomorze.
Ktoś jeszcze chętny? Im nas będzie więcej tym lepszą cenę dostaniemy za jedno hamowanie.
Wróciłem po x latach nieobecności
Re: Sułtan 1275
Ja jestem jak najbardziej tylko problem w ym że dopiero w okolicach wakacji, a wy pewnie chcecie szybciej ?
- rambo_3m
- Klubowicz
- Posty: 203
- Rejestracja: 02 mar 2007, 20:46
- Posiadane auto: Mini 1,3Spi, Mini 1300 Racing, Vespa PK50, Vespa PX125, Vespa T5
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Sułtan 1275
Zasadniczo to chcemy jak najszybciej ale ja troszkę zajęty jestem ostatnio i trudno mi wygospodarować czas. Mimo wszystko postaram się umówić nas jakoś w tym tygodniu późnym popołudniem lub wręcz wieczorem.
Wróciłem po x latach nieobecności
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
po hamowni
tak jak mówiłem tak się stało
wczoraj miniak odwiedził hamownię wykonaliśmy dwa pomiary - jeden do lekko ponad 5500 i drugi do prawie 6000ob/min
w pierwszym pomiarze wyszło 52,6KM przy 4931obr/min i 97Nm przy 2590obr/min co oznacza iż obecny stan napędu jest praktycznie w stanie produkcyjnym, czyli jak fabryka dała
drugi pomiar praktycznie potwierdził pierwsze wskazania
wynik wydaje mi się baaardzo zadowalający i raczej potwierdzający przebieg 87tys km, czyli silnik jest w dość dobrym stanie
ciekawym aspektem sprawy jest prędkość drugiego pomiaru..174km/h
oczywiście wyszły przekłamania licznika- przy ok 60km/h prędkość jest w okolicach 4-5km/h wyższa na liczniku niż w rzeczywistości
przy kolejnych prędkościach różnica się zwiększa dość sporo - przy 100-110 wynosi już ok 10km/h a przy powyżej 140km/h juz 15km/h
łatwo zauważyć iż przy prędkości 174km/h licznik na którym jest 180 został dawno zamkniety..
dane nowego egzeplarza -->> Mini seria
niestety nie podają momentu nowego egzemplarza - może ktoś się oreintuje jaki występował?
teraz pozostaje zamontować graty i podjechac jeszcze raz - zobaczymy czy coś to zmieni
wczoraj miniak odwiedził hamownię wykonaliśmy dwa pomiary - jeden do lekko ponad 5500 i drugi do prawie 6000ob/min
w pierwszym pomiarze wyszło 52,6KM przy 4931obr/min i 97Nm przy 2590obr/min co oznacza iż obecny stan napędu jest praktycznie w stanie produkcyjnym, czyli jak fabryka dała
drugi pomiar praktycznie potwierdził pierwsze wskazania
wynik wydaje mi się baaardzo zadowalający i raczej potwierdzający przebieg 87tys km, czyli silnik jest w dość dobrym stanie
ciekawym aspektem sprawy jest prędkość drugiego pomiaru..174km/h
oczywiście wyszły przekłamania licznika- przy ok 60km/h prędkość jest w okolicach 4-5km/h wyższa na liczniku niż w rzeczywistości
przy kolejnych prędkościach różnica się zwiększa dość sporo - przy 100-110 wynosi już ok 10km/h a przy powyżej 140km/h juz 15km/h
łatwo zauważyć iż przy prędkości 174km/h licznik na którym jest 180 został dawno zamkniety..
dane nowego egzeplarza -->> Mini seria
niestety nie podają momentu nowego egzemplarza - może ktoś się oreintuje jaki występował?
teraz pozostaje zamontować graty i podjechac jeszcze raz - zobaczymy czy coś to zmieni
- Załączniki
-
- hamownia_humin_seria_161.jpg (61.83 KiB) Przejrzano 8426 razy
Ostatnio zmieniony 14 maja 2008, 08:37 przez humin, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: po hamowni
humin pisze:ciekawym aspektem sprawy jest prędkość drugiego pomiaru..176km/h
Huminu. 174 km/h
Tak tylko poprawiam. Żadna złośliwość