Jaki to gaznik?
Moderator: flapjck1
- gadzio
- Swój Człowiek
- Posty: 240
- Rejestracja: 25 lut 2008, 18:32
- Posiadane auto: austin rover red hot
- Lokalizacja: Opole/Lipnica Mur.
Jaki to gaznik?
Czy może ktoś według tych zdięc określic co to za gaznik,czy można go jakos ustawic z silnikiem 1275 A+ ,albo może lepiej zastosowac inny? Proszę o poradę
- Załączniki
-
- DSC03315.JPG (37.62 KiB) Przejrzano 893 razy
-
- DSC03318.JPG (39.17 KiB) Przejrzano 893 razy
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Jaki to gaznik?
jak dla mnie standard HS-4 do 998ccm
choc mogę się mylić
choc mogę się mylić
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
Re: Jaki to gaznik?
zgadzam sie z icemac-iem
- gadzio
- Swój Człowiek
- Posty: 240
- Rejestracja: 25 lut 2008, 18:32
- Posiadane auto: austin rover red hot
- Lokalizacja: Opole/Lipnica Mur.
Re: Jaki to gaznik?
...więc wnioskuję że wszelkie próby ustawienia go z silnikiem 1275 są bez sensu bo i tak g.... z tego będzie Z tego co wyszperałem na forum to HIF44 byłby chyba najbardziej wskazany...Jeżeli się mylę to mnie poprawcie
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Jaki to gaznik?
HS4 też będzie działał na 1300, kwestia dobrania iglicy, no i zasadnicze pytanie jaki masz zamysł na silnik - seryjny, ekonomiczny, a może szukasz mocy?
hif 44 w zupełności wystarcza przy normalnych parametrach silnika i pozostawia sporą rezerwę, od hs4 ma większą przepustnicę (czyli lepsze możliwości obsłużenia silnika) no i komora pływakowa nie jest umieszczona na boku, tym samym paliwo na ostrym zakręcie i tak powinno trafić do gaźnik, przy hs4 zdarzają się psikusy
hif 44 w zupełności wystarcza przy normalnych parametrach silnika i pozostawia sporą rezerwę, od hs4 ma większą przepustnicę (czyli lepsze możliwości obsłużenia silnika) no i komora pływakowa nie jest umieszczona na boku, tym samym paliwo na ostrym zakręcie i tak powinno trafić do gaźnik, przy hs4 zdarzają się psikusy
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- gadzio
- Swój Człowiek
- Posty: 240
- Rejestracja: 25 lut 2008, 18:32
- Posiadane auto: austin rover red hot
- Lokalizacja: Opole/Lipnica Mur.
Re: Jaki to gaznik?
Sadam pisze: no i zasadnicze pytanie jaki masz zamysł na silnik - seryjny, ekonomiczny, a może szukasz mocy?
dzięki za info na pewno nie chodzi mi o moc i wyżyłowanie silniczka zostawiam to innym on ma po prostu dobrze śmigac,dawac radośc z jazdy i niech pokaże co potrafi bez zbytniej ingerencji w jego sedno Poszukam HIF44
Ostatnio zmieniony 29 maja 2008, 15:10 przez gadzio, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Jaki to gaznik?
Witam. Kupiłem kiedyś silnik do mini litrówke ,i dostałem 2 gażniki i mam 4 pytanka:
-jaki jest jeden i drugi gażnik(model,nazwa,rodzaj??)??
-który jest lepszy??
-do jakich silników są stosowane??
-i ile są warte??
-jaki jest jeden i drugi gażnik(model,nazwa,rodzaj??)??
-który jest lepszy??
-do jakich silników są stosowane??
-i ile są warte??
- Załączniki
-
- gazniki mini 2.jpg (36.88 KiB) Przejrzano 722 razy
-
- gazniki miji.jpg (46.32 KiB) Przejrzano 722 razy
Re: Jaki to gaznik?
Na dolnym zdięciu ten z lewej to HS4 stosowany w 1000 i 1300 a ten z prawej to HS2
pochodzący z 850.
pochodzący z 850.