Jaki to gaznik?

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
gadzio
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 240
Rejestracja: 25 lut 2008, 18:32
Posiadane auto: austin rover red hot
Lokalizacja: Opole/Lipnica Mur.

Jaki to gaznik?

Post autor: gadzio »

Czy może ktoś według tych zdięc określic co to za gaznik,czy można go jakos ustawic z silnikiem 1275 A+ ,albo może lepiej zastosowac inny? Proszę o poradę :grin:
Załączniki
DSC03315.JPG
DSC03315.JPG (37.62 KiB) Przejrzano 885 razy
DSC03318.JPG
DSC03318.JPG (39.17 KiB) Przejrzano 885 razy
Awatar użytkownika
icemac
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1775
Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Jaki to gaznik?

Post autor: icemac »

jak dla mnie standard HS-4 do 998ccm

choc mogę się mylić
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze :twisted:
Awatar użytkownika
matriw
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 158
Rejestracja: 10 sie 2006, 10:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: TM

Re: Jaki to gaznik?

Post autor: matriw »

zgadzam sie z icemac-iem
Awatar użytkownika
gadzio
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 240
Rejestracja: 25 lut 2008, 18:32
Posiadane auto: austin rover red hot
Lokalizacja: Opole/Lipnica Mur.

Re: Jaki to gaznik?

Post autor: gadzio »

...więc wnioskuję że wszelkie próby ustawienia go z silnikiem 1275 są bez sensu bo i tak g.... z tego będzie :roll: Z tego co wyszperałem na forum to HIF44 byłby chyba najbardziej wskazany...Jeżeli się mylę to mnie poprawcie :lol:
bartek

Re: Jaki to gaznik?

Post autor: bartek »

Najlepszy bedzie Weber. :twisted:
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Jaki to gaznik?

Post autor: Sadam »

HS4 też będzie działał na 1300, kwestia dobrania iglicy, no i zasadnicze pytanie jaki masz zamysł na silnik - seryjny, ekonomiczny, a może szukasz mocy?

hif 44 w zupełności wystarcza przy normalnych parametrach silnika i pozostawia sporą rezerwę, od hs4 ma większą przepustnicę (czyli lepsze możliwości obsłużenia silnika) no i komora pływakowa nie jest umieszczona na boku, tym samym paliwo na ostrym zakręcie i tak powinno trafić do gaźnik, przy hs4 zdarzają się psikusy :)
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
gadzio
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 240
Rejestracja: 25 lut 2008, 18:32
Posiadane auto: austin rover red hot
Lokalizacja: Opole/Lipnica Mur.

Re: Jaki to gaznik?

Post autor: gadzio »

Sadam pisze: no i zasadnicze pytanie jaki masz zamysł na silnik - seryjny, ekonomiczny, a może szukasz mocy?


dzięki za info :wink: na pewno nie chodzi mi o moc i wyżyłowanie silniczka :wink: zostawiam to innym :lol: on ma po prostu dobrze śmigac,dawac radośc z jazdy i niech pokaże co potrafi bez zbytniej ingerencji w jego sedno :wink: Poszukam HIF44 :lol:
Ostatnio zmieniony 29 maja 2008, 15:10 przez gadzio, łącznie zmieniany 1 raz.
konsi18

Re: Jaki to gaznik?

Post autor: konsi18 »

Witam. Kupiłem kiedyś silnik do mini litrówke ,i dostałem 2 gażniki i mam 4 pytanka:
-jaki jest jeden i drugi gażnik(model,nazwa,rodzaj??)??
-który jest lepszy??
-do jakich silników są stosowane??
-i ile są warte??
Załączniki
gazniki mini 2.jpg
gazniki mini 2.jpg (36.88 KiB) Przejrzano 714 razy
gazniki miji.jpg
gazniki miji.jpg (46.32 KiB) Przejrzano 714 razy
kamal1
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 358
Rejestracja: 10 lis 2004, 11:58
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Jaki to gaznik?

Post autor: kamal1 »

Na dolnym zdięciu ten z lewej to HS4 stosowany w 1000 i 1300 a ten z prawej to HS2
pochodzący z 850.
ODPOWIEDZ