Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Pietro

Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40

Post autor: Pietro »

Poszukuje dysze i emulsyjki do Webera DCOE 40, (998 A+ seryjny wałek rozrz.)
potrzebuje coś małego. mam 60, kręci niebiańsko do 4000 ale poźniej sie krztusi z powodu.... nadmiaru benzyny...
Dlatego poszukuje jakichś 40, może 45, albo,
jeżeli macie jakieś doświadczenia z podobnym zestawieniem, dajcie znać co zrobiliście, zeby kręciło (bo na jałowym, dociskając powolutku, progresywnie pedał gazu kręci 7300)

POMÓŻCIE !!!
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2008, 21:38 przez Pietro, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40

Post autor: flapjck1 »

ee stary tylko napisz ktore dysze potrzebujesz powietrze czy paliwo
i daj pelne oznaczenie bo pewnie miales na mysli 145 160 itepe

generalnie wygrzeb sobie namiar na firme eter-mot z łomianek oni maja dyszki i/lub moga sciagnac
na rurki emulsyjne w PL raczej nie licz kupic je mozesz na ebay.co.uk
lub w
www.fastroadcars.co.uk
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40

Post autor: monsterk »

te dysze sa raczej zamałe, a jakie są powietrza wsadzone w te rurki emulsyjne?
Pietro

Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40

Post autor: Pietro »

Kierownik, na jednych, nie pamietam ktorych mam 180, na drugich 60. nie pamietam tylko co jest co, ale jest na pewno za duzo beny, albo beny jest dobrze, tylko sie nie ma jak zmieszac dobrze z powietrzem...

Kumasz mniej wiecej, czy rozbieram rurki ?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40

Post autor: flapjck1 »

ceche 60 mozesz miec na rozpylaczach do pompki przyspieszajacej

jesli to o tym mowa to max 40-45 powinienes miec
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Pietro

Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40

Post autor: Pietro »

Mam rurki, Emulsyjka F16 (180) a glowna,ma napis "EW" (nie wiem o co dyga) i jest 11/50
Nadal strzelam dane o ktorych nie mam pojecia ? :P
Pietro

Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40

Post autor: Pietro »

i dodam: masz te 40 ? czy tylko z UK ?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40

Post autor: flapjck1 »

zrob fote gaznika i zaznacz co skad wykreciles to ci powiem co i jak

generalnie jak odkrecasz pokrywke gaznika to masz dwa sety dysz - jedna para to jalowe druga to glowne

jalowe maja podwojne oznaczenie F11/50 zapewne
a glowne sa 3-czesciowe - na samym dole jest dysza paliwa - potem rurka emulsyjna i z gory dysza powietrza - to wszystko jest w oprawke z gwintem wcisniete


a nad gardzielami gaznikow tak w polowie pod pokrywkami sa dusze pompki przyspieszajacej
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Pietro

Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40

Post autor: Pietro »

jest zadrapane i nieczytelne... :/
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40

Post autor: flapjck1 »

troche burdel po polaczeniu watkow jest ale najpierw ustalmy co masz a potem bedziemy radzic co dalej
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40

Post autor: flapjck1 »

zrob fotki tych dyszek
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Pietro

Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40

Post autor: Pietro »

Dzięki z góry za pomoc, jutro zrobie fote. Bedzie wieczorem
Pietro

Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40

Post autor: Pietro »

a HS4 z "tą" iglicą (englishcars.pl)
i kolektorem z podgrzewaniem, (przy okazji po co jest to podgrzewanie i co się podłącza czy w ogole sie coś podłącza do tych rurek po bokach)
Ciągnie przyzwoicie ?
W sensie, czy rzeczywiście (zdaje sobie sprawe ze bez odelzen zamachu i wszystkich mas, nie bedzie cudow) wkręca się lepiej ?

Bo to tez wchodzi w gre, be bez ostrzejszego wałka to chyba DCOE sie nie wykorzysta choc w połowie,co ?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40

Post autor: flapjck1 »

weber/dellorto maja sound lepszy :D
i teoretycznie beda w kazdym przypadku lepszym gaznikiem niz hs/hif
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40

Post autor: Saint »

Minusem jest to , że trzeba się troche znać żeby webba/della dobrze zestroić.
Zawodowy Szyderca
ODPOWIEDZ