Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40
Moderator: flapjck1
Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40
Poszukuje dysze i emulsyjki do Webera DCOE 40, (998 A+ seryjny wałek rozrz.)
potrzebuje coś małego. mam 60, kręci niebiańsko do 4000 ale poźniej sie krztusi z powodu.... nadmiaru benzyny...
Dlatego poszukuje jakichś 40, może 45, albo,
jeżeli macie jakieś doświadczenia z podobnym zestawieniem, dajcie znać co zrobiliście, zeby kręciło (bo na jałowym, dociskając powolutku, progresywnie pedał gazu kręci 7300)
POMÓŻCIE !!!
potrzebuje coś małego. mam 60, kręci niebiańsko do 4000 ale poźniej sie krztusi z powodu.... nadmiaru benzyny...
Dlatego poszukuje jakichś 40, może 45, albo,
jeżeli macie jakieś doświadczenia z podobnym zestawieniem, dajcie znać co zrobiliście, zeby kręciło (bo na jałowym, dociskając powolutku, progresywnie pedał gazu kręci 7300)
POMÓŻCIE !!!
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2008, 21:38 przez Pietro, łącznie zmieniany 1 raz.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40
ee stary tylko napisz ktore dysze potrzebujesz powietrze czy paliwo
i daj pelne oznaczenie bo pewnie miales na mysli 145 160 itepe
generalnie wygrzeb sobie namiar na firme eter-mot z łomianek oni maja dyszki i/lub moga sciagnac
na rurki emulsyjne w PL raczej nie licz kupic je mozesz na ebay.co.uk
lub w
www.fastroadcars.co.uk
i daj pelne oznaczenie bo pewnie miales na mysli 145 160 itepe
generalnie wygrzeb sobie namiar na firme eter-mot z łomianek oni maja dyszki i/lub moga sciagnac
na rurki emulsyjne w PL raczej nie licz kupic je mozesz na ebay.co.uk
lub w
www.fastroadcars.co.uk
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40
te dysze sa raczej zamałe, a jakie są powietrza wsadzone w te rurki emulsyjne?
Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40
Kierownik, na jednych, nie pamietam ktorych mam 180, na drugich 60. nie pamietam tylko co jest co, ale jest na pewno za duzo beny, albo beny jest dobrze, tylko sie nie ma jak zmieszac dobrze z powietrzem...
Kumasz mniej wiecej, czy rozbieram rurki ?
Kumasz mniej wiecej, czy rozbieram rurki ?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40
ceche 60 mozesz miec na rozpylaczach do pompki przyspieszajacej
jesli to o tym mowa to max 40-45 powinienes miec
jesli to o tym mowa to max 40-45 powinienes miec
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40
Mam rurki, Emulsyjka F16 (180) a glowna,ma napis "EW" (nie wiem o co dyga) i jest 11/50
Nadal strzelam dane o ktorych nie mam pojecia ?
Nadal strzelam dane o ktorych nie mam pojecia ?
Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40
i dodam: masz te 40 ? czy tylko z UK ?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40
zrob fote gaznika i zaznacz co skad wykreciles to ci powiem co i jak
generalnie jak odkrecasz pokrywke gaznika to masz dwa sety dysz - jedna para to jalowe druga to glowne
jalowe maja podwojne oznaczenie F11/50 zapewne
a glowne sa 3-czesciowe - na samym dole jest dysza paliwa - potem rurka emulsyjna i z gory dysza powietrza - to wszystko jest w oprawke z gwintem wcisniete
a nad gardzielami gaznikow tak w polowie pod pokrywkami sa dusze pompki przyspieszajacej
generalnie jak odkrecasz pokrywke gaznika to masz dwa sety dysz - jedna para to jalowe druga to glowne
jalowe maja podwojne oznaczenie F11/50 zapewne
a glowne sa 3-czesciowe - na samym dole jest dysza paliwa - potem rurka emulsyjna i z gory dysza powietrza - to wszystko jest w oprawke z gwintem wcisniete
a nad gardzielami gaznikow tak w polowie pod pokrywkami sa dusze pompki przyspieszajacej
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40
jest zadrapane i nieczytelne... :/
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40
troche burdel po polaczeniu watkow jest ale najpierw ustalmy co masz a potem bedziemy radzic co dalej
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40
zrob fotki tych dyszek
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40
Dzięki z góry za pomoc, jutro zrobie fote. Bedzie wieczorem
Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40
a HS4 z "tą" iglicą (englishcars.pl)
i kolektorem z podgrzewaniem, (przy okazji po co jest to podgrzewanie i co się podłącza czy w ogole sie coś podłącza do tych rurek po bokach)
Ciągnie przyzwoicie ?
W sensie, czy rzeczywiście (zdaje sobie sprawe ze bez odelzen zamachu i wszystkich mas, nie bedzie cudow) wkręca się lepiej ?
Bo to tez wchodzi w gre, be bez ostrzejszego wałka to chyba DCOE sie nie wykorzysta choc w połowie,co ?
i kolektorem z podgrzewaniem, (przy okazji po co jest to podgrzewanie i co się podłącza czy w ogole sie coś podłącza do tych rurek po bokach)
Ciągnie przyzwoicie ?
W sensie, czy rzeczywiście (zdaje sobie sprawe ze bez odelzen zamachu i wszystkich mas, nie bedzie cudow) wkręca się lepiej ?
Bo to tez wchodzi w gre, be bez ostrzejszego wałka to chyba DCOE sie nie wykorzysta choc w połowie,co ?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40
weber/dellorto maja sound lepszy
i teoretycznie beda w kazdym przypadku lepszym gaznikiem niz hs/hif
i teoretycznie beda w kazdym przypadku lepszym gaznikiem niz hs/hif
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Poszukuje rurek emulsyjnych + dysz głównych do DCOE 40
Minusem jest to , że trzeba się troche znać żeby webba/della dobrze zestroić.
Zawodowy Szyderca