Co to jest?
Moderator: flapjck1
- Wojtello
- Wiarus
- Posty: 533
- Rejestracja: 04 sty 2005, 21:36
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Co to jest?
Heja! Natrafilem ostatnio na necie na cos takiego i zabardzo nie wiem ... Ma ktos jakis pomysl a moze sie ktos juz z tym spotkal?co to jest
- Sadam
- Super użytkownik
- Posty: 2487
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Co to jest?
INNER WING LEFT WITH FAN HOLE MK3 & LATER
czyli błotnik wewnętrzny z otworem na wentylator do modeli Mk3 i poźniejszych. W tłumaczeniu na nasze
ścianka pomiędzy komory silnika lewa, ta sama do której mocowany jest amortyzator i dodatkowy wentylator w późniejszych modelach (po to właśnie ta dziura).
wolne tłumaczenie, także jak ktoś ma ochotę to niech się czepia
sens jest właściwy 
czyli błotnik wewnętrzny z otworem na wentylator do modeli Mk3 i poźniejszych. W tłumaczeniu na nasze

wolne tłumaczenie, także jak ktoś ma ochotę to niech się czepia


www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas

- Wojtello
- Wiarus
- Posty: 533
- Rejestracja: 04 sty 2005, 21:36
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Co to jest?
dzieki
jak dla mnie styknie

Dodatkowy wentylator przy chłodnicy (w nadkolu) nie działa
Jaką rolę spełnia dodatkowy wentylator? Wspomaga główny? Kiedy powinien pracować?Sadam pisze: dodatkowy wentylator
U mnie w samochodzie ten wentylator (chodzi o ten zewnętrzny, w nadkolu) nie działa. Sprawdzałem przy włączonym silniku oraz włączonym nawiewie i nic. Nie kręci się.
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Co to jest?
Oryginalnie jest to wentylator włączany przez czujnik temperatury cieczy, więc włącza się gdy płyn chłodniczy osiąga wyższą temperature (94-96 stopni? dobrze kojarze?) Tak jak napisałeś, wspomaga wentylator mechaniczny przy chłodnicy umieszczonej z boku. W MPi jest tylko elektryczny, ale za to chłodnica umieszczona jest przed silnikiem.
Aby sprawdzić czy się włącza, to po zagrzaniu zostaw go na wolnych obrotach i obserwuj elektryczny wiatrak.
Aby sprawdzić czy się włącza, to po zagrzaniu zostaw go na wolnych obrotach i obserwuj elektryczny wiatrak.
Zawodowy Szyderca