Obniżanie zawieszenia a geometria

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

_michal_
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 450
Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
Posiadane auto:
Lokalizacja: Scotland, UK

Obniżanie zawieszenia a geometria

Post autor: _michal_ »

Czy obnizając zawieszenie "tak nisko jak sie da na polskie drogi dla mini uzywanego tylko w weekendy i święta" :mrgreen: powinno sie wymieniac elementy zawieszenia na te regulowalne zeby skorygowac geometrię? Koła 12 cali "deep dish" :cool:
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Obniżanie zawieszenia a geometria

Post autor: Saint »

Wystarczą drążki reakcyjne regulowane by poprawić kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i ustawienie zbieżności.
Zawodowy Szyderca
_michal_
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 450
Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
Posiadane auto:
Lokalizacja: Scotland, UK

Re: Obniżanie zawieszenia a geometria

Post autor: _michal_ »

Saint pisze:Wystarczą drążki reakcyjne regulowane by poprawić kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i ustawienie zbieżności.


czyli w jezyku ojczystym Mini: adjustable tie bars??
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Obniżanie zawieszenia a geometria

Post autor: Saint »

exactly, adjustable tie-bars and sorting the steering settings (toe-in) and You'll be fine
Cheers
Zawodowy Szyderca
ODPOWIEDZ