Obniżanie zawieszenia a geometria
Moderator: flapjck1
-
- Swój Człowiek
- Posty: 450
- Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Scotland, UK
Obniżanie zawieszenia a geometria
Czy obnizając zawieszenie "tak nisko jak sie da na polskie drogi dla mini uzywanego tylko w weekendy i święta" powinno sie wymieniac elementy zawieszenia na te regulowalne zeby skorygowac geometrię? Koła 12 cali "deep dish"
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Obniżanie zawieszenia a geometria
Wystarczą drążki reakcyjne regulowane by poprawić kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i ustawienie zbieżności.
Zawodowy Szyderca
-
- Swój Człowiek
- Posty: 450
- Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Scotland, UK
Re: Obniżanie zawieszenia a geometria
Saint pisze:Wystarczą drążki reakcyjne regulowane by poprawić kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i ustawienie zbieżności.
czyli w jezyku ojczystym Mini: adjustable tie bars??
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Obniżanie zawieszenia a geometria
exactly, adjustable tie-bars and sorting the steering settings (toe-in) and You'll be fine
Cheers
Cheers
Zawodowy Szyderca