Jakie gaźniki montowano do 1.3 w 1991r ?
Moderator: flapjck1
-
- Swój Człowiek
- Posty: 450
- Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Scotland, UK
Jakie gaźniki montowano do 1.3 w 1991r ?
Jakie gaźniki montowano do 1.3 w 1991 roku? Czy z dwoma gaźnikami wychodziły z fabryki? Czy dwa gażniki jezdzace dotychczas w 1.3 nie bedą za duze do litrówki? MOja litrówka ma wałek kenta, poprawioną głowice z wiekszymi zaworami, kolektory z zestawu stage 1 z minisport i nierdzewny wydech stage 1...
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
Re: Jakie gaźniki montowano do 1.3 w 1991r ?
1.3 miały jednego dużego hifa
Re: Jakie gaźniki montowano do 1.3 w 1991r ?
Mam bardzo podobne części w swojej 998 . Dużo czytałem na temat gaznikow i najczęściej polecają SU HIF 44
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Jakie gaźniki montowano do 1.3 w 1991r ?
do litrówki ze standardową głowicą raczej powinno się stosować hif-38, nie licząć oryginalnego SU-4
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Jakie gaźniki montowano do 1.3 w 1991r ?
przecież kolega napisał że głowica jest inna, a standardowy tysiączkowy zwie się HS4...
w 1991 wkładali hify 44 tak jak to już Kuba napisał, w sumie przez bardzo krótki okres bo był to model pierwszy od x lat z silnikiem 1,3 a w 1992r. już się na wtryski przerzucili
do takiego setupu 44 będzie bardzo fajna, jak masz dostęp do podwójnych gaźniorów to też da się je włożyć (przy zastosowaniu odpowiednich iglic), ale patrząc na problemy jakie mogą być z ich regulacją to proponowałbym jednak pojedynczego hifa
u mnie przy dogorewającym silniku z głowicą 1,3 i pełnym stage 1 na hifie auto pali poniżej 6l w trasie, czym mnie bardzo pozytywnie ostatnio zaskoczyło
regulacja jest prościutka, gaźnik problemów nie sprawia, także ja polecam
w 1991 wkładali hify 44 tak jak to już Kuba napisał, w sumie przez bardzo krótki okres bo był to model pierwszy od x lat z silnikiem 1,3 a w 1992r. już się na wtryski przerzucili
do takiego setupu 44 będzie bardzo fajna, jak masz dostęp do podwójnych gaźniorów to też da się je włożyć (przy zastosowaniu odpowiednich iglic), ale patrząc na problemy jakie mogą być z ich regulacją to proponowałbym jednak pojedynczego hifa
u mnie przy dogorewającym silniku z głowicą 1,3 i pełnym stage 1 na hifie auto pali poniżej 6l w trasie, czym mnie bardzo pozytywnie ostatnio zaskoczyło
regulacja jest prościutka, gaźnik problemów nie sprawia, także ja polecam
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas