MANIFOLD INLET
Moderator: flapjck1
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
MANIFOLD INLET
do czego podipiąć te dwie "rurki" wejście/wyjście biegnące wzdłuż kolektora ??
http://www.minispares.com/images/produc ... AHT770.jpg
dziękuję za informację
http://www.minispares.com/images/produc ... AHT770.jpg
dziękuję za informację
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: MANIFOLD INLET
icemac pisze:do czego podipiąć te dwie "rurki" wejście/wyjście biegnące wzdłuż kolektora ??
http://www.minispares.com/images/produc ... AHT770.jpg
dziękuję za informację
mały obieg wody - na chlopski rozum - przewody wejścia i wyjścia do nagrzewnicy
to podłączenie nie jest krytycznie konieczne - może pozostać nie podłączone i tez będzie chodził, ponieważ ma to tylko za zadanie podgrzewać mieszankę przed wjazdem do komór spalania
oczywiście lepiej jak jest podłączone
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: MANIFOLD INLET
chłodzenie , choc zawsze uwazalem ze to dogrzewanie , osobiscie uwazam ze to mocno zbedny patent
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: MANIFOLD INLET
to:
- podpinać - jeśli tak to gdzie i pod co
- nie podpinać
P.S.
czy wyszlifować środkowe kanały (są miejscami trochę chropowate)
dzięki za info
- podpinać - jeśli tak to gdzie i pod co
- nie podpinać
P.S.
czy wyszlifować środkowe kanały (są miejscami trochę chropowate)
dzięki za info
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: MANIFOLD INLET
tak jak napisałem nie jest to konieczne ale jak jest to bym osobiście podpinał
potrzebujesz albo już odpowiednio rozgałęzionych węży albo kupno węża z metra odpowiedniej grubości oraz rozdzielaczy i łączników
potrzebujesz albo już odpowiednio rozgałęzionych węży albo kupno węża z metra odpowiedniej grubości oraz rozdzielaczy i łączników
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: MANIFOLD INLET
ciężko wytłumaczyć pisząc - najlepiej jakbyś zerknął w komorę silnika kogoś kto ma tak podłączone i będziesz miał jasność
co do chropowatości wewnątrz kolektora to zdecydowanie równaj choć aluminium nie jest takie proste w takiej obróbce - z resztą zobaczysz jak będziesz działał
co do chropowatości wewnątrz kolektora to zdecydowanie równaj choć aluminium nie jest takie proste w takiej obróbce - z resztą zobaczysz jak będziesz działał
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: MANIFOLD INLET
humin pisze:ciężko wytłumaczyć pisząc - najlepiej jakbyś zerknął w komorę silnika kogoś kto ma tak podłączone i będziesz miał jasność
co do chropowatości wewnątrz kolektora to zdecydowanie równaj choć aluminium nie jest takie proste w takiej obróbce - z resztą zobaczysz jak będziesz działał
POSZUKUJĘ FOTKI podłączenia kolektrora ssącego
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: MANIFOLD INLET
wiem jak podłączyć - przecinamy wąż od ogrzewania - tak wydedukowałem partrząc na silnik Wojtella
teraz inne ważne pytanie - czy między gaźnik a kolektor mogę użyć standardowej blachy (tej do której montuje się linki gazu i ssania) od HS ??
czy muszę "kupić" odpowiednią, lub sobie takową dociąć* ??
* - z tym drugim trochę roboty jest
P.S.
dopiero zagłębiam tajniki wiedzy
teraz inne ważne pytanie - czy między gaźnik a kolektor mogę użyć standardowej blachy (tej do której montuje się linki gazu i ssania) od HS ??
czy muszę "kupić" odpowiednią, lub sobie takową dociąć* ??
* - z tym drugim trochę roboty jest
P.S.
dopiero zagłębiam tajniki wiedzy
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
Re: MANIFOLD INLET
icemac pisze:
teraz inne ważne pytanie - czy między gaźnik a kolektor mogę użyć standardowej blachy (tej do której montuje się linki gazu i ssania) od HS ??
czy muszę "kupić" odpowiednią, lub sobie takową dociąć* ??
Ale użyć do czego ?
Bo normalnie jest tak;
kolektor,uszczelka,blacha,uszczelka ,gaźnik
O co chodzi ?
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: MANIFOLD INLET
icemac pisze:teraz inne ważne pytanie - czy między gaźnik a kolektor mogę użyć standardowej blachy (tej do której montuje się linki gazu i ssania) od HS ??
czy muszę "kupić" odpowiednią, lub sobie takową dociąć* ??
nie dopisałeś że zakładasz HIF38
nie wiem czy średnica otworu jest taka sama - jeśli tak to nie widzę przeciwwskazań by ją użyć
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: MANIFOLD INLET
nie ma przeciwwskazań poza tym, że hs jest na 2 śruby a hif na 4 montowany, i blachę starą jak zostawisz to gaźnik będzie nierówno złapany...
kolektor jak przypuszczam masz taki, że i 44 na nim pójdzie więc proponuję założyć blachę i dystans od HIFa, żeby było po bożemu
kolektor jak przypuszczam masz taki, że i 44 na nim pójdzie więc proponuję założyć blachę i dystans od HIFa, żeby było po bożemu
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: MANIFOLD INLET
Sadam pisze:kolektor jak przypuszczam masz taki, że i 44 na nim pójdzie więc proponuję założyć blachę i dystans od HIFa, żeby było po bożemu
i znów wydatki
ale jak chce się coś zrobić, to trzeba
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze