Mayfair 998ccm weberowe potyczki

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Rymek

Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki

Post autor: Rymek »

Ale to silnik 998 a nie 1.3 ... dokładnie zaworki uchylaja się ~ 10mm czyli optymalnie przy tak zrobionych dolotach i wylotach i zaworach 1.2" i 1" ... i jakoś nie zauwarzyłem żeby bylo coś nie tak ;)
Rymek

Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki

Post autor: Rymek »

Heh no raczej uchylają się tak samo przy tym samym wałku w 1.3 czy 1.0 przy takiej samej klawiaturze ... tak więc niebardzo widzę ten problem ... jest w normalnej głowicy bo mogą sprężynki niewytrzymać, plus zawory jak się przesadzi walnać w tłok i spada prędkość przepływu powietrza jak sa zamałe doloty i zawory ... masa czynników do uwględnienia ale warto ...
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki

Post autor: se7ven »

Nie podniecaj się tak tą głowicą bo zawory w niej są małe i przełożenie 1,5 na klawiaturze daje "górę" ale mocno psuje "dół". I nie rób porównania 1,3 do 1,0.
Rymek

Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki

Post autor: Rymek »

heh nie ja zaczalem porownywac z 1.3 ... i jakos niezauwazylem zeby dolu niebylo bo i czemu ma nie byc? ze lepiej oddycha i szybciej napelnia komory przy takich samych czas zaworow? to nie walek ostrzejszy zeby dol oslabl ... no ale coz nie ma jak to teoretyzowac ... pisze co zrobilem i jak dziala no ale coz widocznie ciezko to przyjac do wiadomosci ... mam nadzieje ze uda mi sie pojechac na hamownie niedlugo i wtedy sie okaze na ile to jest bez sensu :wink:
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki

Post autor: se7ven »

Ja piszę co wiem (wiele jeszcze nie wiem :roll: ) bo kilka silników zrobiłem. Jak zhamujesz auto pochwal się wykresem.
Rymek

Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki

Post autor: Rymek »

No wlasnie pomozcie gdzie w Polsce dorwac sie do hamowni ale nie na chwilke i jeden pomiar tylko zeby jeszcze podregulowac troche ? bo sam jestem ciekaw co nacudowalem a tak to takie gdybani jest :wink:
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki

Post autor: flapjck1 »

jak bedziesz w okolicach wawy to u macka grabowskiego mozesz sie ustawic - dobre ceny mam a wiekszosc z warszafki hamowala sie u niego :)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Rymek

Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki

Post autor: Rymek »

Super !! to blisko domku nawet bedzie :wink: ... tylko pytanie jak tam trafic ?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki

Post autor: flapjck1 »

maciek grabowski 604400134 ostatnio rolki byly na minerlanej (okecie)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Rymek

Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki

Post autor: Rymek »

Dotarłem do Polski na kilka dni i udało mi się doprowadzić miniaczka do ładu ... zadyszka chwilowa była i metodą prób i błędów udało się ustawić idealnie HIFa ... najpierw myślałem że może zaszybko tłok się unosi i wlałem gęstszy olej (od skrzyni biegów hipol 90) ... ciutek pomogło ale też nie tak jakbym chciał ... potem poszedł zapłon do poprawki i tez ciutek sie poprawiło ... ale wciaż było średnio płynnie z mocą ... włożyłem kolejno BBW, BBC i powyżej 3tys było ok ale średnio przyjemnie się jechało i na światłach porażka jakaś ... posiedziałem pomyślałem na spokojnie i zapodałem BCE, która teoretycznie daje więcej paliwa na początku swojej długości i ... jest masakra :lol:
Mini ciągnie jak czołg i równo w całym zakresie - żadnych szarpnięć czy zadyszek - na 2ce do około 90km/h i naprawdę muszę patrzeć na obroty bo zaszybko się to dzieje ... nie wiem ile pójdzie bo licznik do 140 tylko a i pogoda średnia była ...
Od 0-100km/h poniżej 10s no to chyba źle nie jest :lol:
oliwer21

Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki

Post autor: oliwer21 »

A jekieś fotki są może? :smile:
Rymek

Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki

Post autor: Rymek »

Słaba jakość ale taka pogoda i by phone ;)
Załączniki
Miniak.jpg
Miniak.jpg (261.05 KiB) Przejrzano 1658 razy
Awatar użytkownika
Wódz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 474
Rejestracja: 06 mar 2008, 22:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznań

Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki

Post autor: Wódz »

Widzę , że klakson pierwsza klasa:) choć mój ma trochę większą średnice;)
Czasem na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
Rymek

Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki

Post autor: Rymek »

I jeszcze 2 inne ujęcia ...
Załączniki
SNC00085.jpg
SNC00085.jpg (250.12 KiB) Przejrzano 1690 razy
SNC00083.jpg
SNC00083.jpg (250.43 KiB) Przejrzano 1690 razy
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mayfair 998ccm weberowe potyczki

Post autor: flapjck1 »

czemu blachy z debicy?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
ODPOWIEDZ