Mini British Open 1.3 1999 rok
Moderator: flapjck1
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
a ja teraz na 100% głowy nie dam, ale jak w jakimś MPI grzebałem to widziałem tam 2 wtyczki, takie same, tylko nie pamiętam czy to te wpinane w czujnik czy już do wentylatora, ale chyba te pierwsze
nie mam niestety teraz gdzie podejrzeć i się upewnić
nie mam niestety teraz gdzie podejrzeć i się upewnić
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
Wtyczka i czujnik jest jeden w obudowie termostatu. U mnie poleciał obwód w ECU odpowiedzialny za sterowanie wentylatorem dlatego poszła przeróbka. Czujnik temp. pozostał na swoim miejscu podpięty do ECU bo bez niego komp. nie pracował by normalnie.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
czujnik oczywiście, że jeden, ale jedna wtyczka zostaje niepodpięta właśnie
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
-
- Swój Człowiek
- Posty: 232
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 09:24
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Nysa//Wrocław
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
Tak, w MPi wisi jedna wtyczka, też taka brązowa jak ta która sie podłącza do czujnika temp, zwykle jest zaklinowana za klaksonem, żeby zbytnio nie dyndała:P Ktoś kiedyś na forum napisał, ze to jest pozostałość po zasilaniu dodatkowego wentylatora montowanego w błotniku w SPi, bo wiązki są prawie takie same dla S i MPi. Podobno nawet można je zamieniać i wszystko dalej będzie działać.
Back on the road...
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
to może warto prześledzić gdzie ta kostka idzie i jakie ma kabelki i wpiąć na próbę
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
-
- Swój Człowiek
- Posty: 232
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 09:24
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Nysa//Wrocław
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
Nawet juz wiem, gdzie to wyczytałem...na samym początku tego właśnie wątku (3 strona)
Jednak z tego co widze na świeżo na zdjęciu to ta kostka jest taka sama jak podłączenie klaksonu a nie czujnika temperatury...więc chyba nie ma nawet co szukać, jak ona dalej biegnie.
Jednak z tego co widze na świeżo na zdjęciu to ta kostka jest taka sama jak podłączenie klaksonu a nie czujnika temperatury...więc chyba nie ma nawet co szukać, jak ona dalej biegnie.
Back on the road...
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
spróbuję coś pokombinować.. dziekuje za odpowiedzi
martwi mnie ten wskaźnik temperatury, w ogole nie macie pomysłu czym to moze byc spowodowane?
a co do bezpiecznika - przecież na innych bezpiecznikach też jest prąd cały czas, np od swiateł a jednak się nie grzeją tak jak ten od wentylatora
martwi mnie ten wskaźnik temperatury, w ogole nie macie pomysłu czym to moze byc spowodowane?
a co do bezpiecznika - przecież na innych bezpiecznikach też jest prąd cały czas, np od swiateł a jednak się nie grzeją tak jak ten od wentylatora
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
Ja w ogóle mam problemy z układem chłodzenia ale takie niedogrzanie na twardym to miałem przy dużych stratach płynu, nie ubywa Ci go czasem?
Maciek.
Maciek.
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
nie ubywa mi płyn. Wskaznikzawsze pokazuje polowe! Według wskazań, zagrzanie się do temperatury 'połowa skali' zajmuje mu jakieś piec minut! :/
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
nadal nie rozwiązałem problemu temperatury i działania wentylatora. juz mi rece opadaja jak przy 2 stopniach wlacza mi sie wiatr :/
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
Czytałeś kilka postów wyżej co napisałem? Być może jest to ten sam problem.
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
podpiąłem dzisiaj mini pod diagnostyke - wyszło że jest błąd z wiatrakiem. gosc skasował błędy, potem sprawdzalismy działanie i niby wszystko było okej. przy 104 stopniach wlaczal sie wiatrak, i chłodził do około 90. no i wsztstko fajnie - zapłaciłem, wyjechałem i dupa - znowu to samo. dostane kurwicy z tym samochodem. w poniedzialek wybebesze wiązkę, jak znam zycie to juz nigdy nie odpali po tym zabiegu.
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
wywal wtrysk wstaw gaźnik
mi pisali to samo aż się zdecydowałem
mi pisali to samo aż się zdecydowałem
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
good idea
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
Zamiana wtrysku na gaźnik nie załatwi żadnego problemu z wentylatorem . Poza tym jest to bardziej skomplikowane od wymiany czujnika paliwa w baku czy założenia nie podłączonych do instalacji halogenów i wiąże się ze sporymi dodatkowymi kosztami.
W obecnej sytuacji proponował bym zastosowanie modyfikacji opisywanej wcześniej przez Se7vena - wstawienie w obwód układu na wężu chłodnicy kawałka rury z wspawanym gniazdem na typowy dostępny czujnik wentylatora elektr. i połączenie go z instalacją niezależnie od tego co jest, oczywiście z zastosowaniem przekaźnika. Szczegóły radzę omówić poza forum z Se7venem by nie toczyć jałowych dyskusji na ten temat pytając po kolei o każdy kabelek, miejsce wpięcia, z czego to zrobić i jak podłączyć.
Pomysły z przebudową instalacji paliwowej na gaźnikową radzę odsunąć na razie w czasie bo auto to zapewne potrzebować będzie jeszcze wielu innych napraw o których w miarę upływu czasu nieuchronnie dowiaduje sie każdy użytkownik miniaka
W obecnej sytuacji proponował bym zastosowanie modyfikacji opisywanej wcześniej przez Se7vena - wstawienie w obwód układu na wężu chłodnicy kawałka rury z wspawanym gniazdem na typowy dostępny czujnik wentylatora elektr. i połączenie go z instalacją niezależnie od tego co jest, oczywiście z zastosowaniem przekaźnika. Szczegóły radzę omówić poza forum z Se7venem by nie toczyć jałowych dyskusji na ten temat pytając po kolei o każdy kabelek, miejsce wpięcia, z czego to zrobić i jak podłączyć.
Pomysły z przebudową instalacji paliwowej na gaźnikową radzę odsunąć na razie w czasie bo auto to zapewne potrzebować będzie jeszcze wielu innych napraw o których w miarę upływu czasu nieuchronnie dowiaduje sie każdy użytkownik miniaka