przytrzymywałeś przycisk resetu na postoju?mini2005 pisze:Witam.
Proszę o pomoc.
Zmieniłem koła 15'' na 16''.Przejechałem ok.80 km. na trasie i zapaliła się kontrolka ciśnienia(pomarańcz).
Sprawdziłem ciśnienie w kołach i było po 2,6 bara,tak nadmuchał wulkanizator.
Obniżyłem ciśnienie w kołach do 2,1 i lampka nadal się pali,a przycisk reset nie reaguje.
Co może byc przyczyną świecenia się kontrolki ?
Może mieliście podobną sytuacje ?
Tajemniczy przycisk.
Re: Tajemniczy przycisk.
Re: Tajemniczy przycisk.
Na postoju przytrzymaj reset przez około 5 sekund. Jak zgaśnie, to ok. Jak nie to spróbuj jeszcze raz 

Re: Tajemniczy przycisk.
Moze to głupie pytanie, ale rozumiem, ze czujniki owego ciśnienia przełożyłeś ze swoich 15 na 16 tudziez Twoje nowe koła są wyposażone w owe czujniki. Chyba, ze w MINI owy system faktycznie działa na innej zasadzie.mini2005 pisze:Witam.
Proszę o pomoc.
Zmieniłem koła 15'' na 16''.Przejechałem ok.80 km. na trasie i zapaliła się kontrolka ciśnienia(pomarańcz).
Sprawdziłem ciśnienie w kołach i było po 2,6 bara,tak nadmuchał wulkanizator.
Obniżyłem ciśnienie w kołach do 2,1 i lampka nadal się pali,a przycisk reset nie reaguje.
Co może byc przyczyną świecenia się kontrolki ?
Może mieliście podobną sytuacje ?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8180
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Tajemniczy przycisk.
chyba sie powtorze ale w mini to dziala na zasadzie roznicy predkosci obrotowej kol a nie na podstawie rzeczywistych czujnikow cisnienia w feldze
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Tajemniczy przycisk.
OK, to przepraszam. BTW czyta to z koronek ABS?flapjck1 pisze:chyba sie powtorze ale w mini to dziala na zasadzie roznicy predkosci obrotowej kol a nie na podstawie rzeczywistych czujnikow cisnienia w feldze
Re: Tajemniczy przycisk.
Cisne i cisne...........na postoju na przekreconym kluczyku i na włączonym silniku i nadal się pali......
Re: Tajemniczy przycisk.
Często pomaga na wszelkie dolegliwości - reset za pomocą odpięcia akumulatora 

Re: Tajemniczy przycisk.
Odpiąłem akumulator na 10 min. i dalej się świeci i świeci.....
Ciekawe co to może być ?
Ciekawe co to może być ?
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1418
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Tajemniczy przycisk.
Być moze reset działa gdy dopompujesz koła lub naprawisz kapcia, ale cały czas zostajesz na tym samym rozmiarze kół.
Przy zmianie rozmiaru i obwodu opony zmienia sie również zadana wartość dla pomiarów.
Może konieczna bedzie wizyta w ASO i ingerencja w oprogramowanie.
Piszę to tak na "zdrowy rozum" chociaż temat z praktyki nie jest mi znany
Przy zmianie rozmiaru i obwodu opony zmienia sie również zadana wartość dla pomiarów.
Może konieczna bedzie wizyta w ASO i ingerencja w oprogramowanie.
Piszę to tak na "zdrowy rozum" chociaż temat z praktyki nie jest mi znany
Re: Tajemniczy przycisk.
ja mam na lato 17" a na zimę 16" i zawsze reset guzikiem wystarcza.. tylko trzeba dłużej przytrzymać, czasami kilka razy ale działa zawsze, nie potrzebna była żadna ingerencja kompem serwisowym



-
- Swój Człowiek
- Posty: 262
- Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
- Posiadane auto: MCS R56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Tajemniczy przycisk.
w moim...17" poza zimą, 16' zimą --------> RESZTA tak jak napisałeś.macra pisze:ja mam na lato 17" a na zimę 16" i zawsze reset guzikiem wystarcza.. tylko trzeba dłużej przytrzymać, czasami kilka razy ale działa zawsze, nie potrzebna była żadna ingerencja kompem serwisowym![]()
Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, 20:40 przez 137jastr, łącznie zmieniany 1 raz.
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
______
Saluti
Re: Tajemniczy przycisk.
A jak długo "trzymacie" , bo ja już wcisnąłem guzik prawie na stałe i ciągle się pali !137jastr pisze:w moim MCS_ie...17" poza zimą, 16' zimą --------> RESZTA tak jak napisałeś.macra pisze:ja mam na lato 17" a na zimę 16" i zawsze reset guzikiem wystarcza.. tylko trzeba dłużej przytrzymać, czasami kilka razy ale działa zawsze, nie potrzebna była żadna ingerencja kompem serwisowym![]()
.....hmmm
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8180
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Tajemniczy przycisk.
jedz do serwisu czlowieku jak ci resetowanie nie pomaga
masz rowno cisnienie w oponach?
abs sie nie swieci?
masz rowno cisnienie w oponach?
abs sie nie swieci?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1090
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Tajemniczy przycisk.
Wejdź do auta, przekręć kluczyk na 2 pozycję, bez odpalania i naciśnij przycisk od resetowania. Trzymasz kilka sekund, aż do momentu, kiedy kontrolka ciśnienia w oponach zmieni się na chwilę z czerwonej na żółtą i zaraz potem zgaśnie.mini2005 pisze: A jak długo "trzymacie" , bo ja już wcisnąłem guzik prawie na stałe i ciągle się pali !
.....hmmm
Jeśli nie działa, rób jak Flapjck mówi.
Re: Tajemniczy przycisk.
u mnie jest tak że włączam zapłon, naciskam przycisk koło ręcznego na kilka sekund aż kontrolka ciśnienia przestanie mrugać i zacznie się zały czas świecić, wtedy wyłączam zapłon właczam jeszcze raz i wszystko jest juz ok.