Tajemniczy przycisk.

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

matthew90

Re: Tajemniczy przycisk.

Post autor: matthew90 »

mini2005 pisze:Witam.

Proszę o pomoc.

Zmieniłem koła 15'' na 16''.Przejechałem ok.80 km. na trasie i zapaliła się kontrolka ciśnienia(pomarańcz).
Sprawdziłem ciśnienie w kołach i było po 2,6 bara,tak nadmuchał wulkanizator.
Obniżyłem ciśnienie w kołach do 2,1 i lampka nadal się pali,a przycisk reset nie reaguje.
Co może byc przyczyną świecenia się kontrolki ?
Może mieliście podobną sytuacje ?
przytrzymywałeś przycisk resetu na postoju?
Voyth

Re: Tajemniczy przycisk.

Post autor: Voyth »

Na postoju przytrzymaj reset przez około 5 sekund. Jak zgaśnie, to ok. Jak nie to spróbuj jeszcze raz ;)
noj

Re: Tajemniczy przycisk.

Post autor: noj »

mini2005 pisze:Witam.

Proszę o pomoc.

Zmieniłem koła 15'' na 16''.Przejechałem ok.80 km. na trasie i zapaliła się kontrolka ciśnienia(pomarańcz).
Sprawdziłem ciśnienie w kołach i było po 2,6 bara,tak nadmuchał wulkanizator.
Obniżyłem ciśnienie w kołach do 2,1 i lampka nadal się pali,a przycisk reset nie reaguje.
Co może byc przyczyną świecenia się kontrolki ?
Może mieliście podobną sytuacje ?
Moze to głupie pytanie, ale rozumiem, ze czujniki owego ciśnienia przełożyłeś ze swoich 15 na 16 tudziez Twoje nowe koła są wyposażone w owe czujniki. Chyba, ze w MINI owy system faktycznie działa na innej zasadzie.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8180
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Tajemniczy przycisk.

Post autor: flapjck1 »

chyba sie powtorze ale w mini to dziala na zasadzie roznicy predkosci obrotowej kol a nie na podstawie rzeczywistych czujnikow cisnienia w feldze
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
noj

Re: Tajemniczy przycisk.

Post autor: noj »

flapjck1 pisze:chyba sie powtorze ale w mini to dziala na zasadzie roznicy predkosci obrotowej kol a nie na podstawie rzeczywistych czujnikow cisnienia w feldze
OK, to przepraszam. BTW czyta to z koronek ABS?
mini2005

Re: Tajemniczy przycisk.

Post autor: mini2005 »

Cisne i cisne...........na postoju na przekreconym kluczyku i na włączonym silniku i nadal się pali......
Voyth

Re: Tajemniczy przycisk.

Post autor: Voyth »

Często pomaga na wszelkie dolegliwości - reset za pomocą odpięcia akumulatora :mrgreen:
mini2005

Re: Tajemniczy przycisk.

Post autor: mini2005 »

Odpiąłem akumulator na 10 min. i dalej się świeci i świeci.....
Ciekawe co to może być ?
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1418
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Tajemniczy przycisk.

Post autor: markfive »

Być moze reset działa gdy dopompujesz koła lub naprawisz kapcia, ale cały czas zostajesz na tym samym rozmiarze kół.
Przy zmianie rozmiaru i obwodu opony zmienia sie również zadana wartość dla pomiarów.
Może konieczna bedzie wizyta w ASO i ingerencja w oprogramowanie.

Piszę to tak na "zdrowy rozum" chociaż temat z praktyki nie jest mi znany
macra

Re: Tajemniczy przycisk.

Post autor: macra »

ja mam na lato 17" a na zimę 16" i zawsze reset guzikiem wystarcza.. tylko trzeba dłużej przytrzymać, czasami kilka razy ale działa zawsze, nie potrzebna była żadna ingerencja kompem serwisowym :roll: :wink:
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 262
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tajemniczy przycisk.

Post autor: 137jastr »

macra pisze:ja mam na lato 17" a na zimę 16" i zawsze reset guzikiem wystarcza.. tylko trzeba dłużej przytrzymać, czasami kilka razy ale działa zawsze, nie potrzebna była żadna ingerencja kompem serwisowym :roll: :wink:
w moim...17" poza zimą, 16' zimą --------> RESZTA tak jak napisałeś.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, 20:40 przez 137jastr, łącznie zmieniany 1 raz.
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
mini2005

Re: Tajemniczy przycisk.

Post autor: mini2005 »

137jastr pisze:
macra pisze:ja mam na lato 17" a na zimę 16" i zawsze reset guzikiem wystarcza.. tylko trzeba dłużej przytrzymać, czasami kilka razy ale działa zawsze, nie potrzebna była żadna ingerencja kompem serwisowym :roll: :wink:
w moim MCS_ie...17" poza zimą, 16' zimą --------> RESZTA tak jak napisałeś.
A jak długo "trzymacie" , bo ja już wcisnąłem guzik prawie na stałe i ciągle się pali !
.....hmmm
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8180
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Tajemniczy przycisk.

Post autor: flapjck1 »

jedz do serwisu czlowieku jak ci resetowanie nie pomaga

masz rowno cisnienie w oponach?
abs sie nie swieci?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1090
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: Tajemniczy przycisk.

Post autor: pididi »

mini2005 pisze: A jak długo "trzymacie" , bo ja już wcisnąłem guzik prawie na stałe i ciągle się pali !
.....hmmm
Wejdź do auta, przekręć kluczyk na 2 pozycję, bez odpalania i naciśnij przycisk od resetowania. Trzymasz kilka sekund, aż do momentu, kiedy kontrolka ciśnienia w oponach zmieni się na chwilę z czerwonej na żółtą i zaraz potem zgaśnie.

Jeśli nie działa, rób jak Flapjck mówi.
speedfight

Re: Tajemniczy przycisk.

Post autor: speedfight »

u mnie jest tak że włączam zapłon, naciskam przycisk koło ręcznego na kilka sekund aż kontrolka ciśnienia przestanie mrugać i zacznie się zały czas świecić, wtedy wyłączam zapłon właczam jeszcze raz i wszystko jest juz ok.
ODPOWIEDZ