Dolot powietrza w r56 - zmiana maski na S
Dolot powietrza w r56 - zmiana maski na S
Martwi mnie bardzo dolot powietrza do silnika w r56 - usytuowany jest przy lampie i nie ukrywam, ze ciężko ma silnik zassać zimne powietrze. Myśle o założeniu maski od S, ale nie mam pewności czy jest plug&play, wtedy bym poprowadził powietrze od wlotu. Jeśli pisze idiotyzmy, to z gory przepraszam, czekam na Wasze opinie...
Re: Dolot powietrza w r56 - zmiana maski na S
największym idiotyzmem jest zakładanie maski od R53 do R56
Zapytam po co?
Do jazdy codziennej?? To nie tykaj niczego bo ma być tak jak jest.
Zapytam po co?
Do jazdy codziennej?? To nie tykaj niczego bo ma być tak jak jest.
Re: Dolot powietrza w r56 - zmiana maski na S
A gdzie ja napisałem, ze chce założyc maskę od r53?? Mysl jest maska od r56"s" do r56 cooper. Nie wiem czy widziałeś idiotyczny dopływ powietrza w swoim r56?? Idzie obok reflektora i praktycznie zaden tam doplyw zimnego powietrza. Na komputerze sprawdzane w czasie jazdy przy -10C pokazuje ze temp zasysanego to okolo 15C, latem bedzie masakra...
Re: Dolot powietrza w r56 - zmiana maski na S
Dokładnie chce uzyskac cos takiego...
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
To jest wymazone autko żony, ale muszę się nim trochę zając, bo ten dolot mnie dobil. W moim aucie dolot zimnego jest na pol szerokosci maski...
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
To jest wymazone autko żony, ale muszę się nim trochę zając, bo ten dolot mnie dobil. W moim aucie dolot zimnego jest na pol szerokosci maski...
Re: Dolot powietrza w r56 - zmiana maski na S
Mam wrażenie, że chcesz być mądrzejszy od inżynierów z BMW albo szukasz pretekstu do wsadzenia sobie maski od eSkidusiu pisze:A gdzie ja napisałem, ze chce założyc maskę od r53?? Mysl jest maska od r56"s" do r56 cooper. Nie wiem czy widziałeś idiotyczny dopływ powietrza w swoim r56?? Idzie obok reflektora i praktycznie zaden tam doplyw zimnego powietrza. Na komputerze sprawdzane w czasie jazdy przy -10C pokazuje ze temp zasysanego to okolo 15C, latem bedzie masakra...
Re: Dolot powietrza w r56 - zmiana maski na S
napisze Ci kolejny raz...
Auto jest już na tyle nowoczesne z zastosowaniem wielu rozwiązań że nie masz się co martwić o temp. zasysanego powietrza.... Nie masz żadnego tuningu mechanicznego silnika żeby to zmieniać.
Twój wybór...wlot z maski moim zdaniem zmieni tylko tyle ze stracisz pieniądze, a inni pomyślą ze auto masz już po dzwonie.
Auto jest już na tyle nowoczesne z zastosowaniem wielu rozwiązań że nie masz się co martwić o temp. zasysanego powietrza.... Nie masz żadnego tuningu mechanicznego silnika żeby to zmieniać.
Twój wybór...wlot z maski moim zdaniem zmieni tylko tyle ze stracisz pieniądze, a inni pomyślą ze auto masz już po dzwonie.
Re: Dolot powietrza w r56 - zmiana maski na S
Chyba tego samochodu i techniki nie projektowali znawcy od sprzętu AGD, tylko wyspecjalizowani pracownicy grupy BMW. Więc prosty rachunek - albo zaufasz im kupując ten samochód i pozostawiając mechanikę fabrycznie, albo będziesz poprawiał fabrykę, która według Ciebie kompletnie nie zna się na doprowadzeniu powietrza i wydasz 490 albo 870 £ i będziesz usatysfakcjonowany 

Re: Dolot powietrza w r56 - zmiana maski na S
No niby macie racje, trzeba zaufać fabryce;) Daje sobie ręke uciąć, ze w nastepnym modelu nie poprowadzą wlotu przy lampie... Widzieliście dolot w cooperze challenge?? Ci od challenge'a nie zaufali jakoś fabryce...

Re: Dolot powietrza w r56 - zmiana maski na S
No jak Ty porównujesz serię do pucharu Mini Challenge to nic dziwnego, że chcesz dłubać. Zakładam, że oni też wszyscy zaczynali od zmiany maski od eSki 

- hello
- Wiarus
- Posty: 536
- Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
- Posiadane auto: '96 Sportspack
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Dolot powietrza w r56 - zmiana maski na S
tylko że logicznie podchodząc do tematu osiągów wypadałoby najpierw zmienić na MCS i dopiero dłubać (auto, nie samą maskę
) wtedy to ma jakiś sens, bo póki co to jest gdybanie nad jakimś podejściem od "dupy strony"

Re: Dolot powietrza w r56 - zmiana maski na S
Czyli według Ciebie samochody wykorzystywane w rajdach, wyścigach jeśli pracują w ekstremalnych warunkach, na najwyższych obrotach powinny mieć wszystko seryjne ? W takim razie po co rajdówki np. w rajdzie Australii i Kenii mają zrobione snorkele jak w 4x4 ? Przecież chodzi o zastosowanie samochodu, a nie o to że w seryjnym aucie zrobili źle, to w aucie do wyścigów poprawili to. Są to dwa różne światydusiu pisze:No niby macie racje, trzeba zaufać fabryce;) Daje sobie ręke uciąć, ze w nastepnym modelu nie poprowadzą wlotu przy lampie... Widzieliście dolot w cooperze challenge?? Ci od challenge'a nie zaufali jakoś fabryce...

Re: Dolot powietrza w r56 - zmiana maski na S
OK, to dlaczego wszytskie inne auta zasysają powietrze z kratek, grili itd?? Taniej, łatwiej jest zrobic zasysanie z komory, tak jak to praktycznie jest w cooperze r56? BO brakło miejsca!!!!! Widze, ze nie ma sensu dalsza polemika. Zobaczymy temp zasysanego powietrza latem - bedzie na poziomie 70C...I nie chodzi mi o poprawe osiagów tylko o dobre oddychanie silnika - to jest samochod żony i cooper jest wystarczajacy jak dla niej.
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 549
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Dolot powietrza w r56 - zmiana maski na S
Ta przejściówka dolotowa z eski do coopera będzie się nieźle grzała znajdując się bezpośrednio nad silnikiem i pod rozgrzaną od letniego słońca maską ... tak więc wychodzi na to że jednak zza lampy lepiej 

-
- Swój Człowiek
- Posty: 262
- Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
- Posiadane auto: MCS R56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Dolot powietrza w r56 - zmiana maski na S
Poszukiwania to cecha OK....dusiu pisze:Martwi mnie bardzo dolot powietrza do silnika w r56 - usytuowany jest przy lampie i nie ukrywam, ze ciężko ma silnik zassać zimne powietrze. Myśle o założeniu maski od S, ale nie mam pewności czy jest plug&play, wtedy bym poprowadził powietrze od wlotu. Jeśli pisze idiotyzmy, to z gory przepraszam, czekam na Wasze opinie...
Proste....tylko kupić:
http://www.m7tuning.com/parts/advanced_ ... c&x=13&y=5
....i załozyć wg instrukcji:
http://www.m7tuning.com/techinfo/instal ... 6-agsr.pdf
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
______
Saluti
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1090
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Dolot powietrza w r56 - zmiana maski na S
omg, przecież tu o Cooperze mowa...