R 53 S - problem
R 53 S - problem
Pacjent: R53 S US Spec automat
Problem: brak mozliwosci uruchomienia
Wskazowki: Akumulator OK, kontrolki OK, proba przekrecenia kluczyka - klika przekaznik po lewej stronie kolumny kierownicy, ale rozrusznik nawet nie jeknie. Brak prądu na B+ pod maską.
Pomysly????
PS. Czy w/w sytuacja moze wynikac z wypietej kostki od elektronicznej przepustnicy?
Problem: brak mozliwosci uruchomienia
Wskazowki: Akumulator OK, kontrolki OK, proba przekrecenia kluczyka - klika przekaznik po lewej stronie kolumny kierownicy, ale rozrusznik nawet nie jeknie. Brak prądu na B+ pod maską.
Pomysly????
PS. Czy w/w sytuacja moze wynikac z wypietej kostki od elektronicznej przepustnicy?
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: R 53 S - problem
immo ?
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: R 53 S - problem
Rozumiem, że dźwignia automatu ustawiona w pozycji N lub P, bo w każdej innej silnika z automatem uruchomic sie nie da.
Re: R 53 S - problem
markfive pisze:Rozumiem, że dźwignia automatu ustawiona w pozycji N lub P, bo w każdej innej silnika z automatem uruchomic sie nie da.
az takim gamoniem nie jestem, podpowiadajac: sprawdzilem tez bezpieczniki, przekazniki, bezpiecznik przy akumulatorze, klemę z "pirotechniką" etc.
Niestety rozrusznik w tym samochodzie jest w jakims mega słabym punkcie i dostac sie tam to sztuka posiadania chinskich rączek, łamanych w 15-tu miejscach
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: R 53 S - problem
Tak. Ale niestety trzeba sie tam dostać , bo następnym ruchem jest sprawdzenie działania samego rozrusznika przez bezpośrednie połączenie go z pominięciem instalacji.
Ewentualnie ratuje Cię odpowiedź któregoś z kolegów, bezbłędnie wskazująca punkt i przyczynę tej usterki w Twoim aucie
Ewentualnie ratuje Cię odpowiedź któregoś z kolegów, bezbłędnie wskazująca punkt i przyczynę tej usterki w Twoim aucie
Re: R 53 S - problem
Zajme sie tym w poniedzialek.
Zadanie pytania tutaj bylo podyktowane tym, ze na jakims amerykanskim forum bylo sporo tozszamych przypadkow co zasugerowalo jakis standardowy fuckup. Niestety tam nikt nie pokusil sie o podpowiedz.
Zadanie pytania tutaj bylo podyktowane tym, ze na jakims amerykanskim forum bylo sporo tozszamych przypadkow co zasugerowalo jakis standardowy fuckup. Niestety tam nikt nie pokusil sie o podpowiedz.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 263
- Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
- Posiadane auto: MCS R56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: R 53 S - problem
noj pisze:Pacjent: R53 S US Spec automat
Problem: brak mozliwosci uruchomienia
PS. Czy w/w sytuacja moze wynikac z wypietej kostki od elektronicznej przepustnicy?
......że zapytam, a sprawdziłeś z podłączoną kostką?
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
______
Saluti
Re: R 53 S - problem
Temat uruchamiania generalnie się rozwiązał i kostka nie ma nic do rzeczy. Problem tkwi w słabym ładowaniu akumulatora pomimo sprawnego zarówno alternatora jak i regulatora napięcia. Nie mialem czasu specjalnie na zabawe, ale fakt - jutro sprobuje to ogarnąć.