Zmiana silnika
Zmiana silnika
Koledzy, chce zmienic silnik ze zwyklego Coopera 120KM na Coopera S. Bardzo prosze Was o informacje jak sie do tego zabrac. Wiadomo, silnik, skrzynia, hamulce ale czy cos wiecej ?? Np instalacja elektryczna czy komputer takze trzeba wrzucic nowy... ?? Wiem ze wielu poleci sprzedac i kupic MCS ale mam ogromny sentyment do tego co mam i wole go zmodyfikowac. Pozdrawiam i czekam na cenne informacje
Re: Zmiana silnika
hoooo jest dużo rzeczy jeszcze.... na pewno komputer.... maska.... bo od Coopera to byś chyba nawet jej nie zamknął... i ciekawe gdzie byś chciał zmieścić akumulator pod maskę skoro wkładając silnik od S-ki to nie ma już tam na niego miejsca i jest w bagażniku...filtr powietrza.... pas przedni....
Wizualnie widać ogromną różnice otwierając maskę... inne zbiorniczki.... łeeeee co tu pisac.... dla mnie to raczej chory interes... tak samo jak montaż instalacji LPG
Wizualnie widać ogromną różnice otwierając maskę... inne zbiorniczki.... łeeeee co tu pisac.... dla mnie to raczej chory interes... tak samo jak montaż instalacji LPG
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Zmiana silnika
to co speedfight napisał, + miliard innych rzeczy.
serio, to nie ma sensu
serio, to nie ma sensu
Re: Zmiana silnika
Obejrzyj sobie MINIaki na Allegro - szczególnie fotki z otwartą maską. Włożysz połowę wartości Twojego Miniaka, a za kilka tysięcy więcej mógłbyś mieć eSkę. Całkowicie nieopłacalny pomysł
Re: Zmiana silnika
Dziekuje koledzy za te cenne informacje. Napewno wyciagne z tego wnioski z bólem serca bede musial sprzedac swojego i kupic ESA (tak mi sie wydaje) ale mam nadzieje ze nowy da mi takze wiele frajdy jeszcze raz dziekuje Panowie i pozdrawiam serdecznie wszytskich
Re: Zmiana silnika
Przed zakupem pokaż co masz na oku, bo rynek w 90% wypełniony jest złomem, także trzeba uważać na każdym kroku
Re: Zmiana silnika
Piteiic pisze:Dziekuje koledzy za te cenne informacje. Napewno wyciagne z tego wnioski z bólem serca bede musial sprzedac swojego i kupic ESA (tak mi sie wydaje) ale mam nadzieje ze nowy da mi takze wiele frajdy jeszcze raz dziekuje Panowie i pozdrawiam serdecznie wszytskich
Pamiętaj że to auto jeszcze nie jest tak bardzo spotykane na naszych drogach...i handlarze właściciele tych aut mogą ci wciskać naprawdę kosmiczne farmazony...podejrzewam ze będziesz szukał w PL internecie więc jeśli ci się coś spodoba to dawaj namiar a wszyscy tutaj go zbadamy i każdy się wypowie na ile będzie mógł... jeden mały niezauważalny szczegół i auto może się okazać po crash teście....
Zmieniając na S-ke.... różnice odczujesz napewno i śmiem twierdzić że dając gazu będziesz miał miche od ucha do ucha jest dużo szczegółów które ci wynagrodzą dołożenie tych paru tyś PLN.... 6-biegów... dźwięk kompresora....prawdopodobnie lepsze wyposażenie od Coopera.... fajowski(niezbędny) wlot na masce (maska w rzeczywistości jest troszkę inne niż w Cooperze) no i jeszcze ten tłumik ...
Za wszystko inne zapłacisz karta MasterCard
Domyślam się ze chcesz mieć lepsze osiagi auta... wiec ,generalnie autko jeździ lepiej niż 75% aut na naszych drogach.... (takie moje zdanie) A jak kupisz R56 to juz wogóle....
Wiadomo są lepsze.... ale pewnie nie przy tak umiarkowanym spalaniu, które można jeszcze znieść... czego nie można powiedzieć o innych autach które jeżdżą lepiej
P.S mój wujek na wsi ma ESA do sprzedania:D
Re: Zmiana silnika
Duzych przeróbek nie ma
nalezy tylko przerobic wszystkie mocowania silnika na podluznicach(troche spawania)
wyciac w bagazniku i wspawac miejsce na akumulator ,łatwiej przerobic diesla na cooper s niz zwyklego cooper
nalezy tylko przerobic wszystkie mocowania silnika na podluznicach(troche spawania)
wyciac w bagazniku i wspawac miejsce na akumulator ,łatwiej przerobic diesla na cooper s niz zwyklego cooper