Zmiana silnika

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Piteiic

Zmiana silnika

Post autor: Piteiic »

Koledzy, chce zmienic silnik ze zwyklego Coopera 120KM na Coopera S. Bardzo prosze Was o informacje jak sie do tego zabrac. Wiadomo, silnik, skrzynia, hamulce ale czy cos wiecej ?? Np instalacja elektryczna czy komputer takze trzeba wrzucic nowy... ?? Wiem ze wielu poleci sprzedac i kupic MCS ale mam ogromny sentyment do tego co mam i wole go zmodyfikowac. Pozdrawiam i czekam na cenne informacje :)
speedfight

Re: Zmiana silnika

Post autor: speedfight »

hoooo jest dużo rzeczy jeszcze.... na pewno komputer.... maska.... bo od Coopera to byś chyba nawet jej nie zamknął... i ciekawe gdzie byś chciał zmieścić akumulator pod maskę skoro wkładając silnik od S-ki to nie ma już tam na niego miejsca i jest w bagażniku...filtr powietrza.... pas przedni....

Wizualnie widać ogromną różnice otwierając maskę... inne zbiorniczki.... łeeeee co tu pisac.... dla mnie to raczej chory interes... tak samo jak montaż instalacji LPG :mrgreen: :mrgreen:
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1112
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: Zmiana silnika

Post autor: pididi »

to co speedfight napisał, + miliard innych rzeczy.
serio, to nie ma sensu :neutral:
Voyth

Re: Zmiana silnika

Post autor: Voyth »

Obejrzyj sobie MINIaki na Allegro - szczególnie fotki z otwartą maską. Włożysz połowę wartości Twojego Miniaka, a za kilka tysięcy więcej mógłbyś mieć eSkę. Całkowicie nieopłacalny pomysł :roll:
Piteiic

Re: Zmiana silnika

Post autor: Piteiic »

Dziekuje koledzy za te cenne informacje. Napewno wyciagne z tego wnioski :) z bólem serca bede musial sprzedac swojego i kupic ESA (tak mi sie wydaje) :( ale mam nadzieje ze nowy da mi takze wiele frajdy :) jeszcze raz dziekuje Panowie i pozdrawiam serdecznie wszytskich :)
Voyth

Re: Zmiana silnika

Post autor: Voyth »

Przed zakupem pokaż co masz na oku, bo rynek w 90% wypełniony jest złomem, także trzeba uważać na każdym kroku :wink:
speedfight

Re: Zmiana silnika

Post autor: speedfight »

Piteiic pisze:Dziekuje koledzy za te cenne informacje. Napewno wyciagne z tego wnioski :) z bólem serca bede musial sprzedac swojego i kupic ESA (tak mi sie wydaje) :( ale mam nadzieje ze nowy da mi takze wiele frajdy :) jeszcze raz dziekuje Panowie i pozdrawiam serdecznie wszytskich :)


Pamiętaj że to auto jeszcze nie jest tak bardzo spotykane na naszych drogach...i handlarze właściciele tych aut mogą ci wciskać naprawdę kosmiczne farmazony...podejrzewam ze będziesz szukał w PL internecie więc jeśli ci się coś spodoba to dawaj namiar a wszyscy tutaj go zbadamy i każdy się wypowie na ile będzie mógł... jeden mały niezauważalny szczegół i auto może się okazać po crash teście....

Zmieniając na S-ke.... różnice odczujesz napewno i śmiem twierdzić że dając gazu będziesz miał miche od ucha do ucha :wink: jest dużo szczegółów które ci wynagrodzą dołożenie tych paru tyś PLN.... 6-biegów... dźwięk kompresora....prawdopodobnie lepsze wyposażenie od Coopera.... fajowski(niezbędny) wlot na masce (maska w rzeczywistości jest troszkę inne niż w Cooperze) no i jeszcze ten tłumik ...:)

Za wszystko inne zapłacisz karta MasterCard :mrgreen:

Domyślam się ze chcesz mieć lepsze osiagi auta... wiec ,generalnie autko jeździ lepiej niż 75% aut na naszych drogach.... (takie moje zdanie) A jak kupisz R56 to juz wogóle....
Wiadomo są lepsze.... ale pewnie nie przy tak umiarkowanym spalaniu, które można jeszcze znieść... czego nie można powiedzieć o innych autach które jeżdżą lepiej :razz:




P.S mój wujek na wsi ma ESA do sprzedania:D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
alan
Wiarus
Wiarus
Posty: 789
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:20
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Re: Zmiana silnika

Post autor: alan »

Duzych przeróbek nie ma :)
nalezy tylko przerobic wszystkie mocowania silnika na podluznicach(troche spawania)
wyciac w bagazniku i wspawac miejsce na akumulator :) ,łatwiej przerobic diesla na cooper s niz zwyklego cooper :)
ODPOWIEDZ