Mini Cooper S (R53) przed liftingiem czy po liftingu?
- Babak
- Swój Człowiek
- Posty: 358
- Rejestracja: 22 mar 2010, 23:04
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mini Cooper S (R53) przed liftingiem czy po liftingu?
Kupuję wkrótce Mini Cooper S. Ze względu na to, iż w Polsce nie istnieje rynek aut używanych (bowiem jest to rynek szrotów) miniaka szukam na aukcjach zagranicznych.
Natrafiłem na model z czerwca 2004 roku od pierwszego właściciela. Czyli przełom liftingu.
I teraz pytanie:
Czy to możliwe, że auto ma światła do jazdy dziennej poliftingowe (http://farm4.static.flickr.com/3144/270 ... ba61_o.jpg)
163KM czyli moc przed liftingiem
oraz 5cio częściową deskę rozdzielczą też przed liftingową?
(http://www.mini2.com/images/timeline/r5 ... 003880.jpg)
Bo wiem, że odwrotna sytuacja czyli stare lampy nowe wnętrze to 100% po stłuczce. W takim razie czy mogła wystąpić taka sytuacja, że klient w czerwcu zażyczył sobie model przed liftingowy ale z lampami już nowymi? Dodam, iż auto ma bodykit od JCW.
Natrafiłem na model z czerwca 2004 roku od pierwszego właściciela. Czyli przełom liftingu.
I teraz pytanie:
Czy to możliwe, że auto ma światła do jazdy dziennej poliftingowe (http://farm4.static.flickr.com/3144/270 ... ba61_o.jpg)
163KM czyli moc przed liftingiem
oraz 5cio częściową deskę rozdzielczą też przed liftingową?
(http://www.mini2.com/images/timeline/r5 ... 003880.jpg)
Bo wiem, że odwrotna sytuacja czyli stare lampy nowe wnętrze to 100% po stłuczce. W takim razie czy mogła wystąpić taka sytuacja, że klient w czerwcu zażyczył sobie model przed liftingowy ale z lampami już nowymi? Dodam, iż auto ma bodykit od JCW.
Re: Mini Cooper S (R53) przed liftingiem czy po liftingu?
MINI (R50/R53) nie ma żadnych świateł do jazdy dziennej. To co pokazałeś na zdjęciu, to poliftingowe ksenony z charakterystyczną soczewką.
Jeśli to taki mix, to możliwe, że nie tylko w Polsce jest rynek szrotów. Co do lamp i zderzaków polift / przedlift - takie rzeczy mogły występować jedynie w wersjach D. Tam np. zderzaki były od przedlifta, nowe lampy i grille, a progi od S fabrycznie.
Ja bym obstawiał prostą rzecz - klient kupił w czerwcu 2004 przedlifta i miał stłuczkę, po której stare lampy wymienił na nowe ksenony. Cała filozofia.
Jeśli to taki mix, to możliwe, że nie tylko w Polsce jest rynek szrotów. Co do lamp i zderzaków polift / przedlift - takie rzeczy mogły występować jedynie w wersjach D. Tam np. zderzaki były od przedlifta, nowe lampy i grille, a progi od S fabrycznie.
Ja bym obstawiał prostą rzecz - klient kupił w czerwcu 2004 przedlifta i miał stłuczkę, po której stare lampy wymienił na nowe ksenony. Cała filozofia.
- Babak
- Swój Człowiek
- Posty: 358
- Rejestracja: 22 mar 2010, 23:04
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mini Cooper S (R53) przed liftingiem czy po liftingu?
No tak...
W takim razie dzięki.
W takim razie dzięki.
Re: Mini Cooper S (R53) przed liftingiem czy po liftingu?
Szroty są wszędzie. Dobrze o tym wiedzą wszyscy ci,ktorzy kupują auta "okazyjnie".
-
- Swój Człowiek
- Posty: 263
- Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
- Posiadane auto: MCS R56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Mini Cooper S (R53) przed liftingiem czy po liftingu?
Babak pisze:Kupuję wkrótce Mini Cooper S. Ze względu na to, iż w Polsce nie istnieje rynek aut używanych (bowiem jest to rynek szrotów) miniaka szukam na aukcjach zagranicznych.
Natrafiłem na model z czerwca 2004 roku od pierwszego właściciela. Czyli przełom liftingu.
W takim razie czy mogła wystąpić taka sytuacja, że klient w czerwcu zażyczył sobie model przed liftingowy ale z lampami już nowymi? Dodam, iż auto ma bodykit od JCW.
Szroty są wszędzie...to po pierwsze!!! Po drugie, to co sugerujesz: że klient w czerwcu zażyczył sobie model przed liftingowy ale z lampami już nowymi...jest prawdopodobne,
jak również to jest możliwe, że auto miało wymienione lampy...po kolizji.
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
______
Saluti
Re: Mini Cooper S (R53) przed liftingiem czy po liftingu?
Na wstępie witam wszystkich maniaków mini
Chciałbym również stać się posiadaczem tego cudeńka tylko mam kilka ważnych pytań:
- czy zna ktoś różnice zewnętrzne w silniku (i czy takie są) przed litingiem (163KM) i po liftingu (170KM)? Tak abym mógł sprawdzić jaki jest w odpowiednim modelu mini cooper s...
- czy są duże różnice między przed i po liftingowym modelu (wiem, że wzrosła moc, coś zmienili ze skrzynią biegów, zmieniono detale w wyglądzie).
Jestem zainteresowany kupnem samochodu wyprodukowanego w marcu 2004 roku. Samochód jest sprowadzony z Niemiec i jest aktualnie w Polsce od roku (drugi właściciel). W dowodzie wpisano 120kW czyli 163KM (według jakiejś tam specyfikacji wystawionej przez niemiecki serwis), natomiast w odpowiedzi na zapytanie do salonu BMW/MINI w Polsce (po numerze vin) dostałem pełną specyfikację samochodu i okazuje się, iż auto ma 125kW (170KM). Wszystko oprócz mocy silnika się zgadza.
Czy jest możliwość, że auto ma lampy (stare xenony) i całe wyposażenie wersji przed liftingiem i (zgodnie ze specyfikacją BMW/MINI) silnik po liftingu (170KM)?
z góry dzięki za odpowiedzi .. każda wskazówka jest cenna
pozdrawiam
Karol
Chciałbym również stać się posiadaczem tego cudeńka tylko mam kilka ważnych pytań:
- czy zna ktoś różnice zewnętrzne w silniku (i czy takie są) przed litingiem (163KM) i po liftingu (170KM)? Tak abym mógł sprawdzić jaki jest w odpowiednim modelu mini cooper s...
- czy są duże różnice między przed i po liftingowym modelu (wiem, że wzrosła moc, coś zmienili ze skrzynią biegów, zmieniono detale w wyglądzie).
Jestem zainteresowany kupnem samochodu wyprodukowanego w marcu 2004 roku. Samochód jest sprowadzony z Niemiec i jest aktualnie w Polsce od roku (drugi właściciel). W dowodzie wpisano 120kW czyli 163KM (według jakiejś tam specyfikacji wystawionej przez niemiecki serwis), natomiast w odpowiedzi na zapytanie do salonu BMW/MINI w Polsce (po numerze vin) dostałem pełną specyfikację samochodu i okazuje się, iż auto ma 125kW (170KM). Wszystko oprócz mocy silnika się zgadza.
Czy jest możliwość, że auto ma lampy (stare xenony) i całe wyposażenie wersji przed liftingiem i (zgodnie ze specyfikacją BMW/MINI) silnik po liftingu (170KM)?
z góry dzięki za odpowiedzi .. każda wskazówka jest cenna
pozdrawiam
Karol
Re: Mini Cooper S (R53) przed liftingiem czy po liftingu?
Czasami nie sugerowałbym się tym co mówią osły nie znający się na autach, a którzy siedzą za biurkiem w salonie...
Sam niedawno miałem dobry przykład na to, jak miły Pan oznajmił mi że w moim MINI S-ce mam zamontowany filtr cząstek stałych zwany FAP....
A chyba każdy znający się trochę na motoryzacji wie, ze tego typu filtry były i są montowane w autach z silnikiem Diesla.
Poza tym proponuje dla pewności obdzwonić kilka serwisów MINI i sprawdzić czy wszędzie mówią to samo.
Sam niedawno miałem dobry przykład na to, jak miły Pan oznajmił mi że w moim MINI S-ce mam zamontowany filtr cząstek stałych zwany FAP....
A chyba każdy znający się trochę na motoryzacji wie, ze tego typu filtry były i są montowane w autach z silnikiem Diesla.
Poza tym proponuje dla pewności obdzwonić kilka serwisów MINI i sprawdzić czy wszędzie mówią to samo.
Re: Mini Cooper S (R53) przed liftingiem czy po liftingu?
Ta Pani z salonu przesłała niby cała tabele z danymi technicznymi danego modelu samochodu (po vin) jaki wyjechał z fabryki. Nie wiem na ile tym danym ufać...?
Dane wyglądają tak:
VIN long
Type code RE31
Type COOPER S (EUR)
Dev. series R53 ()
Line M
Body type COUPE
Steering LL
Door count 3
Engine W11
Cubical capacity 1.60
Power 125
Transmision FRONT
Gearbox MECH
Colour DARK SILVER METALLIC (871)
Upholstery LEDER GRAVITY/PANTHER SCHWARZ (T6PN)
Prod. date 2004-03-08
Są jeszcze wyszczególnione dane całego wyposażenia ale nie będę tego wrzucał. Samochód zarejestrowany był w Polsce na podstawie brief (czyli niemieckiej karty pojazdu).
Problem jest w tym, że nie w każdym salonie chcą udzielić takiej informacji .. ostatnio odmówili mailowo z BMW Polska.
Dane wyglądają tak:
VIN long
Type code RE31
Type COOPER S (EUR)
Dev. series R53 ()
Line M
Body type COUPE
Steering LL
Door count 3
Engine W11
Cubical capacity 1.60
Power 125
Transmision FRONT
Gearbox MECH
Colour DARK SILVER METALLIC (871)
Upholstery LEDER GRAVITY/PANTHER SCHWARZ (T6PN)
Prod. date 2004-03-08
Są jeszcze wyszczególnione dane całego wyposażenia ale nie będę tego wrzucał. Samochód zarejestrowany był w Polsce na podstawie brief (czyli niemieckiej karty pojazdu).
Problem jest w tym, że nie w każdym salonie chcą udzielić takiej informacji .. ostatnio odmówili mailowo z BMW Polska.
Re: Mini Cooper S (R53) przed liftingiem czy po liftingu?
Poszukaj szrotow w necie, pelno tego jest np na oto czy http://eszrot.pl powodzenia ;]
Re: Mini Cooper S (R53) przed liftingiem czy po liftingu?
Ja mam auto ze stycznia 2004 model przedliftowy z usa silnik 170ps