MINI po lifcie...

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Voyth

MINI po lifcie...

Post autor: Voyth »

MINI MY 2011 - czyli lifting 2 generacji :wink:

http://moto.onet.pl/1617400,1,mini-po-z ... tml?node=2
Awatar użytkownika
domino1985
Wiarus
Wiarus
Posty: 551
Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: MINI po lifcie...

Post autor: domino1985 »

Awatar użytkownika
minigjj
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 21 wrz 2009, 10:10
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: MINI po lifcie...

Post autor: minigjj »

Chcę takiego :mrgreen:
Załączniki
782dcc9d11db2193c8618e9e4d48a62f,21,1.jpg
782dcc9d11db2193c8618e9e4d48a62f,21,1.jpg (40.54 KiB) Przejrzano 1140 razy
Pwr 106,6 KM @ 3974 rpm Tq 269,2 Nm @ 2047 rpm
Awatar użytkownika
dawid
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1263
Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: MINI po lifcie...

Post autor: dawid »

dobre te wloty w zderzaku
Awatar użytkownika
minigjj
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 21 wrz 2009, 10:10
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: MINI po lifcie...

Post autor: minigjj »

Pwr 106,6 KM @ 3974 rpm Tq 269,2 Nm @ 2047 rpm
marcin.kraków
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 109
Rejestracja: 31 paź 2009, 14:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: MINI po lifcie...

Post autor: marcin.kraków »

works z zewnątrz i w środku szał! Ciekawe czy ceny sie zmienią :)
majcher
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 143
Rejestracja: 09 lis 2006, 15:23
Posiadane auto:
Lokalizacja: Będzin

Re: MINI po lifcie...

Post autor: majcher »

Mnie osobiście Works bardzo rozczarował. Wcześniejsze plotki mówiły, że na wszystkich rynkach pakiet aero ma być standardem, tak jak jest to w UK, oczekiwano także zmian w silniku i podniesieniu osiągów. Wszystko wskazuje na to, że nie ma co liczyć na powyższe zmiany. Silnik Coopera S dostał zmienne fazy rozrządu i podniesiono moc do 184KM więc różnica staje się coraz mniejsza, a Works dostanie tylko możliwości wyboru kolorów ? A najgorsze jest to , że np. pakietu aero albo zawieszenia JCW nie można zamówić jako „factory-fit”, tak więc w nowym Worksie z pakietem aero gratis dostaniemy zderzaki, które możemy sobie sprzedać.

Dodatkowo nie rozumiem ich polityki, rok temu wmawiają ludziom, że w JCW 50WC mają ekskluzywną czarną skórę lounge z czerwonym wykończeniem, której nie ma w innych modelach a teraz dodają to jako opcję w JCW. To samo z kolorem zegarów z GP. Naprawdę tak trudno wymyśleć coś nowego, nie pojmuję tego.

Proszę niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, czy w worksie w stosunku do Coopera s dodatkowo dostaniemy tylko:
- 27 KM więcej (w uproszczeniu)
- hamulce JCW
- układ wydechowy JCW
- fajne felgi i możliwość wyboru kolorów nadwozia i tapicerki niedostępnych w S-ce
- znaczki JCW z przodu i z tyłu ;)
- brak możliwość wyboru czarnych kloszy reflektorów – ciekawe czy się to potwierdzi ? ;)

Obecna różnica w cenie 23,5 tys. zł, tak więc słono każą sobie płacić. Nie analizowałem jak z wyposażeniem standardowym ale licząc te 8,5 tys. zł na doposażenie Coopera S do poziomu Worksa, zostaje 15 tyś. zł za powyższe? Za tą kwotę możemy kupić pakiet aero JCW + hamulce JCW + zawias JCW. Jeśli zrezygnujemy z pakietu aero, którego w standardzie i tak nie dostaniemy to wystarczy na jakiś mały tuning – wydech, intercooler, nowa mapa. Problem tylko z gwarancją. Nie twierdzę, że Works jest nie fajny tylko wkurza mnie, że inni producenci robią już dużo mocniejsze przednionapędówki. Swoja drogą ciekawe co zrobią z pakietem Stage 1 JCW przy tak małej równicy miedzy S-ką a Worksem chyba zniknie z rynku, co sądzicie?
speedfight

Re: MINI po lifcie...

Post autor: speedfight »

JCW w standardzie są wyposażone w szpere.
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: MINI po lifcie...

Post autor: Konrad K_2 »

jakby nie było 23 konnego samochodu ze szperą i na alumach nie kupisz za 23 tys
ODPOWIEDZ