Iglica AAU w gaźniku HS4
Moderator: flapjck1
- Bankowy
- Swój Człowiek
- Posty: 193
- Rejestracja: 01 sie 2009, 08:15
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wyspy Dziewicze
Iglica AAU w gaźniku HS4
Proszę o radę:
Przy okazji odświeżania gaźnika zastanawiam się nad wymianą iglicy. A konkretnie -
czy jest sens montażu iglicy AAU, jeśli w silniku (ani gaźniku) nie było nic dodatkowo "grzebane" w celu napędzenia stada dodatkowych rączych rumaków? Czy też raczej sama wymiana iglicy daje tyle co tuningowa końcówka rury wydechowej wielkości 10-litrowego wiadra?
Pozdrawiam
Przy okazji odświeżania gaźnika zastanawiam się nad wymianą iglicy. A konkretnie -
czy jest sens montażu iglicy AAU, jeśli w silniku (ani gaźniku) nie było nic dodatkowo "grzebane" w celu napędzenia stada dodatkowych rączych rumaków? Czy też raczej sama wymiana iglicy daje tyle co tuningowa końcówka rury wydechowej wielkości 10-litrowego wiadra?
Pozdrawiam
Re: Iglica AAU w gaźniku HS4
Jeśli nic nie zmieniałeś to nie ma żadnego sensu. Iglica AAU jest do gaznika hif38.
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Iglica AAU w gaźniku HS4
No to fatalnie a co z innymi SU z odpowiednią dyszą do złomu?
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Iglica AAU w gaźniku HS4
se7ven pisze:No to fatalnie a co z innymi SU z odpowiednią dyszą do złomu?
nie pasuje bo nie
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Bankowy
- Swój Człowiek
- Posty: 193
- Rejestracja: 01 sie 2009, 08:15
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wyspy Dziewicze
Re: Iglica AAU w gaźniku HS4
goora pisze:Jeśli nic nie zmieniałeś to nie ma żadnego sensu. Iglica AAU jest do gaznika hif38.
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Iglica AAU w gaźniku HS4
Bankowy pisze:goora pisze:Jeśli nic nie zmieniałeś to nie ma żadnego sensu. Iglica AAU jest do gaznika hif38.
w stage 1 (do litrówki) dostajesz AAU i nic nie piszą o wymianie gaźnika na Hif38
czyli montujesz igłę nową w miejsce starej
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Iglica AAU w gaźniku HS4
aau pasuje do su38 jak i hif38. Nawet bez kitu powinieneś odczuć różnicę w jeżdzie
Re: Iglica AAU w gaźniku HS4
monsterk pisze:aau pasuje do su38 jak i hif38. Nawet bez kitu powinieneś odczuć różnicę w jeżdzie
...Pod warunkiem że cała reszta w porządku....
Re: Iglica AAU w gaźniku HS4
podepnę się pod temat, a w hif 44 mam BFY a na jaką mogę zmienić by cokoleiwk mu się poprawiło i czy w moim przypadku ma sens ?
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Iglica AAU w gaźniku HS4
humin, lopez i august śmigają na bbw a ja w pojedyńczym hifie mam bdr
Re: Iglica AAU w gaźniku HS4
BBW nie polecam jesli ma sie minimalnie zmodyfikowane auto np. kit stage 1. Nawet przy prawidlowej regulacjii nie działa jak należy (mam ją w swoim Mini) i spalanie wzrasta radykalnie. Poczytaj na minimanii mają tam kilka fajnych tabelek z opisami jaka iglica i do czego jest dobra.
- Lukas
- Swój Człowiek
- Posty: 234
- Rejestracja: 15 lis 2006, 19:26
- Posiadane auto: Austin Mini Flame Red 1989
- Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Iglica AAU w gaźniku HS4
W MiniSpares mi zaproponowali AAV do gaźnika HIF44 i stage1. Mówią, że to dobry start do modyfikacji. Co sądzicie? A jeśli nie Ta to jaką inną igłę byście sugerowali do tej konfiguracji poza wspomnianą BDR?
aymoo.pl
- Lukas
- Swój Człowiek
- Posty: 234
- Rejestracja: 15 lis 2006, 19:26
- Posiadane auto: Austin Mini Flame Red 1989
- Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Iglica AAU w gaźniku HS4
Hmm... A czy może ktoś tak w dwóch słowach przybliżyć laikom czym różnią się te igły tak naprawdę, jak działają i jak wpływają na pracę silnika? Będę dzwięczny
aymoo.pl
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Iglica AAU w gaźniku HS4
goora pisze:BDL do wkładki, BDK do stożka
Szkoda, że tam nie napisali jeszcze jednej rzeczy o pomiarze AFR pod obciążeniem silnika.
Dla laików w dwóch słowach - iglice różnią się grubościami w 16pkt. pomiarowych im grubsza iglica to bardziej uboga mieszanka i vice versa.