nierównomierna praca silnika
Moderator: flapjck1
nierównomierna praca silnika
witam
proszę o poradę w moim mini w silnikiu 13,spi
przy zimnym silniku dodając delikatnie gazu obroty idą w dół
na gorącym znowu obroty bradzo pomału opadają z kilku sekundowym opóźnieniem
proszę o poradę w moim mini w silnikiu 13,spi
przy zimnym silniku dodając delikatnie gazu obroty idą w dół
na gorącym znowu obroty bradzo pomału opadają z kilku sekundowym opóźnieniem
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: nierównomierna praca silnika
silnik krokowy
linka
przewody podciśnienia ...
posprawdzaj
linka
przewody podciśnienia ...
posprawdzaj
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
Re: nierównomierna praca silnika
silnik krokowy to ten który jest z lewej strony podobny do małego filtra paliwa który jest zakończony rurką z której wydobywa się powietrze czy to powinno być gdzieś dalej podłączone bo u mnie nie jest ?
jak sprawdzić czy popranie działa ?
jak sprawdzić czy popranie działa ?
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: nierównomierna praca silnika
silnik krokowy - to jest po prawej stronie, tam gdzie jest "podpięta linka gazu" i nic się z niego nie wydobywa
tylko porusza sie mały "króciec"- chowa sie i wysuwa - ma działać bez zacięć
tylko porusza sie mały "króciec"- chowa sie i wysuwa - ma działać bez zacięć
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
Re: nierównomierna praca silnika
Cześć!
Mam problem z Mini i liczę na Waszą pomoc, bo mój mechanik sobie nie radzi. Gdy włączam silnik odpala się bez problemów, jednak gdy dodaję gazu i obroty zwiększają się mniej więcej powyżej 2000, mimo wciśniętego w jednej pozycji gazu, obroty zaczynają skakać jakbym gazował, a silnik się jakby dusi. Jest to mini SPI 1,3 z 94 roku. Może ktoś miał podobny problem. Załączam film na którym widać jak skaczą obroty mimo wciśniętego w jednej pozycji gazu i jak pracuje silnik.
http://www.youtube.com/watch?v=mn31JYuDSNo
Mam problem z Mini i liczę na Waszą pomoc, bo mój mechanik sobie nie radzi. Gdy włączam silnik odpala się bez problemów, jednak gdy dodaję gazu i obroty zwiększają się mniej więcej powyżej 2000, mimo wciśniętego w jednej pozycji gazu, obroty zaczynają skakać jakbym gazował, a silnik się jakby dusi. Jest to mini SPI 1,3 z 94 roku. Może ktoś miał podobny problem. Załączam film na którym widać jak skaczą obroty mimo wciśniętego w jednej pozycji gazu i jak pracuje silnik.
http://www.youtube.com/watch?v=mn31JYuDSNo
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: nierównomierna praca silnika
primo sprawdz wylacznik kapotazowy
secundo sprawdz cisnienie paliwa ( filtr paliwa?, pompa? )
secundo sprawdz cisnienie paliwa ( filtr paliwa?, pompa? )
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: nierównomierna praca silnika
ja bym obstawił włącznik pod pedałem gazu
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: nierównomierna praca silnika
o ile go ma
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: nierównomierna praca silnika
domino1985 pisze:ja bym obstawił włącznik pod pedałem gazu
faktycznie, podobny efekt daje dodawanie gazu przepustnicą pod maską w autach gdzie założone są czujniki
a jak nie czujnik to może potencjometr?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: nierównomierna praca silnika
Sprawdź zawór przy serwie hamulców ( tzn. odłącz podciśnienie i zaślepl krócieć). Jeżeli nie pomoże szukaj dalej.