Problem - gaz w podlodze i sie dusi
Moderator: flapjck1
Problem - gaz w podlodze i sie dusi
Witam
Po dziesiejszych jazdach testowych od rana odkrylem maly problem.
Gdy wciskam gaz do oporu mini sie rozpedza (zwlaszcza na 4) ale tak jakos slabawo a jak lekko odpuszcze to idzie jak burza i potem musze dociskac stopniowo ...
Co moze byc tego przyczyna?
Wyszlo mi przy okazji pomiedzy 10-11s do 100km/h czyli zle nie jest
Po dziesiejszych jazdach testowych od rana odkrylem maly problem.
Gdy wciskam gaz do oporu mini sie rozpedza (zwlaszcza na 4) ale tak jakos slabawo a jak lekko odpuszcze to idzie jak burza i potem musze dociskac stopniowo ...
Co moze byc tego przyczyna?
Wyszlo mi przy okazji pomiedzy 10-11s do 100km/h czyli zle nie jest
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Problem - gaz w podlodze i sie dusi
Zacznij od sprawdzenia poziomu oleju w amortyzatorze tłoka gaźnika (HS lub HIF)
Re: Problem - gaz w podlodze i sie dusi
Nie no to by bylo zbyt proste ... poziom jest wpozadku ... generalnie zauwazylem ze po zmianie na nowy zaplon cyfrowy jakos rowniej i lepiej pracuje i wydaje mi sie ze chyba trzeba znowu z gaznikiem pokombinowac
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Problem - gaz w podlodze i sie dusi
Przy takich zmianach w stosunku do serii jakie są zrobione w Twoim przypadku raczej nie otrzymasz prostej i trafnej odpowiedzi na Forum. Faktycznie musisz pokombinować. Dostrojenie zapłonu, gaźnika przy założeniu, że faktycznie nie ma żadnego błędu montażu, sprawnosci podzespołów, spadków napięć w instalacji elektrycznej czy cisnienia zasilania paliwem to i tak spore wyzwanie.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 131
- Rejestracja: 18 lis 2009, 16:33
- Posiadane auto: Mercedes C180 W202
- Lokalizacja: Strzegom/Wrocław
Re: Problem - gaz w podlodze i sie dusi
Ja miałem identyczny problem. Problem tkwił w aparacie zapłonowym. Wyczyściłem styki i kapnąłem kilka kropel oleju do środka. Idzie jak burza.
Re: Problem - gaz w podlodze i sie dusi
hmm ale tutaj jest wlasnie zalozony aparat cyfrowy 123 z podcisnieniem do A+ ... program F ... i teraz pytanie czy przypadkiem nie jest to spowodowane zbyt duzym wplywem podcisnienia (maksymalnie dodatkowo 14 stopni wyprzedzenia przy okolo 5 PSI) ?
Chyba sie udalo
Wymieniłem sprężynkę HIFa na twardsza 12oz i jest całkiem przyzwoicie już
Także jeszcze założyłem igłę BDK w miejsce BCE i hmm chyba jeszcze lepiej ciągnie (równiej)
Jeszcze takie małe pytanko, może trochę durne, ale jakiego oleju dolewacie do gażnika?
Także jeszcze założyłem igłę BDK w miejsce BCE i hmm chyba jeszcze lepiej ciągnie (równiej)
Jeszcze takie małe pytanko, może trochę durne, ale jakiego oleju dolewacie do gażnika?
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2010, 13:54 przez Rymek, łącznie zmieniany 1 raz.
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Chyba sie udalo
Rymek pisze:Wymieniłem sprężynkę HIFa na twardsza 12oz i jest całkiem przyzwoicie już
Także jeszcze założyłem igłę BDW w miejsce BCE i hmm chyba jeszcze lepiej ciągnie (równiej)
Jeszcze takie małe pytanko, może trochę durne, ale jakiego oleju dolewacie do gażnika?
Penrite do gaźników
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
eksperymentow ciag dalszy
Kolejna rzecz sprawdzilem, a mianowicie pozbylem sie wplywu podcisnienia na zaplon (zaslepilem polaczenie z gaznika do zaplonu) zeby sprawdzic czy przypadkiem zaduzo nie przyspiesza zaplonu ... i jest mega lepiej (cyfrowy 123) ... tylko ciekawe ile teraz bedzie palic ... dalej to juz bez hamowni sie nie da