wahaczowi się pękło

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

TomSky
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 274
Rejestracja: 28 cze 2008, 20:21
Posiadane auto:
Lokalizacja: GóRny Śląsk

wahaczowi się pękło

Post autor: TomSky »

oto co sie nam przydarzyło w sobotnie przedpołudnie, na szczęście stało się to w mieście przy prędkości ok 5 km/h, jesli ktoś z was wymieniał już te wahacze to prosze o pomoc czy iść w orginał czy sa jakies zamienniki, czy wymieniac komplet od razu bo jest prawdopodobieństwo że z drugiej strony tez pęknie ??
Załączniki
DSC_0158aa.jpg
DSC_0158aa.jpg (53.26 KiB) Przejrzano 1174 razy
DSC_0157aa.jpg
DSC_0157aa.jpg (29.2 KiB) Przejrzano 1174 razy
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: wahaczowi się pękło

Post autor: 137jastr »

TomSky pisze:oto co sie nam przydarzyło w sobotnie przedpołudnie, na szczęście stało się to w mieście przy prędkości ok 5 km/h, jesli ktoś z was wymieniał już te wahacze to prosze o pomoc czy iść w orginał czy sa jakies zamienniki, czy wymieniac komplet od razu bo jest prawdopodobieństwo że z drugiej strony tez pęknie ??


...osobiście [radzę wszystko dokładnie sprawdzić] i wymienić prawy i lewy wahacz...części oryginalne.
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
noj

Re: wahaczowi się pękło

Post autor: noj »

popieram - tym bardziej, ze nowy wahacz w ASO to +- 500 PLN czyli akceptowalnie
TomSky
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 274
Rejestracja: 28 cze 2008, 20:21
Posiadane auto:
Lokalizacja: GóRny Śląsk

Re: wahaczowi się pękło

Post autor: TomSky »

zastanawia mnie tylko dlaczego te wahacze sa zgrzewane a nie robią ich z jednego odlewu jak w normalnym samochodzie, dlatego szukałem firmowych zamienników które byłyby wykonane w całości, niestety nic nie ma,
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: wahaczowi się pękło

Post autor: 137jastr »

TomSky pisze:zastanawia mnie tylko dlaczego te wahacze sa zgrzewane a nie robią ich z jednego odlewu jak w normalnym samochodzie, dlatego szukałem firmowych zamienników które byłyby wykonane w całości, niestety nic nie ma,


Pełno jest zamienników...np.: http://www.lohen.co.uk/shop/categories.php?cat=37
http://www.lohen.co.uk/shop/proddetail. ... taEndLinks
http://www.m7tuning.com/parts/product_i ... ucts_id=36

....i to regulowanych.
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
TomSky
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 274
Rejestracja: 28 cze 2008, 20:21
Posiadane auto:
Lokalizacja: GóRny Śląsk

Re: wahaczowi się pękło

Post autor: TomSky »

dzięki za linki - ja szukałem w firmach w PL /inter-cars itp/.

dzis odebrałem w Bawarii oryginał - jest cały metalowy i zupełnie nie podobny do tego, który był fabrycznie
robrob
Nowy
Nowy
Posty: 60
Rejestracja: 27 sie 2010, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: Łomża

Re: wahaczowi się pękło

Post autor: robrob »

kolego ile zapłaciłeś w Bawari.
TomSky
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 274
Rejestracja: 28 cze 2008, 20:21
Posiadane auto:
Lokalizacja: GóRny Śląsk

Re: wahaczowi się pękło

Post autor: TomSky »

535zł
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: wahaczowi się pękło

Post autor: 137jastr »

TomSky pisze:535zł


...!!! JEŚLI TO ZA JEDNĄ szt., to zupełnie się nie kalkuluje...bo te z linków które wyżej podałem wychodzą z przesyłką 2000 - 2300zł. [komplet 4szt. + koszt przesyłki]......i są REGULOWANE, a firmy M7 - kupione w Hiszpani = 500 euro [komplet 4szt. + koszt przesyłki]
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1112
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: wahaczowi się pękło

Post autor: pididi »

Moim zdaniem, jeśli ktoś nie chce czekać i nie potrzebuje regulacji (np. nie obniża auta) to nie potrzebuje ww. rozwiązań, a jeśli się uprze to wystarczą dwa dolne.

PS. M7 jest tylko sprzedawcą produktów H-Sport (b. dobrych i popularnych, swoją drogą)
TomSky
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 274
Rejestracja: 28 cze 2008, 20:21
Posiadane auto:
Lokalizacja: GóRny Śląsk

Re: wahaczowi się pękło

Post autor: TomSky »

dokładnie tak jak pisze pididi - samochód stoi od tygodnia i wahacz jest potrzebny na wczoraj - w naszym wypadku to nie jest autko do weekendowych wycieczek tylko musi jeździc na co dzień, poza tym idąć w te regulowane musiałbym wymienić komplet co zwiększa koszty dość mocno a tak naprawde tego typu wahacze nie są mi potrzebne

PS ale dzięki za uwagi wszelakie
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: wahaczowi się pękło

Post autor: 137jastr »

pididi pisze:PS. M7 jest tylko sprzedawcą produktów H-Sport (b. dobrych i popularnych, swoją drogą)


...dodam - M7 sprzedaje produkty różnych firm, produkując również b.dobre własne wyroby jak np. DFIC system dla R53 będący o klasę lepszym rozwiązaniem niż fabryczny intercooler.
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1112
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: wahaczowi się pękło

Post autor: pididi »

137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: wahaczowi się pękło

Post autor: 137jastr »

pididi pisze:http://www.northamericanmotoring.com/forums/drivetrain-cooper-s/151068-intercooler-cooling-tests.html
:wink:


http://www.northamericanmotoring.com/fo ... d-why.html

---> polecam: najlepiej sprawdzić na 'własnej skórze'. :shock: :lol:
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
TomSky
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 274
Rejestracja: 28 cze 2008, 20:21
Posiadane auto:
Lokalizacja: GóRny Śląsk

Re: wahaczowi się pękło

Post autor: TomSky »

miniak wrócił do świata żywych - przy okazji zrobiona geometria przód/tył i auto jak nowe
ODPOWIEDZ