Geometria zawieszenia

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

jw6213

Geometria zawieszenia

Post autor: jw6213 »

Witam Szanownych Klubowiczów.Czy ma ktoś doświadczenia związane z regulacją kąta pochylenia koła w r50?Czy jest możliwośc takowej np.przez rozpiłowanie otworu we fragmencie amortyzatora przez który przechodzi śruba mocująca do zwrotnicy czy może da się to zrobić inaczej?Bardzo proszę o sugestie.Pozdrawiam-Jerzy
marecek

Re: Geometria zawieszenia

Post autor: marecek »

przód? tył?
jeśli buda jest aż tak krzywa, że chcesz piłować amortyzatory, to może czas pomyśleć o zakupie nowych sanek, żeby to wszystko poskładać jak należy?
jw6213

Re: Geometria zawieszenia

Post autor: jw6213 »

Przód,sanki wymienione,lewe koło stoi dołem nieco na zewnątrz.
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Geometria zawieszenia

Post autor: Saint »

A moze góra do wewnątrz? Dźwignij go na jakimś sensownym podnośniku i pomierz przekątne punktów mocować zawieszenia przód-tył. Jeżeli chodzi o samą regulację to powinny pomóc Ci camber-plate'y. Na pewno jest coś takiego dostępnego do nowego miniaka.
Zawodowy Szyderca
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: Geometria zawieszenia

Post autor: AleXander »

Saint pisze:Jeżeli chodzi o samą regulację to powinny pomóc Ci camber-plate'y. Na pewno jest coś takiego dostępnego do nowego miniaka.


500GBP :D
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Geometria zawieszenia

Post autor: Saint »

chyba USD
Zawodowy Szyderca
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: Geometria zawieszenia

Post autor: AleXander »

No dobra, przegialem. $350 za race setup i $300 za jakies drogowe :) (do R56)
Azrael

Re: Geometria zawieszenia

Post autor: Azrael »

jw6213 pisze:Przód,sanki wymienione,lewe koło stoi dołem nieco na zewnątrz.


Ale ktoś mierzył geometrię? O jakich wartościach tu mówimy? Jeżeli nie da się tego ustawić to na pewno metodą naprawy nie jest piłowanie tylko wymiana na sprawne elementy ;)
ODPOWIEDZ