Gibki Cooper 91r " MAŁY "
Moderator: flapjck1
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
mocowanie chłodnicy
- Załączniki
-
- moco2.JPG (191.55 KiB) Przejrzano 2224 razy
-
- moco1.JPG (186.99 KiB) Przejrzano 2224 razy
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
i sama chłodnica ...
- Załączniki
-
- chło2.JPG (173.6 KiB) Przejrzano 2145 razy
-
- chło1.JPG (192.39 KiB) Przejrzano 2145 razy
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
Tak "na oko" przydało by się wyciąć jeszcze fragment frontu zamalowany na czarno - wlot powietrza. Ten wentylator może być zbyt słaby na skuteczne zadziałanie już po wzroście temperatury załączania. Ewentualnie można podłączyć go "na stałe" już po włączeniu zapłonu, ale tu z kolei przydało by się "sprytne" połączenie również czujnika temperatury tak by po zakończeniu jazdy i wyłączeniu zapłonu pracował nadal aż do wychłodzenia do bezpiecznego poziomu.
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
markfive pisze:Tak "na oko" przydało by się wyciąć jeszcze fragment frontu zamalowany na czarno - wlot powietrza. Ten wentylator może być zbyt słaby na skuteczne zadziałanie już po wzroście temperatury załączania. Ewentualnie można podłączyć go "na stałe" już po włączeniu zapłonu, ale tu z kolei przydało by się "sprytne" połączenie również czujnika temperatury tak by po zakończeniu jazdy i wyłączeniu zapłonu pracował nadal aż do wychłodzenia do bezpiecznego poziomu.
to czarne to sam dorabiałem i jest to dokładnie forma z grilla. W tym miejscu na grillu jest blacha a jej nie mogę ruszyć bo posypie się grill.
Myślisz ,że po wyłączeniu silnika praca samego wentylatora coś da ? Bo po wyłączeniu zapłanu pompa wody nie pracuje więc schłodzę tylko płyn w chłodnicy a nie w bloku. Może sie myle ?
tam z boku dorobię taki chwytak powietrza ... będzie kierował go wiecej na chłodnice.
- profesorr
- Swój Człowiek
- Posty: 324
- Rejestracja: 22 paź 2010, 22:12
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: MAŁOPOLSKA KBR
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
Gibki Staruszek pisze:Myślisz ,że po wyłączeniu silnika praca samego wentylatora coś da ? Bo po wyłączeniu zapłanu pompa wody nie pracuje więc schłodzę tylko płyn w chłodnicy a nie w bloku. Może sie myle ?
możesz zastosować taką małą pompę obiegową jak była w vw t4 czy mesiach 124,właśnie po zgaszeniu silnika ta pompka pracuje wymuszając obieg i jak trzeba też pracuje wentylator
660675798 /004915210893190
KBR
KRAINA BARDZO RADOSNA
KBR
KRAINA BARDZO RADOSNA
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
spokojnie ... zobaczymy w praniu ... bardziej skłonny jestem do założenia innego termostatu , czujnika wentylatora i chłodnicy oleju . Widziałem wiele projektów z vtec'ami i tam w większości jest podobnie jak u mnie a dodatkowo katowane są zdrowo i pojemności 1,8 .
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
Gibki Staruszek pisze:Myślisz ,że po wyłączeniu silnika praca samego wentylatora coś da ? Bo po wyłączeniu zapłanu pompa wody nie pracuje więc schłodzę tylko płyn w chłodnicy a nie w bloku. Może sie myle ?
nie mylisz sie.. chyba ze masz elektryczną pompe wspomagającą
ale take rozwiazanie z wentylatorem przypiętym do czujnika działajacym niezaleznie od zapłonu jest stosowane
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
Nie sądzę by dodatkowa elektryczna pompa była potrzebna. Jeżeli podobne rozwiazania jak zrobiłeś były już sprawdzone to należy przypuszczać, że będzie dobrze, a moje uwagi przydadzą się, lub nie.
Co do pracy elektrowentylatora po wyłączeniu zapłonu przy nagrzanym mocno silniku, to jest to standart we wszystkich współczesnych samochodach z poprzecznie umieszczonym silnikiem i wentylatorem elektrycznym.
Co do pracy elektrowentylatora po wyłączeniu zapłonu przy nagrzanym mocno silniku, to jest to standart we wszystkich współczesnych samochodach z poprzecznie umieszczonym silnikiem i wentylatorem elektrycznym.
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
małe OT
Marku bawisz sie w ustawianie geometri zawieszenia?
czy masz kogoś od tego?
Marku bawisz sie w ustawianie geometri zawieszenia?
czy masz kogoś od tego?
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
Nie mam warunków do dokładnego ustawiania geometrii u siebie. Trzeba korzystać z pomocy stacji diagnostycznej ale takiej gdzie są jeszcze tradycyjne przyrzady optyczne i fachowiec który wie co robi. Kilka razy podchodziłem do stanowisk z "komputerowym" ustawianiem geometrii i pracownikiem który ma tylko znajomość obsługi komputera i programu. Na ogół po takich ustawieniach trzeba było wszystko regulować ponownie chociażby najprostszymi metodami.
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
Właśnie Marku ... napisz mi , proszę , jakie ustawienie kół będzie dla mnie najlepsze . Auto nie będzie do sportu tylko normalnej jazdy. Felga 6x12.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
masa zespolu napedowego ile wieksza od serii? ( o ile jest wieksza... )
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
raczej mniejsza ... sam silnik jakieś 20 kg mniej , ale rama więcej .... powiedzmy ,że na równi z serią ...