Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Moderator: flapjck1
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Już w ostatnim czasie lakiernik sporo na Miniaku zarobił
Chciałbym żeby wyciął cały ten narożnik i wstawił niezardzewiałą kopię a co do dekielka ... może po wstawieniu narożnika wspawa tam jakąś płytkę żeby zasłonić cały róg od zgrzewu podszybia do ścianki nad wlotem.
Chciałbym żeby wyciął cały ten narożnik i wstawił niezardzewiałą kopię a co do dekielka ... może po wstawieniu narożnika wspawa tam jakąś płytkę żeby zasłonić cały róg od zgrzewu podszybia do ścianki nad wlotem.
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Miniaki zostały kumplami
Na jednego Miniaka zawsze się gapią, ale dwa mknące ramię w ramię o poranku przez cale miasto to jest dopiero odlot
Na jednego Miniaka zawsze się gapią, ale dwa mknące ramię w ramię o poranku przez cale miasto to jest dopiero odlot
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Update w sprawie remontu okolic kratki prawej nawiewu wygląda następująco:
-narożnik wokół kratki nie istnieje
-dekielek/wzmocnienie narożnika podszybia zamieniło się w pył jak wsadziłem tam łapska by powyrywać wszystkie luźne fragmenty rdzy. To nawet lepiej bo nie trzeba go łatać, wysypał się kompletnie cały
-profil podszybie-słupek A - delikatna powierzchowna korozja, do zasmarowania
Ale najciekawsza sprawa wyszła z prawym błotnikiem, bo jak się okazuje, nadaje się on generalnie tylko do wycięcia i wstawienia nowego elementu, teraz nie mam środków na taką operację, jak jeszcze ładny lakier trzyma go w całości to tyle tam pozostanie
A z lewej strony delikatna dziurka 3cm w samym narożniku do profilu słupka A i tyle
Fotek nie mam ale każdy wie jak wygląda kupa rdzy więc może sobie to wyobrazić
Auto przygotowane i dziś zostaje na blacharkę. Fachowiec wrócił z urlopu więc wypoczęty zajmie się Miniaczkiem
-narożnik wokół kratki nie istnieje
-dekielek/wzmocnienie narożnika podszybia zamieniło się w pył jak wsadziłem tam łapska by powyrywać wszystkie luźne fragmenty rdzy. To nawet lepiej bo nie trzeba go łatać, wysypał się kompletnie cały
-profil podszybie-słupek A - delikatna powierzchowna korozja, do zasmarowania
Ale najciekawsza sprawa wyszła z prawym błotnikiem, bo jak się okazuje, nadaje się on generalnie tylko do wycięcia i wstawienia nowego elementu, teraz nie mam środków na taką operację, jak jeszcze ładny lakier trzyma go w całości to tyle tam pozostanie
A z lewej strony delikatna dziurka 3cm w samym narożniku do profilu słupka A i tyle
Fotek nie mam ale każdy wie jak wygląda kupa rdzy więc może sobie to wyobrazić
Auto przygotowane i dziś zostaje na blacharkę. Fachowiec wrócił z urlopu więc wypoczęty zajmie się Miniaczkiem
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
W końcu zebrałem się w sobie i połączyłem zegarek z deską
Zbierałem się do tego przez 1,5 roku , no ale JEST
Zbierałem się do tego przez 1,5 roku , no ale JEST
- Załączniki
-
- zegaro 3
- P9212443.JPG (291.96 KiB) Przejrzano 3879 razy
-
- zegaro 2
- P9212449.JPG (303.34 KiB) Przejrzano 3879 razy
-
- zegaro 1
- P9212442.JPG (258.54 KiB) Przejrzano 3879 razy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
psujesz sie! do wycieraczek dluzej dojrzewales
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Ale za to nie dojrzałem jeszcze do wymiany szpilki w lewym przednim i prawym tylnym kole, które uszkodziłem wykręcając nakrętki zabezpieczające zaraz po zakupie Miniaka
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
cześć, czołem !
sezon Miniakowy rozpoczęty, co widzę po nagłym poruszeniu w dziale galerii naszych Mini dołączam więc do Was i ja
sezon Miniakowy rozpoczęty, co widzę po nagłym poruszeniu w dziale galerii naszych Mini dołączam więc do Was i ja
- Załączniki
-
- P3240674.jpg (391.74 KiB) Przejrzano 3634 razy
-
- P3240676.jpg (476.72 KiB) Przejrzano 3634 razy
-
- P3240658.jpg (275.28 KiB) Przejrzano 3633 razy
Ostatnio zmieniony 24 mar 2012, 16:09 przez domino1985, łącznie zmieniany 1 raz.
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
I jeszcze może takie dwa, z sesji i po sesji
- Załączniki
-
- P3240685.JPG (414.55 KiB) Przejrzano 3628 razy
-
- P3240620.jpg (429.76 KiB) Przejrzano 3632 razy
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Ostatnie zdjęcie powinno być przestrogą dla innych. Może nie wszyscy zorientowali się o co chodzi.
Prawdopodobnie klejone okładziny szczęk "odpadły". Miałem kiedyś również taki przypadek. W czasie jazdy gdy jedna z okładzin prawdopodobnie już ledwo się trzymała druga przy hamowaniu odpadła i tak "sklinowała" bęben, że prawe koło kilka metrów blokowało z piskiem po asfalcie i ściągnęło mnie na pobocze. Na szczęście prędkość nie była zbyt duża i droga o niewielkim ruchu. Trzeba było na drodze zdjąć koło, bęben, wyjąć oberwane okładziny i dojechać "bardzo powoli" nie używając w ogóle hamulca z obawy o wysuniecie się tłoczków, utratę płynu i ciśnienia w układzie hamulcowym.
Przed sezonem warto więc zajrzeć do tylnych bębnów i sprawdzić czy okładziny nie odstają od szczęk, czy nie trzeba ich wymienić, czy tłoczki w cylinderkach nie są unieruchomione / zapieczone czy regulatory szczęk obracaja się czy całkiem zardzewiały
Prawdopodobnie klejone okładziny szczęk "odpadły". Miałem kiedyś również taki przypadek. W czasie jazdy gdy jedna z okładzin prawdopodobnie już ledwo się trzymała druga przy hamowaniu odpadła i tak "sklinowała" bęben, że prawe koło kilka metrów blokowało z piskiem po asfalcie i ściągnęło mnie na pobocze. Na szczęście prędkość nie była zbyt duża i droga o niewielkim ruchu. Trzeba było na drodze zdjąć koło, bęben, wyjąć oberwane okładziny i dojechać "bardzo powoli" nie używając w ogóle hamulca z obawy o wysuniecie się tłoczków, utratę płynu i ciśnienia w układzie hamulcowym.
Przed sezonem warto więc zajrzeć do tylnych bębnów i sprawdzić czy okładziny nie odstają od szczęk, czy nie trzeba ich wymienić, czy tłoczki w cylinderkach nie są unieruchomione / zapieczone czy regulatory szczęk obracaja się czy całkiem zardzewiały
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Fakt sprawa jest dosyć poważna, choć wygląda niewinnie. Nic wcześniej nie wskazywało na to co się wydarzy, dojeżdżając do świateł nagle zaczęło mi telepać pedałem hamulca jakby włączył się ABS i sprawność hamulców znacznie spadła dobrze ze mam nawyk wytracać prędkość znacznie wcześniej niż to potrzebne bo wpadłbym w zadek aut już stojących a tak miałem czas by opanować sytuację. Wpierw pomyślałem że pękła tarcza hamulcowa ale po oględzinach na poboczu wszystko wizualnie ok. Po przejechaniu wolno paru metrów było już słychać że coś lata w bębnie więc zostało pomału wrócić pod garaż
No ale wycieczka z przygodami jest ciekawsza
No ale wycieczka z przygodami jest ciekawsza
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Porcja fotek
- Załączniki
-
- P5311174.JPG (383.44 KiB) Przejrzano 3232 razy
-
- P5311178.JPG (297.73 KiB) Przejrzano 3232 razy
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
cd
- Załączniki
-
- P5311183.JPG (406.95 KiB) Przejrzano 3230 razy
-
- P5311182.JPG (388.14 KiB) Przejrzano 3228 razy
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
i taki bonus
- Załączniki
-
- me and john.jpg (368.75 KiB) Przejrzano 3229 razy