true, trueAleXander pisze: Szkoda ze Vpower Racing kosztuje 5,90 na Shellu![]()

.
ale faktycznie, moze zaczne od swiec.
true, trueAleXander pisze: Szkoda ze Vpower Racing kosztuje 5,90 na Shellu![]()
Dzięki! Jeżdżę po deszczu jak najbardziej, ino kiedyś mnie taki jeden perfekcjonista zaraził porządkiem pod maską przy okazji robót przy moim poprzednim aucie i teraz ciężko się od tego odzwyczaić...AleXander pisze:jak Ty masz tam czyściutko pod maskąjeździsz w deszczu w ogóle?
AleXander pisze:jak Ty masz tam czyściutko pod maskąjeździsz w deszczu w ogóle?
Maciusiowy pisze:ile płaciłeś ze cewkę jeśli to nie tajemnica?
do Cooper Sa z mniejszym kółkiem kompresora ładujesz DR14S, do standardowego - DR15YS. Na tym forum ktoś polecał też NKG BKR7EQUP, NGK BKR7E1X-11 lub Denso Iridium IK 22 (jak nie masz co z pieniędzmi robić). Gdzieś też było info o tym, że świeczki od fiesty 1.6T pasują (BCR8ES - są zajebiście tanie, bo 9PLN/szt). - Te ostatnie przetestowałem - było ok przez 2 miesiące i zaczął się krztusić...Luca pisze:Witam,
Mam zamiar wymienić świece w swoim R53 na Briska ale tutaj się pojawia moje pytanie:
na www.altaperformance.com jest napisane, że do standardowego Coopera S należy wybrać BRSK-DR15YS jednak po wpisaniu w googla wyskakuje, że są to świece do samochodów z LPG...
Co o tym sądzicie? Poza tym na stronie Briska jest konfigurator wyboru świec i po wybraniu modelu R53 pojawiają się inne modele Briska niż ten wspomniany wcześniej...
Tutaj też moje kolejne pytanie, którą serię świec Briska wybrać: Extra, Platin, Tuning Racing, Silver czy A-Line?
no to nie miałem co zrobić z 100 i kupiłem takie 4sztuki ostatnio ;pmarecek pisze:...Denso Iridium IK 22 (jak nie masz co z pieniędzmi robić)...