Jeżeli chodzi o obwód tylnych świateł to jest on rozdzielony i do tyłu idą dwa przewody . Miałem już taki przypadek ( mini 91') i poszukiwania przerwy w wiązce w bagażniku nie przyniosły rezultatu. Jest to również uciążliwe bo aby dostać sie do instalacji (wiązki) po lewej stronie trzeba odkręcić mocowanie i "odsunąć" zbiornik paliwa. Z przodu pod maską na przegrodzie czołowej po stronie kierowcy wiązka idąca do tyłu jest połączona również bezpiecznikami liniowymi. Białe oprawki podobne do bezpieczników zasilajacych dawniej radia samochodowe. W środku są bezpieczniki szklane rurkowe. Jeden z tych bezpieczników zamyka i zabezpiecza obwód jednej strony pozycyjnych świateł z tyłu. Oprawke trzeba otworzyć wyjąć bezpiecznik oczyścić blaszki stykowe w oprawce i przy włączonych światłach zewrzeć "na krótko" bez bezpiecznika jeżeli światła zadziałają to winien jest właśnie ten element. Bezpiecznik na oko może być dobry ale jego końcówki metalowe lub blaszki w oprawce są zaśniedziałe ( utlenione powierzchniowo) i prądu nie przewodzi.
Póżniej sprawdzę jeszcze dokładnie obwody na schemacie i postaram się napisać coś na temat oświetlenia wskaźników i ewentualnie podać kolory przewodów zwiazanych z problemem w tym roczniku.
EDIT
Oświetlenie wskaźników podpięte jest razem ze światłami pozycyjnymi przewodem czerwonym z zielonym paskiem do bezpiecznika nr 4 w skrzynce czyli do dolnego. Napięcie na tym bezpieczniku pojawia się po włączeniu świateł pozyzyjnych wyłącznikiem klawiszowym (na panelu środkowym). Jeżeli pozycyjne działają a oświetlenie deski nie, to znaczy że przerwa jest dalej albo na połączeniu wtyki instalacja / zegary lub na samym obwodzie drukowanym folii pod wskaźnikami albo np żarówki w desce są przepalone.
Wracając do rozdziału tył lewa / prawa pozycyjne trzeba znaleźć bezpiecznik liniowy o którym pisałem wyżej. Niestety nie jest on zaznaczony na schematach dostępnych w manualu. Prawdopodobnie wersja instalacji z rozdzieleniem obwodów wynikała z wymagań rynku na jaki kierowany był samochód. Wersje na Europę LHD miały rozdział zarówno dla świateł z przodu jak i z tyłu. Szukaj czerwonych przewodów z zielonym paskiem
